Bromazelam vs pyrazolam

Sorry, het wordt een beetje een wirwar van citaten 😅😅

Ik ken het hoor, het is ook heel lastig. Sowieso stoppen en de comedown accepteren, maar het is wel het meest realistisch. Amfetamines zetten in je hoofd echt het slaapmechanisme uit, en een benzo kan niet zomaar de switch weer omschakelen. Wat het wel kan doen, is alles geforceerd onderdrukken tot je slaapt.

Het feit dat je vriendin slaapt kan met het volgende te maken hebben, ze neemt wat minder stimulanten en ze heeft waarschijnlijk niet zo een hoge benzo tolerantie als jij? Als in, jij hebt het wat vaker gebruikt? In het geval van je vriendin is 3mg pyrazolam wel zwaar genoeg om haar in slaap te krijgen.

Nou, 1-2mg is een normale dosis. 4mg is dus 2-4x een normale dosis en in de tijden dat je er drie nam, 3-6x de normale dosis. Het is wel vrij pittig, en hierdoor bouw je ook onnodig snel tolerantie op tegen benzo's.

2-3mg pyrazolam wordt gezien als normale dosis en alles boven de 5mg als 'topzwaar'.

Het is natuurlijk een gradiënt, dus twee drankjes is anders dan een half krat bier. Je moet het zo zien, zowel alcohol als benzodiazepinen onderdrukken de ademhaling, maar in combinatie wordt het effect op de ademhaling vermenigvuldigd. Je lichaam heeft 1.5 uur nodig om een glas alcohol af te breken, het maakt dus ook uit of je het neemt aan het begin van de avond, of vlak voordat je gaat slapen.

Yes, helaas.

Ja, dat is het idd. Pyrazolam heeft eigenlijk weinig slaapverwekkende werking, pas op hogere dosis. Terwijl bromazolam wel een slaapverwekkende werking heeft.

Succes! Ik weet hoe kut het is maar zelf ga ik altijd maar gewoon iets vermakelijks doen. Er zijn ook altijd wel mensen hier op DF die gezellig willen kletsen als je pep hebt gebruikt :tongueout: Die paar uurtjes moeten wel te overbruggen zijn toch met de pep energie :)

Thanks voor je reactie. Ik ga eens nadenken. Overigens valt het met mijn benzotolerantie an sich nog wel mee. Etizolam is echt een tijd geleden, laat staan de 2 keer of zo dat ik die echt hoge dosis nam.

Pyrazolam heb ik 2 keer op en zonder succes (nu ja, zonder slaap tot gevolg). Denk dat ik dat nog chiller vind om eens na een extreem drukke week op zaterdagmiddag te nemen om te ontspannen. Haha.

Dat zij wel slaapt heeft denk ik vooral te maken met de doses stimulanten. Die van mij zijn niet meer zo extreem hoog als vroeger, maar hoger dan die van haar (ben stuk groter en ondanks dat m’n ‘hoogtijdagen’ lang achter me liggen (of eigenlijk m’n trieste fase, to be honest), ben ik ook meer gewend en heb ik nog altijd meer nodig dan veel anderen om enigszins hetzelfde effect te bereiken.

HappyMind

Badass junkie
Om in te slapen na stims zou je beter bromazolam kunnen nemen (als we het over rc's hebben dan) of flunitrazolam. Al ben ik over die laatste altijd voorzichtig met 'aanraden'. Zeer potent spulletje en hele korte halfwaardetijd. Dus oppassen geblazen met doseren. Kreeg de dag erna al 'ontwenningsklachten'.
Ik heb vannacht geslapen op 0,25 mg flunitrazolam na een nachtje cocaïne. Ik snap dat je voorzichtig bent door het niet aan te raden. Deze benzo werkt ook echt kort, heb denk ik 5/6 uurtjes geslapen en tussendoor ook nog wakker geworden. Maar voor mij een prima ervaring! Nu ook niet suf of wat dan ook.

Paranoize.

Badass junkie
16 uur is niet heel lang . Xanax is ook 12/20 uur ofz
Klopt ik gebruik alleen nog valium elke dag. Maar 10mg per dag over het algemeen maar na een paar jaar is de hoeveelheid in je bloed volgensmij alsnog tering hoog van het blijven stapelen. Kan iemand mij daar iets over vertellen?

Geneesmiddel

Wijs gebruiker
Klopt ik gebruik alleen nog valium elke dag. Maar 10mg per dag over het algemeen maar na een paar jaar is de hoeveelheid in je bloed volgensmij alsnog tering hoog van het blijven stapelen. Kan iemand mij daar iets over vertellen?
Drugs die werken met halfwaardetijd zal de dosis steeds van gehalveerd worden. Dat betekent eigenlijk dat hoe meer je in je bloed hebt, hoe meer je lichaam er in absolute zin van afbreekt. Probeer het maar eens op je rekenmachine:

10÷2=5
5+10=15
15÷2=7,5
7,5+10=17,5
17÷2=8,75
8,75+10=18,75
18,75÷2=9,375
9,375+10=19,375
19,375÷2=9,6875

Je kruipt steeds dichter naar de 10 toe, maar aantikken zul je hem nooit. Dus stel de halfwaardetijd van diazepam is drie dagen, en je neemt iedere dag 10mg, dan zal de waarde in je bloed nooit boven de 30mg equivalent komen.

Wiskunde, bitch 💁💁

Practuna

Belezen gebruiker
Hey, ik heb ook deze Pyrazolam pellets in huis, heb er net twee in genomen en onder m'n tong laten smelten.. ze zijn echt enorm bitter kwa smaak lol, de smaak blijft ook best lang aan houden, waren die van jullie ook bitter kwa smaak?
Heb er trouwens twee in genomen vanwege tollerantie.

Dit is één van de weinige benzo's waar ik iets van voel, krijg nu een beetje een fuzzy gevoel in m'n hoofd, dat kreeg ik niet bij belachelijk hoge dosis bromazolam bvb.

Laatst bewerkt:

Geneesmiddel

Wijs gebruiker
Hey, ik heb ook deze Pyrazolam pellets in huis, heb er net twee in genomen en onder m'n tong laten smelten.. ze zijn echt enorm bitter kwa smaak lol, de smaak blijft ook best lang aan houden, waren die van jullie ook bitter kwa smaak?
Heb er trouwens twee in genomen vanwege tollerantie.

Dit is één van de weinige benzo's waar ik iets van voel, krijg nu een beetje een fuzzy gevoel in m'n hoofd, dat kreeg ik niet bij belachelijk hoge dosis bromazolam bvb.
Ja das niet lekker nee, maar ik slik het gewoon door dus geen idee. 6mg is wel veel dus mag ook wel dat je daar wat van voelt

Practuna

Belezen gebruiker
En zou dit gecombineerd gaan met een lage dosering 2F-DCK? Voor extra angst demping of zou dat alleen maar angst geven?
Ik heb 2FDCK een paar keer eerder gebruikt samen met mijn buurman. dicosiatieven zorgen wel voor een lichtelijk trip-achtig gevoel dat juist wat angst kan geven maar dat hangt ook erg af hoeveel en hoevaak je bij neemt. Als ik daar teveel van nam voelde ik mij niet meer op mijn gemak, m'n buurman kon er beter tegen maar die zit heel anders in elkaar. Is er een ander dicosiatief middeltje dat een wat relaxter effect zou kunnen geven?

Geneesmiddel

Wijs gebruiker
En zou dit gecombineerd gaan met een lage dosering 2F-DCK? Voor extra angst demping of zou dat alleen maar angst geven?
Ik heb 2FDCK een paar keer eerder gebruikt samen met mijn buurman. dicosiatieven zorgen wel voor een lichtelijk trip-achtig gevoel dat juist wat angst kan geven maar dat hangt ook erg af hoeveel en hoevaak je bij neemt. Als ik daar teveel van nam voelde ik mij niet meer op mijn gemak, m'n buurman kon er beter tegen maar die zit heel anders in elkaar. Is er een ander dicosiatief middeltje dat een wat relaxter effect zou kunnen geven?
Door benzo's te combineren vergroot je de kans dat je misselijk wordt en gaat overgeven, niet zo fijn dus (toch wat zelf promotie met een link naar de interactie tabel). Eigenlijk zijn andere dissociatieve middelen juist iets minder vergevingsgezind dan 2F-DCK. Je zou normale ketamine eens kunnen proberen, maar dat heeft een vergelijkbaar effect.

Laatst bewerkt:

Practuna

Belezen gebruiker
Door benzo's te combineren vergroot je de kans dat je misselijk wordt en gaat overgeven, niet zo fijn dus (toch wat zelf promotie met een link naar de interactie tabel). Eigenlijk zijn andere dissociatieve middelen juist iets minder vergevingsgezind dan 2F-DCK. Je zou normale ketamine eens kunnen proberen, maar dat heeft een vergelijkbaar effect.
Ah, jammer dat er tegenwoording geen midelen meer te koop zijn die je gewoon beetje relaxed maken zonder prippy gevoel

Practuna

Belezen gebruiker
Wanneer ik net wat te veel had genomen (nasaal) kon ik nog al rare gedachte gang krijgen maar zolang het op lage dosis bleef gaf het een aangenaam alcohol-achtig gevoel (waar ik naar op zoek ben) helaas zit daar een dunne lijn tussen, het is lastig te dosering, btw vond het dit gebeurde minder snel in gezelschap van mijn buurman.

Dipkip

Experimenterende gebruiker
Enig ervaring met gidazepam trouwens ? Die zijn geel daar heb ik ook 2 van , die is sovjiet chernobylerig ?
Pellets zwaar underdosed, wat opzoekwerk gedaan, weet de dosis nu niet exact meer uit het hoofd, maar werd voorgeschreven rond de 30-40mg ofzo.

Oud topic inmiddels, I know. Wat ik me afvroeg:

Ik heb 1 pyrazolam op omdat ik niet moe werd. Voor de duidelijkheid: ik heb geen uppers of andere downers op, alleen die pyrazolam (3mg). Maar behalve dat ik wat chiller ben en wat duffer, is de slaapmodus nog ver weg. Zou het kwaad kunnen een 2e pyrazolam te nemen? (1e ruim 1 uur à 1,5 uur geleden genomen)…

Nihilist88

Badass junkie
Bromazolam 3mg vind ik best fijne benzo, word er chill rustig van, om dan binnen anderhalf uur lekker te slapen tussen 6-8u en fris wakker.

Pyrazolam heb ik nog niet apart genomen, omdat ik dacht gelezen te hebben dat deze niet zo'n inslaper was. Maar toen ik deze anflderhalf u later nam op Flubromazolam, viel ik als een blok in slaap in de sofa, met tv n lichten nog aan.

Oud topic inmiddels, I know. Wat ik me afvroeg:

Ik heb 1 pyrazolam op omdat ik niet moe werd. Voor de duidelijkheid: ik heb geen uppers of andere downers op, alleen die pyrazolam (3mg). Maar behalve dat ik wat chiller ben en wat duffer, is de slaapmodus nog ver weg. Zou het kwaad kunnen een 2e pyrazolam te nemen? (1e ruim 1 uur à 1,5 uur geleden genomen)…

Nou, toen ik na 2,5 uur nog niet sliep, heb ik toch die 2e pyrazolam maar genomen. Even wat geinige filmpjes gekeken buiten want ik wilde nog even roken. Daarna weer naar bed (m’n vriendin sliep al uren als een roosje)… Ik dacht dat ik nog wel even wat kon lezen op m’n mobiel. Daar kan ik me niks meer van herinneren, behalve dat ik om 13.00 uur wakker werd, heerlijk geslapen, maar m’n bril nog op m’n kop en telefoon naast m’n kussen in plaats van aan de oplader…

Lekkere slaappartij hoor, maar toch ook wel weer ‘heavy’… Ik heb recent die bromazolam besteld dus over een week of wat ga ik die maar eens proberen.

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Pyrazolam is vooral goed werkzaam als angstremmer maar niet om IN te slapen. Had je kunnen weten met een klein beetje research. Hier en op google.

Ik dacht dat ik nog wel even wat kon lezen op m’n mobiel. Daar kan ik me niks meer van herinneren,
Als je dat van Pyrazolam hebt houdt je dan maar vast voor je volgende keuze Bromazolam.
Heel veel verhalen over hoe zwaar die is en echt een black-out instant-coma effect kan hebben. En totaal 0 vergelijkbaar met Pyrazolam.

Lees je aub eerst goed in voor je “zomaar” wat anders gaat proberen. Het zijn smarties of mentosjes…

Ik heb recent die bromazolam besteld dus over een week of wat ga ik die maar eens proberen.
En @Nihilist88
als je met weinig of geen tolerantie 3 mg Bromazolam in 1x neemt gaat het fout. Ik lag na een halve al in coma 9 uur lang. Er zijn vele verhalen te lezen over wat er mis kan gaan:

Pyrazolam is vooral goed werkzaam als angstremmer maar niet om IN te slapen. Had je kunnen weten met een klein beetje research. Hier en op google.

Als je dat van Pyrazolam hebt houdt je dan maar vast voor je volgende keuze Bromazolam.
Heel veel verhalen over hoe zwaar die is en echt een black-out instant-coma effect kan hebben. En totaal 0 vergelijkbaar met Pyrazolam.

Lees je aub eerst goed in voor je “zomaar” wat anders gaat proberen. Het zijn smarties of mentosjes…

En @Nihilist88
als je met weinig of geen tolerantie 3 mg Bromazolam in 1x neemt gaat het fout. Ik lag na een halve al in coma 9 uur lang. Er zijn vele verhalen te lezen over wat er mis kan gaan:

No worries! Ik lees me altijd wel in voordat ik iets gebruik. Dat zal ik zeker ook doen met Bromazolam. :)

Maar dank voor je waarschuwing!

Inhoudsopgave

Bewuste gebruiker
Ik heb pyrazolam juíst ervaren als fijne kalmte waarna ik vrij snel heerlijk in slaap viel. Ook na meerdaags gebruik (die 20 a 25 stuks was 20 a 25 dagen lekker in slaap vallen -doe dit me niet na!) geen gekke roes in de ochtend. Bromazolam was bij mij snoeihard slapen. Ook totale dufheid bij het 's ochtends wakker worden. Daar is genoeg over te vinden.

Nihilist88

Badass junkie

En @Nihilist88
Ivm Pyrazolam had ik dat ook zo begrepen, uit ervaringen en drugsinfo-sites.

Ja kan mr vr mezelf spreken natuurlijk en 3mg is ook de dosis/pellet. En die 3mg heeft steeds goed gewerkt. Ik lees ook regelmatig, dat velen dit een lamlegger vinden en té.
Oké ik ga nu ff een té ferme stim periode door en is m'n benzo gebruik navenant de hoogte ingegaan.
Maar tot 2 maand geleden, elke keer ik 3mg Bromazolam nam was dit telkens hetzelfde gewenste effect, binnen anderhalf uur, waar je je wat licht gelukzalig voelt, dan de moeheid voelt optreden en lekker bedje inkruipt en na 6-8u fris wakker bent.
Maar het punt is altijd, kijk nr jezelf en je gebruik en uw gewenning die daar mee gemoeid gaat. En sowieso, bij nieuwe drug laag beginnen en zeker bij benzo's is dit zeer v toepassing, tussen 1mg kan serieus verschil liggen in effecten.

Als ik zie wat Etizolam, Flualprazolam met mij deden...Zo is elke drug subjectief.
5-MAPB wordt door velen de hemel ingeprezen, terwijl ik dit pure trash vond.
Sommige snuiven 1gr 4fma, kben nog nooit over mijn 130mg gegaan.

Ik ben zelf opt slechte padje qua stimgebruik, nier zozeer in de dosis/x, gewoon té vaak...

Toverbol

Newbie
Broma is echt een lamlegger, kan wel relaxed zijn maar vind pyra toch een stuk meer recreatief. Anderhalf pilletje (met een flinke tolerantie! Laag beginnen als je geen ervaring/tolerantie hebt) en gelijk al je zorgen weg 🥰 Doet me verdomd veel denken aan clonazolam, is eig. m'n tweede keer dat 'k het probeer en vind het zalig. Kan me niets herinneren van die andere keer, toen had ik zo'n try out pack en nam 'k elke dag een andere benzo lol. Zit nu ook in een blackout omdat 'k te veel heb genomen:rolleyes:. Kan niet wachten de rest van de avond lekker te chillen, muziekje luisteren, me volvreten en daarna lekker lang slapen! Wel ff in bed gaan liggen alvast dat 'k geen gekke dingen ga doen lol. Zit lekker naar reggae te luisteren, voel me helemaal relaxed :) Doet me denken aan de combi hasj, clona en kratom. Lekker spul hoor! Broma is ook wel relaxed, maar het is een beetje clona zonder het recreatieve.

Punt is: Pyra als je het leuk wilt hebben, broma als je echt niet in slaap kan komen en vroeg op moet haha
Vroeg op moet 😅
Na een paar Bromas staat vroeg niet meer in men agenda

Nihilist88

Badass junkie
Vroeg op moet 😅
Na een paar Bromas staat vroeg niet meer in men agenda
Snap @nausea zn bericht ook niet helemaal. Langs de ene kant vind ie Bromazolam een echte lamlegger, maar benzo's die bij mij als lamlegger werken, daar word ik niet vroeg en best fris wakker van.
En vergelijkt ie Pyrazolam nu met Clonazolam? Bromazolam zou juist eerder in de buurt komen van Clonazolam. Al was Clonazolam vr mij dan wel meer een lamlegger dan Bromazolam.

En @nausea een benzo neem je toch vooral om sneller en beter te slapen of als ge kei onrustig en angstig zé. Maar recreatief is daar toch geen reet aan. Ik nam lange tijd Zolpidem, met de 'max 3 dagen achtereen en minimum 2 dagen zonder regel'. Dit werkte 1ste tot 2de j perfect als slaapmiddel, 3de jaar ook nog best werkend. Maar vanaf 4de jaar, werd ik wel chill n wat zorgeloos, maar het echte slaapeffect verminderde en verdween...da vond ik just zo frustrerend, slaappil pakken waarbij ge ni of met veel moeite, van in slaap valt, mr wel chill wakker blijft. Echt neem dan ne disso zoals 2FDCK of 3MeO pcp, dan edde een echte roes of trip😜

nausea

Wijs gebruiker
Snap @nausea zn bericht ook niet helemaal. Langs de ene kant vind ie Bromazolam een echte lamlegger, maar benzo's die bij mij als lamlegger werken, daar word ik niet vroeg en best fris wakker van.
En vergelijkt ie Pyrazolam nu met Clonazolam? Bromazolam zou juist eerder in de buurt komen van Clonazolam. Al was Clonazolam vr mij dan wel meer een lamlegger dan Bromazolam.

En @nausea een benzo neem je toch vooral om sneller en beter te slapen of als ge kei onrustig en angstig zé. Maar recreatief is daar toch geen reet aan. Ik nam lange tijd Zolpidem, met de 'max 3 dagen achtereen en minimum 2 dagen zonder regel'. Dit werkte 1ste tot 2de j perfect als slaapmiddel, 3de jaar ook nog best werkend. Maar vanaf 4de jaar, werd ik wel chill n wat zorgeloos, maar het echte slaapeffect verminderde en verdween...da vond ik just zo frustrerend, slaappil pakken waarbij ge ni of met veel moeite, van in slaap valt, mr wel chill wakker blijft. Echt neem dan ne disso zoals 2FDCK of 3MeO pcp, dan edde een echte roes of trip😜
Ben een meid lol, maareh word zelf iig altijd prima fris wakker na broma, zal wel aan mij liggen. Krijg van wiet nog een grotere 'kater' 's ochtends :P Haal zelf vaak plezier uit benzo's, hou van dat zorgeloze.

Nihilist88

Badass junkie
Ben een meid lol, maareh word zelf iig altijd prima fris wakker na broma, zal wel aan mij liggen. Krijg van wiet nog een grotere 'kater' 's ochtends :P Haal zelf vaak plezier uit benzo's, hou van dat zorgeloze.
Sorry meid😆 Ik word ook best fris wakker op Bromazolam, mr ervaar dit niet als lamlegger. Clonazolam, is/was pakken en bam weg, niks fase van chille zorgeloze gevoel. Pyra werkt vr mij ook totaal niet als slaapmiddel, braaf relaxmiddeltje🙂 Da's u goe recht se, voor mij is het recreatieve effect gewoon veel te minnetjes ivm andere stofjes.😄

Laatst bewerkt:

nausea

Wijs gebruiker
Sorry meid😆 Ik word ook best fris wakker op Bromazolam, mr ervaar dit niet als lamlegger. Clonazolam, is/was pakken en bam weg, niks fase van chille zorgeloze gevoel. Pyra werkt vr mij ook totaal niet als slaapmiddel, braaf relaxmiddeltje🙂 Da's u goe recht se, voor mij is het recreatieve effect gewoon veel te minnetjes ivm andere stofjes.😄
Maakt niet uit :P Zit atm lekker af te kicken van broma :/ Mg, eigen domme schuld. Van pyra nu wel volledig afgekickt na een korte terugval :) Maar clona was echt zo heftig bij jou? Kreeg altijd blackouts maar tefte nooit in slaap, miss omdat 'k het met o-dsmt nam en je daar wakker van blijft, naja ik iig (disclaimer, doe die combi niet na moest er 1 keer van kotsen en had het geluk dat 'k nog wakker was anders was 'k ws de pijp uit nu)

Nihilist88

Badass junkie
Maakt niet uit :P Zit atm lekker af te kicken van broma :/ Mg, eigen domme schuld. Van pyra nu wel volledig afgekickt na een korte terugval :) Maar clona was echt zo heftig bij jou? Kreeg altijd blackouts maar tefte nooit in slaap, miss omdat 'k het met o-dsmt nam en je daar wakker van blijft, naja ik iig (disclaimer, doe die combi niet na moest er 1 keer van kotsen en had het geluk dat 'k nog wakker was anders was 'k ws de pijp uit nu)
Kenda, eerst jaren Zolpidem (op voorschrift) en da gaan misbruiken na enkele jaren en daar toen al ferme blackouts op gehad en dingen ni terug vinden of op de zotste plaatsen. Dat tegen arts gezegd, dak da ni meer wou.

Maar dan wel wa later benzo rc's uitgebreid gaan testen en meer n meer gaan gebruiken.

Keb al afkickperiode achter de rug (kort mr heftig, was er snel genoeg bij) van Etizolam en Flualprazolam, waar ik eerste kwartaal v dit jaar verslaafd aan was, dagelijks, craving, mixen. En zieke blackouts en dingen terug vinden, te zot om op te noemen.

Nu vooral Bromazolam, maar ook Flubromazepam en Flunitrazolam, mr laat ik dagen, soms week tussen, soms langere periode zonder, nu ist wel weer net wat vaker, maar dagelijks, al lang niet meer.

Bwa Clonazolam, da was voor mij echt ne lamlegger, ask da nam, moest ik zien dak snel n makkelijk mn bedje in kon, want er was geen come-up ofzo, binnen halfuur, lam iet en sliep ik ook echt 10u op n zeker ni benzo fris wakker 🙃

Jua ké in combo met O-DSMT? Heb ik enkel 2 x slechte ervaringen mee gehad, waarvan 1x echt 8u-10u mega misselijk, 8 x weten gaan overgeven, hevige buikkrampen, zweten, trillen, de hel🤮 Tramadol kende ik dan al langer en is wel veel chiller, mr indd slaap ik ook eerder kort en licht op.

Bovenaan