Bestellen 2ce, 4fa

Timmie94

Bewuste gebruiker
Ik had een vraag met betrekking tot het evt. bestellen van een RC.
kan je 2c-e en 4fa gewoon zo bestellen op internet? ik heb wel sites gevonden waar het kan, en ik weet ook dat het niet op lijst 1 of 2 staat.

Maar staan deze drugs niet automatisch in de geneesmiddelenwet?

http://www.drugsinfo.nl/index.cfm?act=esite.tonen&pagina=8

"Opiumwet en de Geneesmiddelenwet
De Opiumwet is de wet waarin de meeste drugs staan beschreven. De Opiumwet bestaat uit lijst I en lijst II. Middelen op lijst I zijn volgens de wet gevaarlijker dan middelen op lijst II. Heroïne, cocaïne, XTC en GHB zijn voorbeelden van middelen die op lijst I staan; cannabis en paddo's staan op lijst II.
Sommige drugs zijn geneesmiddelen, of worden zo gezien en vallen niet onder de Opiumwet. Deze staan in de Geneesmiddelenwet. Een voorbeeld hiervan is ketamine. Ook vallen veel van de zgn. nieuwe synthetische drugs, automatisch onder de Geneesmiddelenwet. Het zonder vergunning, produceren, bestellen, of verhandelen van middelen die onder deze wet vallen, is verboden. Gebruik en bezit van gebruikershoeveelheden vallen niet onder deze wet."

Hebben jullie ervaring met het bestellen van een RC? Wat kan een consequentie zijn van het bestellen van een RC, en wordt je hier nou echt snel op gepakt? als je 1grammetje besteld... of is de politie alleen op zoek naar mensen die een kg bestellen bij wijze van spreken..

graag hoor ik jullie ervaring met het bestellen van een RC, zoals 4fa of 2cb

Auraz

Belezen gebruiker
Mijn ervaring is dat je dit gewoon kan bestellen zonder consequenties.
Men kan niet verwachten dat iedereen de wet kent, als jij een gram besteld en dr mocht wat gebeuren, dan ligt in mijn optiek de verantwoording bij de verkoper, en niet bij de koper.

Sowieso geven ze aan dat het niet voor consumptie bedoeld is etc, maar natuurlijk weten wij wel beter. Ook ik ben geen rechtenstudent maar dit is hoe ik erover denk. Volgens mij ook erg gelezen dat dit in de rechtzaal ERG lastig is om aan te tonen als je dit wel voor doeleinden als consumptie gebruikt, goed van je dat je je hier eerst even in verdiept.

ZERO-

Badass junkie
Emeritus Mod
In principe kan je het gewoon bestellen, het wordt gepresenteerd als chemicaliën die indd niet voor consumptie geschikt zijn, maarja, je moet er íets op zetten. xD

Ik zou wel op internet even zoeken naar ervaringen van mensen met websites met dezelfde stoffen. Ikzelf doe dat meestal op Partyflock, daar schrijven best wel veel mensen hun ervaring, is wel handig. Zo las ik ook eens dat een bepaalde stof van een of andere website niet zo sterk bleek te zijn, krijg je dat soort taferelen weet je wel. Je weet tenslotte ook niet zeker wat je in je mond stopt en testen gaat meestal niet met RC"s, dus dan vind ik het zelf wel belangrijk om veel te lezen over wat andere mensen hebben ervaren.

Bovenaan