Blazen van xtc?

Slowburn

Experimenterende gebruiker
Elke keer als ik een pil op heb en hij kickt erin dan begin ik soort van te blazen met me kaken op elkaar is dat normaal als je dat op hebt?

Slowburn

Haha heb geen idee, het is nog steeds elke keer gebeurt en kauwgom doet dan ook wel wonderen anders de wangen naar de klote..
Want het viel ook al op bij me vrienden op dat ik zat te blazen enzo.. :tearsofjoy:

mandragora

Badass junkie
Emeritus Mod
ik blaasde ook altijd toen me pilletje erin hakte.
weet ook niet waarom maar toch gebeurde het iedere keer weer.

Slowburn

Haha nee nog nooit gedaan eigenlijk xtc+blowen :P

Maar heb het echt over inademen door de mond met de kaken op elkaar en echt uitblazen met de kaken op elkaar :tearsofjoy:
Moet er zelf wel eigenlijk steeds om lachen omdat het er zo dom uitziet als je dan in de spiegel kijkt..

Paperplane.

Wijs gebruiker
Als mn pilletje er goed in slaat doe ik dat ook altijd ja. Blazen icm veel kauwen en wegdraaiende ogen.

Slowburn

Njah wegdraaiende ogen heb ik dan weer niet, maar als ik dan op zo'n avond even naar me mobiel wil kijken om hoe laat het is of als ik een smsje krijg... Daamn.. dan trillen me ogen als een gek :tearsofjoy: Dan moet ik me echt concentreren op het focussen zodat ik het kan lezen.

Daamn.. dan trillen me ogen als een gek :tearsofjoy: Dan moet ik me echt concentreren op het focussen zodat ik het kan lezen.

Lol, ja dat is niet altijd handig.... Maar de oplossing is, scheef kijken :grin: Gezicht iets bijdraaien en schuin naar beneden kijken, dat werkt tenminste altijd bij mij :stoned:

boenkeng

Bewuste gebruiker
Slowburn zei:
Njah wegdraaiende ogen heb ik dan weer niet, maar als ik dan op zo'n avond even naar me mobiel wil kijken om hoe laat het is of als ik een smsje krijg... Daamn.. dan trillen me ogen als een gek :tearsofjoy: Dan moet ik me echt concentreren op het focussen zodat ik het kan lezen.
Ik lees altijd andere dingen die er daadwerkelijk op het scherm staan, heel stom. Dus ik begin er maar niet meer aan :tearsofjoy:

Slowburn

Hahahaha jah dat moet je al helemaal niet hebben!

Njah ben nu al een week gestopt en deze zaterdag ga ik gelukkig naar een feest dus geen pil deze zaterdag en volgende zaterdag gaat er een leuke meid op me letten die wil dus dat ik ECHT niet meer gebruik.. nouu zulke mense zijn goud waard, want ze gaat me echt goed hard slaan als ze ziet dat ik wat op heb xD

Want ik gebruik echt te vaak...

Slowburn

Yup, daarom zoek ik nu ook steeds naar afleiding :)
Vorige zaterdag naar een feest geweest en volgende zaterdag weer naar een feest van kameraad en dus niet uitgaan.

Win win situatie.. Geld besparen en niet gebruiken :)

Slowburn

Haha, alleen bij me 1e keer was ik echt een straalkachel :P
Maar toen had ik het ook ineens steen koud en dan ineens weer bloed heet...
Beetje vaag... :P

needsome

Newbie
Slowburn zei:
Haha, alleen bij me 1e keer was ik echt een straalkachel :P
Maar toen had ik het ook ineens steen koud en dan ineens weer bloed heet...
Beetje vaag... :P

dat heb ik dus ook elke keer
maar dan weet ik dat ik echt heel hard ga spacen

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Als je echt veel last hebt van kauwen en strakke spiertjes, moet je eens magnesium tabletjes proberen. Helpt vrij goed.

Ik ben ook gek van blowen + X, heb wel op de negatieve manier ontdekt dat blowen versterkt en dat je vrij voorzichtig moet blowen als je aan de X zit :grin:

AgeOfLove

SmartieAndMe zei:
Als je echt veel last hebt van kauwen en strakke spiertjes, moet je eens magnesium tabletjes proberen. Helpt vrij goed.

Hier ben ik dus ook van overtuigd ( desnoods placebo-effect ). Ik heb magnesium genomen voor de trip en ook achteraf en opmerkelijk minder last van tandengeknars of pijnlijk gebit achteraf. Wel nog steeds een pakje kauwgom erdoorgejaagd :tongueout:

zornax

SmartieAndMe zei:

Ik ben ook gek van blowen + X, heb wel op de negatieve manier ontdekt dat blowen versterkt en dat je vrij voorzichtig moet blowen als je aan de X zit :grin:

Zal die magnesium ook eens gaan proberen. Laatste keer was ik echt sjaak klapperkaak. Vrienden keken echt naar me van wtf doe jij nu met je kaak, was echt bizar.

En ja ik ben daar dus van het weekend ook achter gekomen. Ik was al beetje vaag van de XTC een uur daarvoor maar was ondertussen al weer wat helderder. Ik neem 5 flinke trekjes van een blow en de vaagheid komt terug x1000000. Wist echt niet meer wie ik was en waar ik was. Snapte er echt helemaal niks meer van, was zo erg dat het niet eens meer fijn was en ik echt blij dat ik na 1,5 uur weer beetje helder in me hoofd werd.

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
zornax zei:
SmartieAndMe zei:

Zal die magnesium ook eens gaan proberen. Laatste keer was ik echt sjaak klapperkaak. Vrienden keken echt naar me van wtf doe jij nu met je kaak, was echt bizar.

Magnesium werkt wel echt goed daarbij (paar tabletjes), en letten op je dosis helpt ook een hoop.. als je meer dan 2mg per kg lichaamsgewicht gaat gebruiken zul je aanzienlijk strakker gaan staan...

zornax zei:
En ja ik ben daar dus van het weekend ook achter gekomen. Ik was al beetje vaag van de XTC een uur daarvoor maar was ondertussen al weer wat helderder. Ik neem 5 flinke trekjes van een blow en de vaagheid komt terug x1000000. Wist echt niet meer wie ik was en waar ik was. Snapte er echt helemaal niks meer van, was zo erg dat het niet eens meer fijn was en ik echt blij dat ik na 1,5 uur weer beetje helder in me hoofd werd.

Haha heb precies hetzelfde meegemaakt, ook vaker bij anderen gezien. Aan de X moet ik echt per trekje blowen, en dan wachten hoe hard hij aankomt :P

Tufnut

Badass junkie
Per trekje blowen??? WTF? Ik moet per joint blowen. Op een dag/nacht xtc gaat er zo 50 euro doorheen!

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Tufnut zei:
Per trekje blowen??? WTF? Ik moet per joint blowen. Op een dag/nacht xtc gaat er zo 50 euro doorheen!

Zo veel! Als ik flink onder de X zit en ik rook een hele joint in één keer op dan wordt ik helemaal gek :grin:

heb jij zulke slappe wiet dan? :P

Bovenaan