Bewaren van Cocaine

robspa

Newbie
Zou iemand me kunnen vertellen hoe ik het beste coke kan bewaren en hoelang het goed blijft .
Gaat de kwaliteit na verloop van tijd er van achter uit zo ja wat kan ik er aan doen dat dit niet gebuurd zou zonde zijn.
En hoe kan ik het als beste testen voor de kwaliteit?

Mac...

Badass junkie
Nee helemaal geen domme vraag, maar ik zou het niet weten, ondat ik het zo goed als niet gebruik.

Bollie

Bewuste gebruiker
in de diepvries bewaar je alles het langste.
Het is met speed zo, dus ik denk dat dit ook wel werkt met coke...

SGiZO

Experimenterende gebruiker
Ja in de diepvries en donker in een luchtdicht zakje, zo blijft hij wel een tijdje goed :wink:

A

Anonymous

Gast
Ik zit met een dilemma, nemen of bewaren tot volg week. hmm wat zal ik doen..

Bollie

Bewuste gebruiker
maakt toch nie uit welk uur welke dag het is ?
Het is cocaine, komaan he jongens :grin:

Dat laat je toch nie ligge ? :)

cunt

Wijs gebruiker
ik heb zo vaak nog een paar lijnen laten liggen die over waren van het weekend, dan 1,5 week laten liggen op een donkere plek in m'n kast en dan op een doordeweekse avond de laatste paar lijnen! vind ik persoonlijk heerlijk .. alleen het staat wel enorm junkie imo

melissa

Wijs gebruiker
Bollie zei:
maakt toch nie uit welk uur welke dag het is ?
Het is cocaine, komaan he jongens :grin:

Dat laat je toch nie ligge ? :)

ik heb twee principes......
1 niet doordeweeks....
2 niks voor 19.30 savonds......

maar eh,dat zijn mijn principes natuurlijk,en daar is een reden voor.....
ik heb 1 keer smiddags gesnoven,en dat was op koninginnedag 2001...
never nooit weer......
we zouden savonds flink gaan feesten met een hele groep maar ik kon om 7 uur al aftaaien :( :(
niet mijn ding......mijn vriend deed altijd de week breken op woensdag....
nou pffffffffff daar heb ik gauw een eind aan gemaakt

doopie

Bewuste gebruiker
Ik zou het zelf nooit in de vriezer leggen als het zakje niet goed luchtdicht is word je coke vochtig en kan je het weggooien.

Tip : leg coke op een donkere koele plek UV (zonlicht etc) breekt de werkzame stoffen in coke af.

Mr.jiho

Wijs gebruiker
doopie zei:
Ik zou het zelf nooit in de vriezer leggen als het zakje niet goed luchtdicht is word je coke vochtig en kan je het weggooien.

Tip : leg coke op een donkere koele plek UV (zonlicht etc) breekt de werkzame stoffen in coke af.
ja denk dat je gelijk hebt, gewoon ergens in een donker kastje lijkt me het beste

cunt

Wijs gebruiker
Mr.jiho zei:
doopie zei:

ja denk dat je gelijk hebt, gewoon ergens in een donker kastje lijkt me het beste
mijn coke is 1 keer behoorlijk doorweekt geraakt, toen heb ik het sealtje open gelegd en het laten drogen .. en toen het behoorlijk droog was het sealtje weer dicht gedaan, weer een tijdje laten liggen. en na een aantal dagen was het gewoon goed te snuiven hoor! alleen er was vrij veel coke in het sealtje getrokken dus het was wel minder en het was keihard dus je moest behoorlijk hakken. je hoeft het dus niet gelijk weg te gooien als het nat word!

Psychonaut1976

Wijs gebruiker
robspa zei:
Zou iemand me kunnen vertellen hoe ik het beste coke kan bewaren en hoelang het goed blijft .
Gaat de kwaliteit na verloop van tijd er van achter uit zo ja wat kan ik er aan doen dat dit niet gebuurd zou zonde zijn.

1,5 gr kan je een uurtje of 4 bewaren,de kwaliteit kan je via mij testen ook hehe :grin: :wave:

melissa

Wijs gebruiker
Psychonaut1976 zei:
robspa zei:

1,5 gr kan je een uurtje of 4 bewaren,de kwaliteit kan je via mij testen ook hehe :grin: :wave:

jij was vroeg wakker vandaag :rolleyes: :mrgreen: :mrgreen:

dopetester

robspa zei:

Coke bewaar je het best zoals er een paar al gezegd hebben op een droge,niet te warme plaats(geen koelkast of diepvriezer)gewoon kamertemperatuur is goed.
Snuifcoke kan veranderen van werking(verminderen) naar mate hij ouder word vanwege de andere ingredienten(brol) die er altijd bij zit.
Basecoke of crack gaat immens lang mee zonder te minderen in sterkte.Op voorwaarde dat hij droog en donker bewaard wordt.
Zo heb ik al eens 6 maand wat basecoke kunnen bijhouden(was vergeten waar ik het verstopt had) :grin: :grin: :grin:

pillywilly

naja wamte lijkt me niet zo zeer een probleem...aangezien de wijze het vervoerd wordt, en uiteraad is zuid amerika een stuk warmer als hier :wink: .

// extra
als ik een grove schating zou doen :
is 15% vliegtuig(meestal krijtjes,kleine partijen 3/6 kg per persoon). 10/15% diverse(auto,trein,en andere slimme wijze)
en de rest via de boot (voornamelijk grote partijen,soms zelfs de pasta).
dat is meestal nie bepaald goed gekoeld.
maar ik ben uiteraad slechts een leek, dus zal het wel mis hebben :) .
// extra

wat wel heeeel belangrijk is ....is luchtdicht!
blokken zijn altijd super verpakt (en das nie alleen voor de speurhonden).
de lucht tast het matriaal aan :( (luchtvochtigheid ect)
en donker zal ook wel goed zijn ja(dat weet ik dus niet).

origineel

Newbie
Bewaren van Coke.

Zojuist was ik bezig met het opruimen van een oude kledingkast. Daar vond ik een jas, met daarin 2x 0,5 gr cocaïne die al zeker 1,5 tot 2 jaar oud moeten zijn.

Ik heb zojuist met een vriend van mij dit spul even getest en het blijkt prima te werken. Sterker nog, kwaliteitsverlies blijkt niet aan de orde.

Ter verduidelijking; De coke is in 2 packies, in een jas, in een kast, op een hete zolderkamer met 2 hete zomers achter de rug, niet in de koeling, niet vacuüm verpakt, bewaard gebleven.

A fijn,

Fijn weekend!

W.F.L.

Badass junkie
Als ik me bedenk in wat voor omstandigheden dat spul naar hier vervoerd wordt heb ik me daar eigenlijk nooit over verbaasd :)

Machine

W.F.L. zei:
Als ik me bedenk in wat voor omstandigheden dat spul naar hier vervoerd wordt heb ik me daar eigenlijk nooit over verbaasd :)

Zo denk ik er ook over.. Dat spul zit gewoon in plastic zakken en wordt van ene container of boot in de andere gegooid. Of dat nu in Zuid-Amerika is met +50 graden celcius of hier in Nederland met een -5... Het kan in bolletjes door je lichaam vervoerd worden (temperatuur is daar beduidend hoger dan kamertemperatuur) dus ik denk dat het wel tegen een stootje kan. Bovendien.. Hoe lang zou al die sos al wel niet onderweg zijn voor het uitendelijk jou heeft bereikt..

Ik houd gewoon aan als regel: waar je chocola kan bewaren, daar kan je ook je coke bewaren.. Niet te warm, niet te koud.. En dan mooi in een donkere kast :)

Haardroger

Belezen gebruiker
Dit topic staat nu op 1 op google: hoe lang kun je coke bewaren. Antwoprd hierboven is wellicht duidelijk genoeg, maar ook na anderhalve maand werkt het nog goed :rock:

MeejheM

Badass junkie
iedereens zoekresultaten verschillend bij google afhankelijk van of je cookies toestaat en je ip-adres

Bovenaan