DreamWeaver
Badass junkie
De constatnet vage stroom aan ktuzooi die hier uit de boxne schalt. acdi tfot eth ewininn
lucifer in the sky zei:hoe zou je trip verlopen, als je eens nr klassieke muziek zou luisteren ?![]()
ExceptionalInsight zei:Bij een hippiedrug hoort natuurlijk hippiemuziek!
The Doors, The Beatles, Canned Heat, Chuck Berry, Creedance Clearwater Revival, Deep Purple, Jefferson Airplane, Grateful Dead, Janis Joplin, Melanie Safka, Pink Floyd.. maar mooie goa is ook niet lelijk!
lucifer in the sky zei:hoe zou je trip verlopen, als je eens nr klassieke muziek zou luisteren ?![]()
Adrenochroom zei:Sgt. Pepper!!![]()
Pink Floyd staat er hier wel om bekend dat het mooi is tijdens een trip, maar ik hou er niet zo van. Gewoon proberen dus.The Phoenix zei:is pink floyd goeie trip muziek?
heb veel progressive music in mijn muzieklijst staan, ook veel goatrance en psychedelic rock
Voor mij welThe Phoenix zei:is pink floyd goeie trip muziek?
De nieuwe mogwai is inderdaad geweldigfunkmaus zei:Vorige zaterdag ben ik helemaal uit mijn dak gegaan op Shpongle tijdens een LSD trip. Echt bizar hoe perfect dat met je trip in kan sluiten. Zat een uur lang "WOW!! WOOOW!!" te schreeuwen :P
Verder doet Pink Floyd ( vanaf Meddle en daarboven ) The Doors, en Mogwai ook heel erg goed. Kan zo ongelovelijk diep gaan op de nieuwe Mogwai CD :P
Jimi hendrix en the beatles doen het ook heel goed voor mij tijdens een trip
RosettA_StoneD zei:De nieuwe mogwai is inderdaad geweldigfunkmaus zei:Vorige zaterdag ben ik helemaal uit mijn dak gegaan op Shpongle tijdens een LSD trip. Echt bizar hoe perfect dat met je trip in kan sluiten. Zat een uur lang "WOW!! WOOOW!!" te schreeuwen :P
Verder doet Pink Floyd ( vanaf Meddle en daarboven ) The Doors, en Mogwai ook heel erg goed. Kan zo ongelovelijk diep gaan op de nieuwe Mogwai CD :P
Jimi hendrix en the beatles doen het ook heel goed voor mij tijdens een trip
Ga je ook, 30 oktober?
metamof zei:Klaus Schulze - alle cd's, vooral zijn eerste natuurlijk, echte tripmuziek ... Weg zal je zijn![]()