Het is te zien, het is iets gezonder als je geen tabak gebruikt natuurlijk.yrevocera zei:Okee, bedankt! En zijn bongs dan even slecht als joints?
Gelukkig dat je dit even verduidelijkt.picturae zei:neen want je hebt geen vettige tabak in een bong, puur natuur
een vaporizer verhit/verdampt je thc al de andere rommel blijft zitten.
Aangezien het verdampt komen er ook geen schadelijke stoffen vrij die je wel krijgt bij verbranding.

had er zin inGelukkig dat je dit even verduidelijkt.
picturae zei:had er zin inGelukkig dat je dit even verduidelijkt.![]()
en zo kon jij mij er even op wijzen dat dit dus onnodig was![]()

Irezz zei:Roken isdat sowieso.
Handige aan vaporizer is wel dat je uitgevaporiseerde wiet nog kunt roken in 'n joint, en dat't behoorlijk aankomt even![]()
Ik denk dattie bedoelt dat je eerst je wiet in je vapo steekt, opsmoked, en dan daarna die 'uigevaporiseerde" wiet nog in een joint kan rollenLavalamp zei:Irezz zei:Roken isdat sowieso.
Handige aan vaporizer is wel dat je uitgevaporiseerde wiet nog kunt roken in 'n joint, en dat't behoorlijk aankomt even![]()
![]()
Lekker nuttige aankoop die vaporizer dan...
Zou je denken?NorthernLightBE zei:Ik denk dattie bedoelt dat je eerst je wiet in je vapo steekt, opsmoked, en dan daarna die 'uigevaporiseerde" wiet nog in een joint kan rollen
KoxBox zei:Zou je denken?NorthernLightBE zei:Ik denk dattie bedoelt dat je eerst je wiet in je vapo steekt, opsmoked, en dan daarna die 'uigevaporiseerde" wiet nog in een joint kan rollen

Als je met plantenmateriaal THC bedoeld...Lavalamp zei:Oke dan... wat IK bedoel is dat als je een Vaporizer hebt om de longen een beetje schoon te houden je het daarna toch niet nog gaat oproken om dan het plantenmateriaal toch binnen te krijgen?![]()

picturae zei:neen want je hebt geen vettige tabak in een bong, puur natuur
een vaporizer verhit/verdampt je thc al de andere rommel blijft zitten.
Aangezien het verdampt komen er ook geen schadelijke stoffen vrij die je wel krijgt bij verbranding.
soldiermoney zei:Als je met plantenmateriaal THC bedoeld...Lavalamp zei:Oke dan... wat IK bedoel is dat als je een Vaporizer hebt om de longen een beetje schoon te houden je het daarna toch niet nog gaat oproken om dan het plantenmateriaal toch binnen te krijgen?![]()
![]()
![]()
DutchCookie zei:^ja hehe. maar dan heb je weer niks aan de vapo =)
Damien0124 zei:Ik heb vandaag een Vapo2 (vaporizer waar je een vlammetje onder moet houden) gekocht en meteen uitgetest. Het is echt zoveel makkelijker te inhaleren dan bij een bong, maar ik moest fucking veel hoesten van die vape. Het kriebelt gewoon erg in je keel. De high is ook heerlijk, lekker high en energiek. Ik vind het echt een goede aankoop!![]()
![]()
segfault zei:Heb je speciaal afwasmiddel voor, bakje met warm water bong cleaner erin en je glaswerk erin.
PepTalk zei:Werkt prima met hasj.
Waar je in een joint je hasj vaak niet eens helemaal verbrand (harde stukjes as) kun je dat met een bong zelf bepalen.
segfault zei:PepTalk zei:Ook geprobeerd, die hasj ging er gewoon niet af. Zelfs met een mesje of ethanol/allesreiniger/chloor, het leek wel gewoon versmolten met het ijzer.
Zal wel geen beste hasj geweest zijn dan![]()
Naar mijn idee is goede hasj juist zacht. Als ik Zero Zero (laagste van laagste, keiharde blok) vergelijk met een Polm, Super Polm of Tibsla (betere hasj verkrijgbaar hier) dan verkruimelen deze al vrij snel zelfs zonder te verwarmen. Als je zoiets als ice-o-lator hebt van hoge kwaliteit dan is het bijna hasj olie als je hem langere tijd in je broekzak draagt
Trouwens voor het schoonmaken van mijn vaporgenie (plastic stuk waar je aan trekt en metaal stukje voor de bowl) heb ik ook gewoon de bong cleaner gebruikt. Wel verdunt met water. Dit is allemaal zonder problemen gegaan. Ik heb deze gewoon bij de smartshop Sirius gekocht.
Hakvlees zei:Ik ben zelf meer fan van de bong vanwege het snelle effect. E
Eigenlijk is een vaporizer echt wel aan te raden, maar neem er dan een goedkope bong bij vanwege het praktisch nut.