ReggaeBlaster

Bewuste gebruiker
Op de juiste dosering, 100% waard. Het duurt dubbel zo lang en geeft veel minder tot geen craving. Ja, je mist de grootste pieken. Maar daar krijg je het voorgaande dus ook voor terug. Netto echt een betere deal in mijn ogen.

Tijdje terug nog wat ingeslagen, maar ook ik ga deze zo missen. Whyyyy. 😭
Maarja wat is de juiste dosering? Ik heb gezien dat dat per persoon zo erg verschilt. Ik zag van 100mg maar ook mensen op 200mg. Ik zie online bij een vendor gele pellets staan van 100mg. Mensen hier ervaring mee?

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Ja die pieken en dalen heb ik nooit echt heel goed begrepen. Ik heb wel is tijdens een mdma-trip op een feest dat ik ff wil zitten dat ik dan even moeie benen heb, en daarna weer energie heb om te gaan maar echt pieken en dalen heb ik nooit heel erg ervaren.
Misschien wordt dat wel duidelijk als je het contrast tussen MDMA en 6-APB hebt ervaren.

Maar kan ook zijn dat het effect van MDMA voor jou standaard meer steady is dan voor mij.

Een ander kenmerk van 6-APB is dat het veel langer werkt en (imo) tijd er juist langzamer op lijkt te verstrijken dan sneller, zoals bij MDMA.

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Op de juiste dosering, 100% waard. Het duurt dubbel zo lang en geeft veel minder tot geen craving. Ja, je mist de grootste pieken. Maar daar krijg je het voorgaande dus ook voor terug. Netto echt een betere deal in mijn ogen.

Tijdje terug nog wat ingeslagen, maar ook ik ga deze zo missen. Whyyyy. 😭
Het is wel erg jammer hè. Daarom heb ik nog wat extra ingeslagen.

Aangezien ik soms ook weleens een heel jaar over sla, zou ik even vooruit moeten kunnen.

Maar goed, misschien gebeurt het ook voor een reden. Op een gegeven moment ook dat soort pleziertjes opgeven en het in mezelf zoeken. Ben in hogere sferen geweest zonder drugs dan met. We hebben ook drugs in ons, die geen overheid ons ooit af kan pakken.

Hippie Langwaus

DF-koning
Nou ik kan een paar decennia vooruit.

Jullie ook je slag geslagen?
Ik kon al een paar decennia vooruit. Ik heb er voor gekozen om de gekte aan me voorbij te laten gaan. De stofjes die ik wil onderzoeken had ik al eerder in bezit.

Dus geen 2-mmc voor mij en geen bergen NEP. Jammer misschien, maar prima zo.

Ik heb wel genoeg 6-APB en MAL, denk ik. Tenzij ik, als ik oud genoeg word, als bejaarde nog van alles wil gebruiken, maar dan moet ik de illegaliteit maar in tegen die tijd. 🤣

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Ik kon al een paar decennia vooruit. Ik heb er voor gekozen om de gekte aan me voorbij te laten gaan. De stofjes die ik wil onderzoeken had ik al eerder in bezit.

Dus geen 2-mmc voor mij en geen bergen NEP. Jammer misschien, maar prima zo.

Ik heb wel genoeg 6-APB en MAL, denk ik. Tenzij ik, als ik oud genoeg word, als bejaarde nog van alles wil gebruiken, maar dan moet ik de illegaliteit maar in tegen die tijd. 🤣
Ik hoop ergens op een gegeven moment gewoon klaar te zijn met álles.

Maar ben er inmiddels wel achter dat je dat niet kunt forceren. Kon ik met wiet ook niet. Totdat ik er gewoon klaar mee was.

Nu alleen heel sporadisch 6-APB en 4F-MPH nog.

Het feit dat dit de laatste kans was deed me even beseffen: ik wil later geen spijt hebben mocht ik het toch nog een tijd willen blijven ervaren. 6-APB is ook wel heel bijzonder voor me.

Heb ook nog wat 1P-LSD liggen. Ben al een tijd van het trippen af (zó veel gedaan), maar toch ook fijn dat ik dat evt nog eens kan doen.

ReggaeBlaster

Bewuste gebruiker
Ik hoop ergens op een gegeven moment gewoon klaar te zijn met álles.

Maar ben er inmiddels wel achter dat je dat niet kunt forceren. Kon ik met wiet ook niet. Totdat ik er gewoon klaar mee was.

Nu alleen heel sporadisch 6-APB en 4F-MPH nog.

Het feit dat dit de laatste kans was deed me even beseffen: ik wil later geen spijt hebben mocht ik het toch nog een tijd willen blijven ervaren. 6-APB is ook wel heel bijzonder voor me.

Heb ook nog wat 1P-LSD liggen. Ben al een tijd van het trippen af (zó veel gedaan), maar toch ook fijn dat ik dat evt nog eens kan doen.
Gelukkig worden bepaalde psychedelica nog niet verboden gelukkig. Ik kon t niet laten om 2c-e aan te schaffen. Ik moet gewoon ervaren hoe je daar op een trip hebt. Ik denk dat ik later anders wel spijt zou krijgen als ik m niet aangeschaft heb

ReggaeBlaster

Bewuste gebruiker
Ik vraag me af welke stoffen er in t illegale cirquit zullen belanden. Des te meer stoffen, des te minder dat hele verbod zin heeft gehad.

Kordie

DF-koning
Ik vraag me af welke stoffen er in t illegale cirquit zullen belanden. Des te meer stoffen, des te minder dat hele verbod zin heeft gehad.

Denk heel veel.
Het verbod heeft mijn inziens ook weinig nut.
Maar je moet dan wel als gebruiker een moeilijker dan wel ander pad volgen.

w00t

Experimenterende gebruiker
Niks ingeslagen, maar heb naast 4-ho-met niet bijzonder veel ervaring met RC's, en om dan voor mij ineens veel voor mij onbekende drugs te bestellen omdat het illegaal wordt is een slecht idee. Ik hou het wel gewoon bij mijn klassieke dealer denk ik :')

ReggaeBlaster

Bewuste gebruiker
Wat je niet kent mis je ook niet. Je hebt de meest verstandige keuze gemaakt. Misschien dat je wel 2c-e en/of 2c-c had kunnen bestellen aangezien je 4-ho-met hebt geprobeerd

Bovenaan