Bromazelam vs pyrazolam

Pleuny

Bewuste gebruiker
Hey allemaal,
Wat vinden jullie van pyrazolam ? Ik vond deze met lyrica best wel chill , eigenlijk chiller dan broma en meer recreatief . Broma vind ik best wel comateus slaap . Maar vaak las ik dat mensen pyra niet boeiend vonden , ik had na 2 (6mg) wel goed sederend effect en 1 ook gewoon ?

Groetjes !

Pleuny

Bewuste gebruiker
Hey allemaal,
Wat vinden jullie van pyrazolam ? Ik vond deze met lyrica best wel chill , eigenlijk chiller dan broma en meer recreatief . Broma vind ik best wel comateus slaap . Maar vaak las ik dat mensen pyra niet boeiend vonden , ik had na 2 (6mg) wel goed sederend effect en 1 ook gewoon ?

Groetjes !
Je slaat de spijker op de kop denk ik, pyra iets meer recreatief (vooral angstremmend) en broma comateus. Pyra vind ik chill alleen op de een of andere manier word ik er lichamelijk heel incapabel van.
Haha ja , ik was wel ff beetje dizzy van 2 en 150mg lyrica maar vond wel lekker . Ik neem altijd afkomend van ghb binges . Weet jij toevallig waardoor het komt dat de ene groter is dan de andere ? Het zijn rooie tonnetjes van een goeie vendor . Weet niet of ik dit mag zeggen wat ik nu gezegd heb , geen sourcings maar wou even weten to be sure ?

Geneesmiddel

Wijs gebruiker
Volgensmij mag je wel zeggen hoe ze eruit zien hoor :) Pyra heb ik ook rooie (zalmkleurig?) tonnetjes inderdaad. Die ene die groter is zit waarschijnlijk gewoon wat meer vulstof in, zal wel bij een andere producent vandaan komen. Pyra heeft bij mij ook geen breuklijn. Bevatten allebei 3mg werkzame stof dus daar kan het niet aan liggen. Broma bijv weegt 75mg oftewel meer dan 95% is vulstof.

Zanza

DF-koning
ik had na 2 (6mg) wel goed sederend effect en 1 ook gewoon ?
Komt ook wel omdat een "heavy dose" vanaf 4 mg begint bij pyrazolam. Ik kan me herinneren dat, toen pyrazolam een jaar of 10 geleden op de rc-markt verscheen, ze pellets van 0.5 en 1 mg leverden. Deze doses waren prima anxietykillers zonder of met minimale sederende bijwerkingen. Toen is pyrazolam een tijdje verdwenen van de rc-markt en sinds een tijdje is het weer terug, maar overal komen de pellets in de sterkte van 3 mg

Geneesmiddel

Wijs gebruiker
Komt ook wel omdat een "heavy dose" vanaf 4 mg begint bij pyrazolam. Ik kan me herinneren dat, toen pyrazolam een jaar of 10 geleden op de rc-markt verscheen, ze pellets van 0.5 en 1 mg leverden. Deze doses waren prima anxietykillers zonder of met minimale sederende bijwerkingen. Toen is pyrazolam een tijdje verdwenen van de rc-markt en sinds een tijdje is het weer terug, maar overal komen de pellets in de sterkte van 3 mg
Precies en daarom extra jammer dat er geen breuklijn op zit. Vorige keer dat ik ging breken had ik een halve en 500 puzzelstukjes

Pleuny

Bewuste gebruiker
Ja klopt ik dacht eerst ze zijn 0.5mg omdat iedereen zat te zendelen over weinig effect en pas sedatief hoger dosis op reddit . Toen had ik er 2 genomen en die voelde ik wel ja maar wel recreatief chill, en las ik vanaf 3mg is al hogere dosis 😂 ze zijn ook echt 3 mg .

Geneesmiddel

Wijs gebruiker
Enig ervaring met gidazepam trouwens ? Die zijn geel daar heb ik ook 2 van , die is sovjiet chernobylerig ?
De natuur geeft dat soort kleuren aan giftige kikkers die je niet moet vreten maar goed gidazepam is een ander topic over kan je ff zoeken. Heeft in ieder geval extreem lange halfwaardetijd tijd dus werkt heel lang en niet recreatief. Heb je denk ik niet veel aan denk ik.

Ben je een verzameling aan het aanleggen ofzo?

Pleuny

Bewuste gebruiker
De natuur geeft dat soort kleuren aan giftige kikkers die je niet moet vreten maar goed gidazepam is een ander topic over kan je ff zoeken. Heeft in ieder geval extreem lange halfwaardetijd tijd dus werkt heel lang en niet recreatief. Heb je denk ik niet veel aan denk ik.

Halfwaarde tijd van diazepam is hetzelfde hoor waarom zou je daar niks aan hebben ? Dat betekend niet dat je 80 uur effect heb ofzow hoor ....

Pleuny

Bewuste gebruiker

Heb 5 verschillende ja .

Geneesmiddel

Wijs gebruiker
Halfwaarde tijd van diazepam is hetzelfde hoor waarom zou je daar niks aan hebben ? Dat betekend niet dat je 80 uur effect heb ofzow hoor ....
Oh ik dacht gelezen te hebben dat die halfwaardetijd nog veel langer was dan diazepam maar misschien zit ik ernaast. Zou het ff moeten opzoeken maar zag ook dat ze best wel ondergedoseerd zijn ten opzichte van de originele. Nouja veel plezier in ieder geval we horen wel hoe ze waren

Dude81

Bewuste gebruiker
Ruim een uur geleden voor het eerst 3mg pyrazolam op. Moet zeggen dat het me aardig verbaast, heel anders dan etizolam of fluetizolam. Een kalme bijna dronkenachtige roes (die ik als prettig ervaar) met vooral lome ledematen. Ik zal zo zeker goed slapen, maar het geeft zeker geen knock-out😁. Heb gewoon zin om chill op de bank te liggen en niks te doen. Alles is goed gevoel..

Ben benieuwd naar de tolerantie als ik er morgenavond nog eens 1 neem en ik zo ff aan de wandel ga om de hond uit te laten😅. Zullen wel wiebelbeentjes worden vrees ik🤤

Al met al, prima chillmiddel😎

De Apotheker

Badass junkie
ik Vind Bromazolam meer een slaapopwekker en spier verslapper
pyrozolam is echt een die op je angst en spieren beide gaat zitten maar helaas tolerantie dus is eerder 6 of 9 mg nodig...

Diamant

Bewuste gebruiker
Ik gebruik alleen pyrazolam om te slapen, heb er ooit twee genomen toen heb ik mezelf een hele dag plat gelegd hahaha

nausea

Wijs gebruiker
Broma is echt een lamlegger, kan wel relaxed zijn maar vind pyra toch een stuk meer recreatief. Anderhalf pilletje (met een flinke tolerantie! Laag beginnen als je geen ervaring/tolerantie hebt) en gelijk al je zorgen weg 🥰 Doet me verdomd veel denken aan clonazolam, is eig. m'n tweede keer dat 'k het probeer en vind het zalig. Kan me niets herinneren van die andere keer, toen had ik zo'n try out pack en nam 'k elke dag een andere benzo lol. Zit nu ook in een blackout omdat 'k te veel heb genomen:rolleyes:. Kan niet wachten de rest van de avond lekker te chillen, muziekje luisteren, me volvreten en daarna lekker lang slapen! Wel ff in bed gaan liggen alvast dat 'k geen gekke dingen ga doen lol. Zit lekker naar reggae te luisteren, voel me helemaal relaxed :) Doet me denken aan de combi hasj, clona en kratom. Lekker spul hoor! Broma is ook wel relaxed, maar het is een beetje clona zonder het recreatieve.

Punt is: Pyra als je het leuk wilt hebben, broma als je echt niet in slaap kan komen en vroeg op moet haha

Cardboard

Wijs gebruiker
Broma is naar mijn mening meer om te slapen/KO te gaan. Lange inwerktijd wel.

Pyrazolam is een stuk minder slaapverwekkend, gewoon ontspannen en zorgeloos. Heb wel gemerkt dat het langer doorwerkt dan wat ik op de standaard sites kon vinden.

Dude81

Bewuste gebruiker
Broma is naar mijn mening meer om te slapen/KO te gaan. Lange inwerktijd wel.

Pyrazolam is een stuk minder slaapverwekkend, gewoon ontspannen en zorgeloos. Heb wel gemerkt dat het langer doorwerkt dan wat ik op de standaard sites kon vinden.
Eens, al heb ik gisteren 6mg pyra genomen (pakweg 22.30 uur). Gewoon om eens te ervaren, ben wel wat benzo's gewend,, maar dat was vrij heftig. Echt een dronken gevoel en de ochtend erna nog echt enige tijd wazig en verdwaasd. Echt alsof je nog onder invloed bent.

Conclusie 3 mg = superchill (voor mij dan) 6mg = is echt teveel😊.

Wederom echt anders dan met (flu)etizolam, waar je er al snel veel meer van nodig hebt coor enig resultaat.

Cardboard

Wijs gebruiker
Eens, al heb ik gisteren 6mg pyra genomen (pakweg 22.30 uur). Gewoon om eens te ervaren, ben wel wat benzo's gewend,, maar dat was vrij heftig. Echt een dronken gevoel en de ochtend erna nog echt enige tijd wazig en verdwaasd. Echt alsof je nog onder invloed bent.

Conclusie 3 mg = superchill (voor mij dan) 6mg = is echt teveel😊.

Wederom echt anders dan met (flu)etizolam, waar je er al snel veel meer van nodig hebt coor enig resultaat.
Die ervaring deel ik. Heb nog geen 6mg pyra geprobeerd, alleen 1,5 en 3mg, en die werkt verdomd lang door. Benzo om voorzichtig mee te zijn (dat geldt voor alle benzo's maar zeker die). 6mg ga ik dus even lekker niet doen. :sweatsmile: 3mg is wat mij betreft, met enige tolerantie, meer dan genoeg.

Wie kan mij helpen?

Mijn vriendin en ik hadden het op dit punt - in onze beleving - goed voor elkaar… Maar helaas lopen we nu ergens tegenaan. Lekker cryptisch! Maar het zit zo:

Zo nu en dan - gemiddeld 1 keer per 3 à 4 weken - plannen we een lekker dagje. In dit geval houdt dat in dat we soms met z’n 2en, soms met 1 of 2 vrienden erbij ergens halverwege de middag beginnen met een drankje en andere versnaperingen. Meestal gebruiken we op zo’n dag 2 (heel soms 3) verschillende stimulanten (uiteraard meerdere bijpakmomenten). Bijvoorbeeld pep en 2FA of 3FA of 3MMC (al is die nu op helaas). We zijn natuurlijk geen jonge goden meer, dus ergens in de loop van de nacht (laten we zeggen tussen 2 en 4 uur) willen we meestal wel naar bed om toch minimaal nog een uur of 5 (langer altijd goed 😝) te slapen. Hele weekenden doorhalen zit er voor mij niet meer in en waarschijnlijk is dat maar goed ook. 😎

Nu ben ik bekend met de algemene waarschuwingen op sites als PsychonautWiki over de risico’s van het combineren van stimulanten met thienzodiazepines (waar bij mijn weten Etizolam onder valt). Maar na destijds de nodige informatie te hebben gelezen, besloot ik het toch te kopen (dat mocht/kon toen nog). En dat werkte fantastisch. Over het algemeen namen we 2 pilletjes van 2mg (een sterke dosis zit dacht ik tussen de 2 en 5mg). Met meestal als resultaat dat we sliepen als roosjes en opmerkelijk fit wakker werden (ook na 4 à 5 uur slapen). Een enkele keer nam ik er 3, als ik weer eens niet goed op de tijd had gelet en dus te laat nog wat naar binnen had gewerkt waardoor 2 etizolam het trucje niet deed. 6mg is vrij veel, maar ik ben dan wel weer ruim 2 meter en weeg zo’n 130 kilo.

Anyway, onze Etizolam is inmiddels op. Dus ik ging op zoek naar een vervangend middel. Een vriend van me raadde me Pyrazolam aan. Dus ik op zoek naar informatie. Ik wist al dat ook voor de combinatie stimulanten en benzodiazepines wel gewaarschuwd wordt. Maar na het lezen van de nodige informatie toch maar besteld om eens te proberen… Nu is dus het probleem dat mijn vriendin en ik totaal verschillend reageren op het middel. Zij valt echt als een blok in een haast comateuze slaap (met 1 pil van 3mg). Maar ik blijf echt klaarwakker. En ik voel me best chill hoor, maar ik slaap nog geen minuut… Dat is nu 2 keer gebeurd. Ook heb ik de hele dag erna zwabberende benen en last van lichamelijke instabiliteit (veel meer dan zij). Voelt niet vervelend overigens. Ik ben bekend met de halfwaardetijden en zo, maar ik vind het verschil in effect tussen ons wel erg groot. Iemand gedachten hierover?

Nu zeggen sommige mensen misschien: neem er dan nog 1 pilletje bij. Maar ik las dat een sterke dosis op 3 à 4 mg zit. Nog 1 erbij betekent 6mg (want die klotepilletjes zijn niet te breken joh) en dat vind ik dan wel weer vrij heftig eigenlijk.

Mijn vraag aan jullie:

Wat zouden jullie doen: toch de volgende keer proberen of het wel lukt met 2 Pyrazolam? Of een ander middel bestellen, zoals bijvoorbeeld Bromazolam (waar ik overigens veel minder informatie over kan vinden), of nog een ander middel (legaal dus makkelijk verkrijgbaar)?

Alvast bedankt!

Geneesmiddel

Wijs gebruiker
Wie kan mij helpen?

Mijn vriendin en ik hadden het op dit punt - in onze beleving - goed voor elkaar… Maar helaas lopen we nu ergens tegenaan. Lekker cryptisch! Maar het zit zo:

Zo nu en dan - gemiddeld 1 keer per 3 à 4 weken - plannen we een lekker dagje. In dit geval houdt dat in dat we soms met z’n 2en, soms met 1 of 2 vrienden erbij ergens halverwege de middag beginnen met een drankje en andere versnaperingen. Meestal gebruiken we op zo’n dag 2 (heel soms 3) verschillende stimulanten (uiteraard meerdere bijpakmomenten). Bijvoorbeeld pep en 2FA of 3FA of 3MMC (al is die nu op helaas). We zijn natuurlijk geen jonge goden meer, dus ergens in de loop van de nacht (laten we zeggen tussen 2 en 4 uur) willen we meestal wel naar bed om toch minimaal nog een uur of 5 (langer altijd goed 😝) te slapen. Hele weekenden doorhalen zit er voor mij niet meer in en waarschijnlijk is dat maar goed ook. 😎

Nu ben ik bekend met de algemene waarschuwingen op sites als PsychonautWiki over de risico’s van het combineren van stimulanten met thienzodiazepines (waar bij mijn weten Etizolam onder valt). Maar na destijds de nodige informatie te hebben gelezen, besloot ik het toch te kopen (dat mocht/kon toen nog). En dat werkte fantastisch. Over het algemeen namen we 2 pilletjes van 2mg (een sterke dosis zit dacht ik tussen de 2 en 5mg). Met meestal als resultaat dat we sliepen als roosjes en opmerkelijk fit wakker werden (ook na 4 à 5 uur slapen). Een enkele keer nam ik er 3, als ik weer eens niet goed op de tijd had gelet en dus te laat nog wat naar binnen had gewerkt waardoor 2 etizolam het trucje niet deed. 6mg is vrij veel, maar ik ben dan wel weer ruim 2 meter en weeg zo’n 130 kilo.

Anyway, onze Etizolam is inmiddels op. Dus ik ging op zoek naar een vervangend middel. Een vriend van me raadde me Pyrazolam aan. Dus ik op zoek naar informatie. Ik wist al dat ook voor de combinatie stimulanten en benzodiazepines wel gewaarschuwd wordt. Maar na het lezen van de nodige informatie toch maar besteld om eens te proberen… Nu is dus het probleem dat mijn vriendin en ik totaal verschillend reageren op het middel. Zij valt echt als een blok in een haast comateuze slaap (met 1 pil van 3mg). Maar ik blijf echt klaarwakker. En ik voel me best chill hoor, maar ik slaap nog geen minuut… Dat is nu 2 keer gebeurd. Ook heb ik de hele dag erna zwabberende benen en last van lichamelijke instabiliteit (veel meer dan zij). Voelt niet vervelend overigens. Ik ben bekend met de halfwaardetijden en zo, maar ik vind het verschil in effect tussen ons wel erg groot. Iemand gedachten hierover?

Nu zeggen sommige mensen misschien: neem er dan nog 1 pilletje bij. Maar ik las dat een sterke dosis op 3 à 4 mg zit. Nog 1 erbij betekent 6mg (want die klotepilletjes zijn niet te breken joh) en dat vind ik dan wel weer vrij heftig eigenlijk.

Mijn vraag aan jullie:

Wat zouden jullie doen: toch de volgende keer proberen of het wel lukt met 2 Pyrazolam? Of een ander middel bestellen, zoals bijvoorbeeld Bromazolam (waar ik overigens veel minder informatie over kan vinden), of nog een ander middel (legaal dus makkelijk verkrijgbaar)?

Alvast bedankt!
Hoi!
Een benzo is een handig hulpmiddel, maar jezelf in slaap forceren als de stimulant nog niet uitgewerkt is, is een gevaarlijk spelletje. Je gebruikt stimulerende stoffen die jouw heel graag wakker houden, waardoor je best wel extreme doses nodig hebt.
Ook heb ik de hele dag erna zwabberende benen en last van lichamelijke instabiliteit (veel meer dan zij).
Dit zijn tekenen dat je (te)veel hebt genomen, maar dat het stimulerende effect gewoon nog te sterk is om te slapen.

Wat je beter kunt doen is wachten tot de stimulant bijna helemaal is uitgewerkt. Dat kost helaas een aantal uren afhankelijk van wat je gebruikt, maar is wel de veiligste manier. Als je lichaam dan wat meer tot rust is gekomen, kun je met een normale dosis benzo dat laatste zetje geven om te slapen.

Het gevaar van gaan slapen op zeer hoge dosis benzodiazepinen onder invloed van stimulanten: het lukt om de stimulant te 'counteren' en je valt in slaap. Vervolgens werkt de stimulant uit, maar de benzo niet. Op dat moment zakt de stimulerende werking op jouw hart en ademhaling en zakt je hartslag en ademhaling frequentie. Je kan dan in een (lichte) comateuze toestand raken waardoor het zuurstofgehalte in je bloed daalt met hersenschade als gevolg.

Het loopt niet zo snel fataal af zolang je niet met andere downers combineert hoor, maar ik zeg het alleen om het risico te schetsen. Wat het risico wel enorm laat toenemen is als je er ook alcohol bij drinkt bijvoorbeeld.

Als laatste wil ik zeggen dat bromazolam een sterkere hypnotische werking heeft dan pyrazolam, daarom is het inderdaad meer geschikt om in slaap te vallen. Bromazolam is daarom ook wel berucht om zijn comateuze werking als je hoog doseert, en 3mg/1 pellet is al een hoge dosis.

Be safe en geniet van de drugs :)

Pleuny

Bewuste gebruiker
Wie kan mij helpen?

Mijn vraag aan jullie:

Alvast bedankt!
Pyrazolam is minder sedatief ,maar op 3 mg zou het toch ook wel sedatief moeten worden. Tolerantie missch? Bromazolam is weer beter voor slaap en hypnose .

Ha Geneesmiddel,

Bedankt voor je uitgebreide reactie! En wat je zegt maakt zeker sense volgens mij. Al vraag ik me nog wel wat dingen af.

Een benzo is een handig hulpmiddel, maar jezelf in slaap forceren als de stimulant nog niet uitgewerkt is, is een gevaarlijk spelletje. Je gebruikt stimulerende stoffen die jouw heel graag wakker houden, waardoor je best wel extreme doses nodig hebt.

Ik snap wat je bedoelt. Nu moet ik stiekem wel toegeven dat ik een sucker for stimulants ben, nog steeds. Verslaafd ben ik niet meer, maar als het op tafel ligt, geniet ik wel maximaal. Dat betekent niet dat ik alles voor de neuzen van de anderen wegstofzuig met mijn pepsnuit. Maar bij wijze van spreken om 21.00 uur stoppen met bijpakken om rond 02.00 à 03.00 uur te gaan slapen… Dat zou nog wel eens lastig kunnen worden.

Ik weet en begrijp ook goed dat het uiteindelijk natuurlijk beter is om überhaupt het ene middel niet te compenseren met het andere. Vroeger accepteerde ik ‘gewoon’ dat ik een nacht oversloeg of plafonddienst draaide. Wie strak wil staan, moet pijn lijden. 😬 Maar dat probeer ik nu toch echt zoveel mogelijk te voorkomen.

En nog even over die extreme dosering… 2 Etizolam is 4mg en daarmee sliep ik 9 van de 10 keer prima. 4mg is geen extreme dosis, toch?

Dit zijn tekenen dat je (te)veel hebt genomen, maar dat het stimulerende effect gewoon nog te sterk is om te slapen.

Wat je beter kunt doen is wachten tot de stimulant bijna helemaal is uitgewerkt. Dat kost helaas een aantal uren afhankelijk van wat je gebruikt, maar is wel de veiligste manier. Als je lichaamt dan wat meer tot rust is gekomen, kun je met een normale dosis benzo dat laatste zetje geven om te slapen.
Hmm, het 1e deel van je 1e zin verbaast me nogal. Ik heb pellets Pyrazolam van 3mg gekocht. Dat is een redelijk sterke dosis, maar nog niet echt topzwaar, toch?

Het 2e deel klinkt wel logisch, maar toch zit ik daar ook nog op te broeden.

Het verbaast me vooral dat mijn vriendin zo anders lijkt te reageren op Pyrazolam. Die valt supersnel en vast in slaap. Terwijl zij op die momenten ook best veel stimulanten op heeft en vaak op min of meer dezelfde momenten. Ja, haar doses (stimulanten) liggen wel iets lager dan die van mij, maar bij mij speelt gewenning een iets grotere rol en ik ben veel groter en zwaarder. En in ieder geval zijn op dat moment de stimulanten bij haar ook nog niet uitgewerkt.

Maar je hebt gelijk dat wachten beter zou zijn. Nadeel is dan wel dat je veel eerder moet stoppen of veel later kunt gaan slapen. Haha.

Het gevaar van gaan slapen op zeer hoge dosis benzodiazepinen onder invloed van stimulanten: het lukt om de stimulant te 'counteren' en je valt in slaap. Vervolgens werkt de stimulant uit, maar de benzo niet. Op dat moment zakt de stimulerende werking op jouw hart en ademhaling en zakt je hartslag en ademhaling frequentie. Je kan dan in een (lichte) comateuze toestand raken waardoor het zuurstofgehalte in je bloed daalt met hersenschade als gevolg.

Bestaat dit gevaar ook bij lagere doses benzodiazepinen? En wat is een zeer hoge dosis? Met Etizolam zat ik op 4 (en een heel enkele keer op 6) mg, waarbij 6mg inderdaad wat hoog is. Met Pyrazolam tot nu toe nooit meer dan 3 mg en als ik jou goed begrijp moet ik nooit (met stimulanten in m’n lijf)

Het loopt niet zo snel fataal af zolang je niet met andere downers combineert hoor, maar ik zeg het alleen om het risico te schetsen. Wat het risico wel enorm laat toenemen is als je er ook alcohol bij drinkt bijvoorbeeld.

Hmm ja, we drinken wel wat. Maar meestal niet meer dan een drankje of 2 à 3. Is dat ook al risicovol? Of geldt dat pas vanaf hogere doses alcohol?

Als laatste wil ik zeggen dat bromazolam een sterkere hypnotische werking heeft dan pyrazolam, daarom is het inderdaad meer geschikt om in slaap te vallen. Bromazolam is daarom ook wel berucht om zijn comateuze werking als je hoog doseert, en 3mg/1 pellet is al een hoge dosis.

Maar hiervoor geldt neem ik aan hetzelfde: beter niet nemen als de stimulanten nog te veel werken?

Het klinkt wel als een betere optie dan Pyrazolam (om te slapen dan).

Ik dacht dat ik me redelijk had ingelezen. Maar je benoemt wel wat dingen waar ik van ‘schrik’. Toch nog maar wat meer opzoeken dus!

Pyrazolam is minder sedatief ,maar op 3 mg zou het toch ook wel sedatief moeten worden. Tolerantie missch? Bromazolam is weer beter voor slaap en hypnose .
Tolerantie kan vrijwel niet. Heb het 2 keer genomen (beide keren na stimulanten). En ik merk er zeker iets van. Maar slapen? Dat zat er beide keren niet in.

Zanza

DF-koning
Tolerantie kan vrijwel niet. Heb het 2 keer genomen (beide keren na stimulanten). En ik merk er zeker iets van. Maar slapen? Dat zat er beide keren niet in.
Zou wel kunnen dat je of een nog te grote dosis van je stimulant in je bloed hebt waardoor de benzo niet goed werkt. Neem in principe een aantal uren voordat je wilt gaan slapen voor het laatst je stimulant en dan pas bij het slapen gaan de benzo. En idd, pyrazolam is niet zo sederend als veel andere benzo's, maar 3 mg zou de klus wel moeten klaren normaliter.

Bij 6 apb heb ik dit bijvoorbeeld ook altijd. De nastimulatie is zo lang en krachtig dat slapen niet lukt. Ook niet met benzo's. Ja, met een hele shitload.

Zou wel kunnen dat je of een nog te grote dosis van je stimulant in je bloed hebt waardoor de benzo niet goed werkt. Neem in principe een aantal uren voordat je wilt gaan slapen voor het laatst je stimulant en dan pas bij het slapen gaan de benzo. En idd, pyrazolam is niet zo sederend als veel andere benzo's, maar 3 mg zou de klus wel moeten klaren normaliter.

Bij 6 apb heb ik dit bijvoorbeeld ook altijd. De nastimulatie is zo lang en krachtig dat slapen niet lukt. Ook niet met benzo's. Ja, met een hele shitload.
Ik vermoed inderdaad dat de stimulanten er nog te veel zin in hadden. Maar die had ik beide keren zeker een aantal uren daarvoor voor het laatst op. Nu stapel je op zo’n avond natuurlijk wel door bij te pakken. Maar goed… Gek dat 4mg Etizolam het trucje wel doet voor mij. Eeuwig zonde dat ze dat hebben verboden. 😬

Zanza

DF-koning
Ik vermoed inderdaad dat de stimulanten er nog te veel zin in hadden. Maar die had ik beide keren zeker een aantal uren daarvoor voor het laatst op. Nu stapel je op zo’n avond natuurlijk wel door bij te pakken. Maar goed… Gek dat 4mg Etizolam het trucje wel doet voor mij. Eeuwig zonde dat ze dat hebben verboden. 😬
4 mg etizolam is omgerekend ook wel iets meer dan 3 mg pyrazolam. Om in te slapen na stims zou je beter bromazolam kunnen nemen (als we het over rc's hebben dan) of flunitrazolam. Al ben ik over die laatste altijd voorzichtig met 'aanraden'. Zeer potent spulletje en hele korte halfwaardetijd. Dus oppassen geblazen met doseren. Kreeg de dag erna al 'ontwenningsklachten'.

4 mg etizolam is omgerekend ook wel iets meer dan 3 mg pyrazolam. Om in te slapen na stims zou je beter bromazolam kunnen nemen (als we het over rc's hebben dan) of flunitrazolam. Al ben ik over die laatste altijd voorzichtig met 'aanraden'. Zeer potent spulletje en hele korte halfwaardetijd. Dus oppassen geblazen met doseren. Kreeg de dag erna al 'ontwenningsklachten'.
Die laatste gebruikte een kennis wel eens, maar die gebruikte het binnen extreem korte tijd al zo vaak dat ik daar van schrok.

Ik had het idee dat Pyrazolam veel heftiger was dan Etizolam, dus dat 4mg Etizolam en 3mg Pyrazolam wel vergelijkbaar zouden zijn. Weet niet waar ik dat dan vandaan heb… Toch nog maar wat meer lezen.

Zit er toch sterk aan te denken om eerder te stoppen met pep bijpakken. Al is dat wel een uitdaging. Pep is m’n valkuil, haha. Ik kan het goed in huis hebben zonder terug te vallen in verslaving van 10 jaar terug. Maar als ik het dan neem, pak ik wel makkelijk bij…

2-FA werkt niet superlang, maar pak ik ook minder bij. 3-FA werkt natuurlijk weer wat langer.

Toch nog maar eens nadenken over ideale opbouw voor zo’n avondje. Of accepteren dat ik 1 nachtje niet of veel minder slaap. Maar ja, dat is als je eenmaal aan de verkeerde kant van de 30 zit ook steeds zwaarder. Hahaha.

djiego

Badass junkie
zou je beter bromazolam kunnen nemen

Al kan ik met mn bescheiden voorraadje eti nog wel een jaar of wat vooruit (geen tolerantie, neem af en toe 0,37 tot 0,75 mg puur om in te slapen zonder andere middelen), is bromazolam de meest geschikte replacement voor dat doel in de rc's wat jou betreft? en ook geschikt als tripkiller eventueel?

Zanza

DF-koning
Al kan ik met mn bescheiden voorraadje eti nog wel een jaar of wat vooruit (geen tolerantie, neem af en toe 0,37 tot 0,75 mg puur om in te slapen zonder andere middelen), is bromazolam de meest geschikte replacement voor dat doel in de rc's wat jou betreft? en ook geschikt als tripkiller eventueel?
Dat denk ik wel ja. Het aanbod ie niet meer zo groot tegenwoordig. Bromazolam lijkt in de verste verte niet op etizolam, maar voor het doel wat jij omschrijft is het wel het beste replacement. Volgens mij wordt het weinig in poedervorm aangeboden helaas, want de pellets zijn echt veel te hoog gedoseerd. Wat doseren dus erg lastig maakt. Zeker als ik kijk naar de waardes van je etizolam gebruik.

djiego

Badass junkie
Dat denk ik wel ja. Het aanbod ie niet meer zo groot tegenwoordig.
ok, thanks. (zal ook wel riching banlist verdwijnen tzt)

Bromazolam lijkt in de verste verte niet op etizolam, maar voor het doel wat jij omschrijft is het wel het beste replacement.

Eti is wat dat betreft perfect. Nog nooit gezeik mee gehad, met deze middelen ben ik wel altijd beheerst geweest gelukkig.

(Wat is er dan zo anders los van werkingsduur en halfwaarde? )
Volgens mij wordt het weinig in poedervorm aangeboden helaas, want de pellets zijn echt veel te hoog gedoseerd. Wat doseren dus erg lastig maakt. Zeker als ik kijk naar de waardes van je etizolam gebruik.

Ik zal es kijken, volgens mij zag ik het gister ergens voorbij komen in poedervorm. Goeie gelegenheid eens een nieuwe mg weegschaal te scoren.

Wat ook gewoon annoying is, is de vorm. Die Etizolam-pellets zijn klein, maar nog wel makkelijk te breken. Die Pyrazolam krijg ik met geen mogelijkheid normaal gebroken. En om ze nu te vermalen en zelf caps te gaan maken, dat vind ik te veel gedoe…

Geneesmiddel

Wijs gebruiker
Sorry, het wordt een beetje een wirwar van citaten 😅😅
Maar bij wijze van spreken om 21.00 uur stoppen met bijpakken om rond 02.00 à 03.00 uur te gaan slapen… Dat zou nog wel eens lastig kunnen worden.
Ik ken het hoor, het is ook heel lastig. Sowieso stoppen en de comedown accepteren, maar het is wel het meest realistisch. Amfetamines zetten in je hoofd echt het slaapmechanisme uit, en een benzo kan niet zomaar de switch weer omschakelen. Wat het wel kan doen, is alles geforceerd onderdrukken tot je slaapt.

Het feit dat je vriendin slaapt kan met het volgende te maken hebben, ze neemt wat minder stimulanten en ze heeft waarschijnlijk niet zo een hoge benzo tolerantie als jij? Als in, jij hebt het wat vaker gebruikt? In het geval van je vriendin is 3mg pyrazolam wel zwaar genoeg om haar in slaap te krijgen.
4mg is geen extreme dosis, toch
Nou, 1-2mg is een normale dosis. 4mg is dus 2-4x een normale dosis en in de tijden dat je er drie nam, 3-6x de normale dosis. Het is wel vrij pittig, en hierdoor bouw je ook onnodig snel tolerantie op tegen benzo's.
Hmm, het 1e deel van je 1e zin verbaast me nogal. Ik heb pellets Pyrazolam van 3mg gekocht. Dat is een redelijk sterke dosis, maar nog niet echt topzwaar, toch?
2-3mg pyrazolam wordt gezien als normale dosis en alles boven de 5mg als 'topzwaar'.
Hmm ja, we drinken wel wat. Maar meestal niet meer dan een drankje of 2 à 3. Is dat ook al risicovol? Of geldt dat pas vanaf hogere doses alcohol?
Het is natuurlijk een gradiënt, dus twee drankjes is anders dan een half krat bier. Je moet het zo zien, zowel alcohol als benzodiazepinen onderdrukken de ademhaling, maar in combinatie wordt het effect op de ademhaling vermenigvuldigd. Je lichaam heeft 1.5 uur nodig om een glas alcohol af te breken, het maakt dus ook uit of je het neemt aan het begin van de avond, of vlak voordat je gaat slapen.
Maar hiervoor geldt neem ik aan hetzelfde: beter niet nemen als de stimulanten nog te veel werken?
Yes, helaas.
Het klinkt wel als een betere optie dan Pyrazolam (om te slapen dan).
Ja, dat is het idd. Pyrazolam heeft eigenlijk weinig slaapverwekkende werking, pas op hogere dosis. Terwijl bromazolam wel een slaapverwekkende werking heeft.
Zit er toch sterk aan te denken om eerder te stoppen met pep bijpakken.
Succes! Ik weet hoe kut het is maar zelf ga ik altijd maar gewoon iets vermakelijks doen. Er zijn ook altijd wel mensen hier op DF die gezellig willen kletsen als je pep hebt gebruikt :tongueout: Die paar uurtjes moeten wel te overbruggen zijn toch met de pep energie :)

Bovenaan