idd nog nie geprobeertWhite stripes zei:Ik zou het ook niet weten ,meestal blijft dat bij mij geen dagen liggen
BobG zei:
BobG zei:Ik zit met een dilemma, nemen of bewaren tot volg week. hmm wat zal ik doen..
Bollie zei:maakt toch nie uit welk uur welke dag het is ?
Het is cocaine, komaan he jongens![]()
Dat laat je toch nie ligge ?![]()
ja denk dat je gelijk hebt, gewoon ergens in een donker kastje lijkt me het bestedoopie zei:Ik zou het zelf nooit in de vriezer leggen als het zakje niet goed luchtdicht is word je coke vochtig en kan je het weggooien.
Tip : leg coke op een donkere koele plek UV (zonlicht etc) breekt de werkzame stoffen in coke af.
mijn coke is 1 keer behoorlijk doorweekt geraakt, toen heb ik het sealtje open gelegd en het laten drogen .. en toen het behoorlijk droog was het sealtje weer dicht gedaan, weer een tijdje laten liggen. en na een aantal dagen was het gewoon goed te snuiven hoor! alleen er was vrij veel coke in het sealtje getrokken dus het was wel minder en het was keihard dus je moest behoorlijk hakken. je hoeft het dus niet gelijk weg te gooien als het nat word!Mr.jiho zei:ja denk dat je gelijk hebt, gewoon ergens in een donker kastje lijkt me het bestedoopie zei:Ik zou het zelf nooit in de vriezer leggen als het zakje niet goed luchtdicht is word je coke vochtig en kan je het weggooien.
Tip : leg coke op een donkere koele plek UV (zonlicht etc) breekt de werkzame stoffen in coke af.
robspa zei:Zou iemand me kunnen vertellen hoe ik het beste coke kan bewaren en hoelang het goed blijft .
Gaat de kwaliteit na verloop van tijd er van achter uit zo ja wat kan ik er aan doen dat dit niet gebuurd zou zonde zijn.
En hoe kan ik het als beste testen voor de kwaliteit?

Psychonaut1976 zei:robspa zei:Zou iemand me kunnen vertellen hoe ik het beste coke kan bewaren en hoelang het goed blijft .
Gaat de kwaliteit na verloop van tijd er van achter uit zo ja wat kan ik er aan doen dat dit niet gebuurd zou zonde zijn.
1,5 gr kan je een uurtje of 4 bewaren,de kwaliteit kan je via mij testen ook hehe![]()
![]()

robspa zei:Zou iemand me kunnen vertellen hoe ik het beste coke kan bewaren en hoelang het goed blijft .
BobG zei:Ik zit met een dilemma, nemen of bewaren tot volg week. hmm wat zal ik doen..

W.F.L. zei:Als ik me bedenk in wat voor omstandigheden dat spul naar hier vervoerd wordt heb ik me daar eigenlijk nooit over verbaasd![]()