Beste LSD-muziek

Pikachu

Wijs gebruiker
lucifer in the sky zei:
hoe zou je trip verlopen, als je eens nr klassieke muziek zou luisteren ? :grin:

Goed, ik mag graag Samuel Barber's - Adagio for strings horen.

Voor wie niet weten wat het is: Tiesto heeft een stuk een keer gebruikt in één van zijn nummers.

dfssdfde

Badass junkie
ExceptionalInsight zei:
Bij een hippiedrug hoort natuurlijk hippiemuziek!
The Doors, The Beatles, Canned Heat, Chuck Berry, Creedance Clearwater Revival, Deep Purple, Jefferson Airplane, Grateful Dead, Janis Joplin, Melanie Safka, Pink Floyd.. maar mooie goa is ook niet lelijk!

:hearteyes: :hearteyes:

ErnstJünger

Bewuste gebruiker
Tripreporter
lucifer in the sky zei:
hoe zou je trip verlopen, als je eens nr klassieke muziek zou luisteren ? :grin:

Gisteren tijdens een klassiek optreden voor violen een halve zegel ingenomen.
Héérlijk!!! :hearteyes:

Genoeg om de verschillende registers en ook de gelaagdheid van het stuk te horen en het écht te doorgronden, maar niet teveel zodat ik nog kon functioneren overdag met mensen e.d.

Absolute aanrader!!! :hearteyes:

nicolai

Wijs gebruiker
Re:

Adrenochroom zei:
Sgt. Pepper!! :mrgreen:

sowieso natuurlijk...eigenlijk kan ik op elk beatles album - vanaf rubber soul - lekker trippen.

pink floyd - darkside of the moon (album)
the doors - strange days (album)
the doors - the doors (album)
the grateful dead - american beauty (album)
jefferson airplane - surrealistic pillow (album)
jefferson airplane - after bathing at baxters (album)
the jimi hendrix experience - are you experienced? (album)
bob dylan - bringing it all back home (album)
crosby, stills, nash & young - deja vu (album)
cream - disraeli gears (album)

dit zijn echte aanraders...als dit je bevalt heb ik nog veeeel meer aanraders.

Waarnemer

Experimenterende gebruiker
meerdere nummers van het album in rainbows van radiohead zoals; all i need, house of cards, jigsaw falling into place, nude

het album van thom yorke; eraser

en vele nummers van infected mushrooms

groeten

Waarnemer

het vioolconcert van leila josefowicz; tchaikovsky sibelius

die heb ik nog niet tijdens een trip geluisterd, maar ben het wel van plan:wink:

groeten

Bscw

Belezen gebruiker
Zelf gebruik ik geen tripmiddelen of dergelijke,
maar beste psychedalic muziek vind ik zelf:

- Infected Mushroom.
- 1200 Mics.
- Skazi.
- Shpongle.

:stoned:

mellow

shpongle ( algemeen )
Ain-Soph - Vainamoinen Forestwalk ( setje)
Anoebis - bosmuziekjes ( setje )
ananda shake
the beatles
en op goa feestjes zelf is ook altijd leuk :)

lsdaffy

Newbie
HAWKWIND spirit of the age,eigenlijk veel van hun werk is goei tripmuziek.Sommige nummers hebben soms een metal invloed maar de speciale effecten maken dat allemaal goed

hodgepodge

Bewuste gebruiker
The Phoenix zei:
is pink floyd goeie trip muziek?

heb veel progressive music in mijn muzieklijst staan, ook veel goatrance en psychedelic rock
Pink Floyd staat er hier wel om bekend dat het mooi is tijdens een trip, maar ik hou er niet zo van. Gewoon proberen dus.
Ik luister zelf af en toe iets van de Doors, the Beatles of wat Goa. Maar vooral de muziek die ik normaak ook al luister, zoals Radiohead.

dfssdfde

Badass junkie
The Phoenix zei:
is pink floyd goeie trip muziek?
Voor mij wel :hearteyes: :hearteyes:
Een vriend van me is totaal geen fan van PF, hij vindt ze erg saai, maar tijdens mn laatste trip met hem genoot hij zo hard van Shine On You Crazy Diamond parts 1-5 :grin:

Jeroen83

Bewuste gebruiker
Vorige zaterdag ben ik helemaal uit mijn dak gegaan op Shpongle tijdens een LSD trip. Echt bizar hoe perfect dat met je trip in kan sluiten. Zat een uur lang "WOW!! WOOOW!!" te schreeuwen :P

Verder doet Pink Floyd ( vanaf Meddle en daarboven ) The Doors, en Mogwai ook heel erg goed. Kan zo ongelovelijk diep gaan op de nieuwe Mogwai CD :P

Jimi hendrix en the beatles doen het ook heel goed voor mij tijdens een trip

Mirrorball

Bewuste gebruiker
funkmaus zei:
Vorige zaterdag ben ik helemaal uit mijn dak gegaan op Shpongle tijdens een LSD trip. Echt bizar hoe perfect dat met je trip in kan sluiten. Zat een uur lang "WOW!! WOOOW!!" te schreeuwen :P

Verder doet Pink Floyd ( vanaf Meddle en daarboven ) The Doors, en Mogwai ook heel erg goed. Kan zo ongelovelijk diep gaan op de nieuwe Mogwai CD :P

De nieuwe mogwai is inderdaad geweldig :grin:

Ga je ook, 30 oktober?

Jeroen83

Bewuste gebruiker
RosettA_StoneD zei:
funkmaus zei:

De nieuwe mogwai is inderdaad geweldig :grin:

Ga je ook, 30 oktober?

haha ik ga 1 november in groningen :) Zat er aan te denken om ook op 30 oktober te gaan, maar sinds al mijn collegas naar 1 november gaan ga ik daar ook heen :)

metamof

Newbie
Klaus Schulze - alle cd's, vooral zijn eerste natuurlijk, echte tripmuziek ... Weg zal je zijn :)
Eloy - ocean
Yes - Close to the edge
Mike Oldfield - Songs of distant earth ( hier heb ik een lion king ervaring mee gehad tijdens een trip)

stubru

Newbie
Over LSD kan ik niet oordelen, maar op paddo's vind ik Moby en Anthony & the Johnsons hemels klinken. Die heldere stemmen worden dan nog meer geaccentueerd, gewoon prachtig. Verder alles wat post-rock is zoals Sigur-Ros of Tóman. En niet te vergeten ... de enige echte Spinvis !

OnderDeEik

Wijs gebruiker
metamof zei:
Klaus Schulze - alle cd's, vooral zijn eerste natuurlijk, echte tripmuziek ... Weg zal je zijn :)

Klaus Schulze :hearteyes:
Nu heb ik nog nooit LSD gehad maar die komt zeker in aanmerking voor in de playlist. God der synthesizers.

greenpower

Bewuste gebruiker
De cd: The Piper At The Gates Of Dawn. Eerste cd van Pink Floyd. Is grotendeels (zoniet helemaal :P ) gemaakt door iemand die onder invloed was van lsd, paddo's of andere halucinerede middellen. Ik luister er graag naar als ik stoned ben. Heb helaas nog nooit getript maar dan ga ik het zeker ook doen :grin:

HarryNak

Heb hier een aanrader, Susumu Yokota. Vooral zijn filmpjes zijn erg vet!! Je kan ze oa vinden op You tube.

Bovenaan