Hoezo lijkt het niks met vocht te maken te hebben? De luchtvochtigheid is in Nederland keihoog. Dus dan moet je wel bijzondere maatregelen gaan nemen, wil dat geen effect hebben.Heeft iemand wel eens hetzelfde probleem dat na het stampen van ketamine tot poeder.
Dat dit zich weer tot een soort van brokken vormt.
Wanneer je snuift rollen die brokken gewoon weer je neus uit.
lijkt niks te maken te hebben met vocht.
herkenbaar?
Ho, ik wil niet zeggen dat je ongelijk hebt, maar wil je beweren dat de luchtvochtigheid in een gemiddelde huiskamer zodanig hoog is dat ketamine op een bordje niet opdroogt als je het een uurtje laat luchten?Ik denk namelijk dat je hebt opgemerkt dat ketamine hygroscopisch is; wat betekent dat het vocht aantrekt vanuit de lucht 🤓
Hier droogde de ketamine uit vloeistof altijd prima op. Ook zonder het op de radiator te leggen. Werden altijd nette mooie kristallen. Het was het merk Ketalar en was Ketamine Hydrochloride vloeistof. Was op de radiator binnen een uurtje wel droog op de lepel.Ho, ik wil niet zeggen dat je ongelijk hebt, maar wil je beweren dat de luchtvochtigheid in een gemiddelde huiskamer zodanig hoog is dat ketamine op een bordje niet opdroogt als je het een uurtje laat luchten?
Je draait het om.Ho, ik wil niet zeggen dat je ongelijk hebt, maar wil je beweren dat de luchtvochtigheid in een gemiddelde huiskamer zodanig hoog is dat ketamine op een bordje niet opdroogt als je het een uurtje laat luchten?
Pssst 🤫 even tussen jou en mij. Niet tegen anderen zeggen maar ik snap dit niet (im not worthy)Je draait het om.
Ik zeg dat ketamine kristallen hygroscopisch zijn en dat die dus een bepaalde mate van luchtvochtigheid aantrekken.
Nouja ketamine.HCl is niet zó hygroscopisch dat het niet kan kristalliseren.Pssst 🤫 even tussen jou en mij. Niet tegen anderen zeggen maar ik snap dit niet (im not worthy)
trekt luchtvochtigheid aan
Luchtvochtigheid +
h2o erbij
Meer water
Vochtiger
Ik voel me zo dom en in de weg. Zet me maar bij het grofvuil, waar ik hoor 🤪
Pssst 🤫 even tussen jou en mij. Niet tegen anderen zeggen maar ik snap dit niet (im not worthy)
trekt luchtvochtigheid aan
Luchtvochtigheid +
h2o erbij
Meer water
Vochtiger
Ik voel me zo dom en in de weg. Zet me maar bij het grofvuil, waar ik hoor 🤪