Bloedneus

Trivia Bot

Experimenterende gebruiker
Hallo,

Ik had een vraag. Altijd als ik speed snuif heb ik de dag erna allemaal bloedkorstjes in mijn neus zitten die bij het minste of geringste openspringen. Dit is er vervelend en wil daar graag vanaf of in ieder geval de schade beperken. Mijn speed is niet getest, ik snuif niet schrikbarend veel (3-4 puntjes) en ik snuif zo'n 1x per maand.

Alvast bedankt

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Of je het helemaal kunt voorkomen weet ik niet, maar wat wel helpt is je neus na gebruik spoelen met een zout oplossing. Verder niet te hard je neus snuiten en vooral niet gaan peuteren.

Trivia Bot

Psychedelibee zei:
Of je het helemaal kunt voorkomen weet ik niet, maar wat wel helpt is je neus na gebruik spoelen met een zout oplossing. Verder niet te hard je neus snuiten en vooral niet gaan peuteren.
Ah bedankt, dat peuteren en snuiven deed ik juist. Doe zelf wel altijd als ik thuiskom "water snuiven" is ff een onaangenaam gevoel maar heb wel het idee dat dat nog wat naschade voorkomt. Zeker weten doe ik het natuurlijk niet.

LoveQuality

Bewuste gebruiker
Best wel vreemd dat je telkens een bloedneus hebt als je snuift en zeker van maar 4 puntjes.

Neusspoeling lost al best veel problemen op.
Je kan ook altijd met een nat wattenstaafje je neus reinigen maar dat is nooit zo goed als een hele spoeling.

Laat je speed toch altijd goed drogen?

Trivia Bot

LoveQuality zei:
Best wel vreemd dat je telkens een bloedneus hebt als je snuift en zeker van maar 4 puntjes.

Neusspoeling lost al best veel problemen op.
Je kan ook altijd met een nat wattenstaafje je neus reinigen maar dat is nooit zo goed als een hele spoeling.

Laat je speed toch altijd goed drogen?

Krijg de laatste tijd speed die erg geel is. Gisteren zelfs nog wat nat in het sealtje (klontvorming). Heb het wel gedroogd nog. Misschien dat het door de geligheid komt, het is naar mijn idee wel een stuk viezer dan normale witte. :kots:

Fool

Badass junkie
Waarschijnlijk zit er wat meer cafeïne/andere versnijdingsmiddelen en nog een rest zwavelzuur in je speed die ervoor zorgen dat het extra corrosief wordt. Cafeïne en resten zwavelzuur kun je uit je pep wasssen met aceton(zie elders op dit forum), als je na het wassen je speed nog even laat testen kun je gelijk zien of er geen andere troep inzit die dit kan veroorzaken. :wink:

Susanne

Bewuste gebruiker
Dit vind ik ook wel raar ja. Ik ken ook niemand die dit ook heeft. Ben je al naar een testlab geweest? Wat zeiden die?

ooscaar

Wijs gebruiker
Uitwassen met aceton, goed laten drogen en als dat niet helpt gewoon een bommetje draaien. Dat je daar geen tijd voor hebt is natuurlijk onzin. Zet je wekker dan een minuut eerder, draai een paar bommetjes in je minuutje vrij en neem die mee naar waar je ze moet slikken. :wink:

Bovenaan