Blowen

Barinta

Experimenterende gebruiker
Sinds mijn 16e levensjaar ben ik in aanraking gekomen met wiet. Wat begon met een onschuldig voorgedraaid jointje eens in de week, is nu uitgelopen op elke dag blowen.
Ik ben nu al bijna 5 jaar lang iedere dag stoned, met uitzondering van maximaal een paar weken per jaar.

Ik verbied mijzelf om meer dan €5 wiet per dag te roken en vind hierdoor de schade nog wel mee vallen maar ik denk nu wel dat het tijd word om te stoppen. Of in ieder geval te minderen.
Het werk begint er onder te lijden en ik merk dat ik een stuk minder persoonlijkheid heb gekregen.
Ik blow nooit in mijn eentje, altijd met vrienden. Dit maakt het misschien nog wel lastiger om te stoppen.

Zijn er nog mensen die tips hebben?

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Hey!

Goed besluit denk ik, wiet is iets wat je eigenlijk niet meer dan eens per week moet roken om het leuk te houden. Je bent niet de enige, ik zou zeggen lees dit topic eens:

viewtopic.php?f=41&t=52616&p=1156602

Staan een hoop tips in en misschien kunnen jullie elkaar een beetje steunen :)

Ik ben een tijdje geleden gestopt met blowen, en had vooral ook het probleem dat ik het ontzettend veel met vrienden (en tevens huisgenoten) deed. Ik dacht dat ik niet zou kunnen stoppen omdat ik dan niet meer even goed met ze zou kunnen chillen. Het is bij mij echter gebleken dat als je met iemand kan lachen als je high bent je dit ook prima zonder kunt.

Het was voor mij gewoon even de knop omzetten, mezelf ervan overtuigen dat het echt niet zo nodig was als ik dacht. En als je eenmaal een weekje gestopt bent ga je je weer veel fitter voelen en heerlijk dromen!

Barinta

Experimenterende gebruiker
Precies wat jij bedoeld Snelle Nelis was ik ook een beetje bang voor.
Ik besefte me ook dat jaren lang iedere dag stoned zijn niet goed voor je kan zijn.
Ook al is het maar een klein beetje, het remt de persoonlijke ontwikkeling. Zeker op langer termijn.

Afgelopen nacht was de eerste nacht zonder, dit ging niet zonder zweten en stoten maar wél gelijk heerlijk gedroomd.

Nu nog volhouden..

Bovenaan