Brokkelige ketamine

GroenRook

Experimenterende gebruiker
Heeft iemand wel eens hetzelfde probleem dat na het stampen van ketamine tot poeder.
Dat dit zich weer tot een soort van brokken vormt.
Wanneer je snuift rollen die brokken gewoon weer je neus uit.

lijkt niks te maken te hebben met vocht.

herkenbaar?

AFCA21

Het kan te maken hebben met het soort kristal. En je hebt qua soort naaldjes en suiker volgensmij. Ik had hetzelfde met 2-fcdk ketamine dat bleef grof

GroenRook

Ja het rare is dat het na het verpoederen steeds weer terugvormd naar een soort balletjes. Lijkt me toch niet de bedoeling hhaha

Neo-Shulginist

Badass junkie
Heeft iemand wel eens hetzelfde probleem dat na het stampen van ketamine tot poeder.
Dat dit zich weer tot een soort van brokken vormt.
Wanneer je snuift rollen die brokken gewoon weer je neus uit.

lijkt niks te maken te hebben met vocht.

herkenbaar?
Hoezo lijkt het niks met vocht te maken te hebben? De luchtvochtigheid is in Nederland keihoog. Dus dan moet je wel bijzondere maatregelen gaan nemen, wil dat geen effect hebben.

Ik denk namelijk dat je hebt opgemerkt dat ketamine hygroscopisch is; wat betekent dat het vocht aantrekt vanuit de lucht 🤓
Dat kan het poeder enigszins kleverig maken, en dus ook verklaren waarom het na verpoederen weer brokken vormt.

Dirkdirk

DF-koning
Ik denk namelijk dat je hebt opgemerkt dat ketamine hygroscopisch is; wat betekent dat het vocht aantrekt vanuit de lucht 🤓
Ho, ik wil niet zeggen dat je ongelijk hebt, maar wil je beweren dat de luchtvochtigheid in een gemiddelde huiskamer zodanig hoog is dat ketamine op een bordje niet opdroogt als je het een uurtje laat luchten?

VJ_LSD72

Bewuste gebruiker
Ho, ik wil niet zeggen dat je ongelijk hebt, maar wil je beweren dat de luchtvochtigheid in een gemiddelde huiskamer zodanig hoog is dat ketamine op een bordje niet opdroogt als je het een uurtje laat luchten?
Hier droogde de ketamine uit vloeistof altijd prima op. Ook zonder het op de radiator te leggen. Werden altijd nette mooie kristallen. Het was het merk Ketalar en was Ketamine Hydrochloride vloeistof. Was op de radiator binnen een uurtje wel droog op de lepel.

Neo-Shulginist

Badass junkie
Je draait het om.

Ik zeg dat ketamine kristallen hygroscopisch zijn en dat die dus een bepaalde mate van luchtvochtigheid aantrekken.

BrieMetDeBril

Badass junkie
Sowieso is je neus erg vochtig in het algemeen. Maar ik herken dit niet, heb zelf altijd staafjes dichtbij van de bron.
Als ik niet goed genoeg maal, vallen de staafjes m'n neus uit, maar dat is meer mijn onkunde dan dat het aan de Ketamine ligt.
Heb wel altijd vieze drap, maar dat is al bekend bij Ketamine.

Dirkdirk

DF-koning
Je draait het om.

Ik zeg dat ketamine kristallen hygroscopisch zijn en dat die dus een bepaalde mate van luchtvochtigheid aantrekken.
Pssst 🤫 even tussen jou en mij. Niet tegen anderen zeggen maar ik snap dit niet (im not worthy)

trekt luchtvochtigheid aan
Luchtvochtigheid +
h2o erbij
Meer water
Vochtiger

Ik voel me zo dom en in de weg. Zet me maar bij het grofvuil, waar ik hoor 🤪

Neo-Shulginist

Badass junkie
Pssst 🤫 even tussen jou en mij. Niet tegen anderen zeggen maar ik snap dit niet (im not worthy)

Luchtvochtigheid +
h2o erbij
Meer water
Vochtiger

Nouja ketamine.HCl is niet zó hygroscopisch dat het niet kan kristalliseren.

miles

Wijs gebruiker
Ik weet niet of ketamine te hotplaten is zoals coke? Als je dat probeert en t helpt is het toch gewoon vocht

Gelato43

Bewuste gebruiker
Ik stamp mijn keta altijd fijn en heb dit nog nooit gezien.

Met miauw heb ik dit echter wel, dat kleeft altijd aan elkaar en je kan het nooit echt poeder noemen, terwijl dat net als keta ook een kristal is.

Lemmy

Badass junkie

Luchtvochtigheid +
h2o erbij
Meer water
Vochtiger

Met wat keta ben je niet dom en zeker niet in de weg. :blushing:

caninus

Bewuste gebruiker
als je hem zo lang mogelijk als suiker of naaldjes bewaart zul je minder last van het plakken hebben. maar gisteren een zak keta gezien die door de blender was geweest, maar daar zaten al diverse brokken in

Bovenaan