Tufnut zei:Ik vind het wel altijd heerlijk om te blowen op de xtc, maar dat bedoel je niet he?!![]()
Daamn.. dan trillen me ogen als een gekDan moet ik me echt concentreren op het focussen zodat ik het kan lezen.

Ik lees altijd andere dingen die er daadwerkelijk op het scherm staan, heel stom. Dus ik begin er maar niet meer aanSlowburn zei:Njah wegdraaiende ogen heb ik dan weer niet, maar als ik dan op zo'n avond even naar me mobiel wil kijken om hoe laat het is of als ik een smsje krijg... Daamn.. dan trillen me ogen als een gekDan moet ik me echt concentreren op het focussen zodat ik het kan lezen.
Frankie zei:Doe ik ook bij het inslaan. Handjes wrijven en bij het ademen flink blazen.
Slowburn zei:Frankie zei:Doe ik ook bij het inslaan. Handjes wrijven en bij het ademen flink blazen.
Handjes wrijven? :P
Heb je het koud dan als je in 1 inneemt XD
Slowburn zei:Haha, alleen bij me 1e keer was ik echt een straalkachel :P
Maar toen had ik het ook ineens steen koud en dan ineens weer bloed heet...
Beetje vaag... :P
SmartieAndMe zei:Als je echt veel last hebt van kauwen en strakke spiertjes, moet je eens magnesium tabletjes proberen. Helpt vrij goed.
SmartieAndMe zei:Als je echt veel last hebt van kauwen en strakke spiertjes, moet je eens magnesium tabletjes proberen. Helpt vrij goed.
Ik ben ook gek van blowen + X, heb wel op de negatieve manier ontdekt dat blowen versterkt en dat je vrij voorzichtig moet blowen als je aan de X zit![]()
zornax zei:SmartieAndMe zei:Als je echt veel last hebt van kauwen en strakke spiertjes, moet je eens magnesium tabletjes proberen. Helpt vrij goed.
Ik ben ook gek van blowen + X, heb wel op de negatieve manier ontdekt dat blowen versterkt en dat je vrij voorzichtig moet blowen als je aan de X zit![]()
Zal die magnesium ook eens gaan proberen. Laatste keer was ik echt sjaak klapperkaak. Vrienden keken echt naar me van wtf doe jij nu met je kaak, was echt bizar.
zornax zei:En ja ik ben daar dus van het weekend ook achter gekomen. Ik was al beetje vaag van de XTC een uur daarvoor maar was ondertussen al weer wat helderder. Ik neem 5 flinke trekjes van een blow en de vaagheid komt terug x1000000. Wist echt niet meer wie ik was en waar ik was. Snapte er echt helemaal niks meer van, was zo erg dat het niet eens meer fijn was en ik echt blij dat ik na 1,5 uur weer beetje helder in me hoofd werd.
Tufnut zei:Per trekje blowen??? WTF? Ik moet per joint blowen. Op een dag/nacht xtc gaat er zo 50 euro doorheen!