Beste bier

Lauu

Badass junkie
deze discussie houdt nooit op....maarja

1. Corona
2. Palm
3. Hertog jan
4. San Miguel (als ik weer in spanje zit)

BadgirlNL

Newbie
Heineken & Jupiler, Alfa is ook goed te doen..
T enige wat ik echt niet drink is Oranjeboom, krijg er bijna meteen koppijnanvallen van :confused:

jasper

Wijs gebruiker
wtf al dat heineken hier. heineken smaakt gewoon vuil en heeft een gore nasmaak.
jupiler primus is me allemaal gelijk maar geen heineken!

jasper

Wijs gebruiker
-.- ik sta al 3 dagen en 5 uur 51 min droog (waar een volgschrift al niet goed voor is) probeer ik zo te houden

maar het eerste bier dat ik ga drinken wordt een hertoch jan
:mrgreen:

BlackRobBlunt

Wijs gebruiker
Hertog Jan :beer:

Ik heb ooit een donker belgisch bier op, en smaakte naar / en dronk weg als cola... Ben helaas de naam vergeten, lekkerste bier dat ik ooit gehad heb.

Rapido

Experimenterende gebruiker
op cafe: stella of hoegaarden
chill thuis: jupiler

normaal desperados ook maar da's schandalig duur in de nightshop

htweeoo

Bewuste gebruiker
Ik heb een vraagje kan je bier echt leren drinken.
Ik drink redelijk vaak alcohol maar meestal eristof etc.

Bier krijg ik echt niet binnen ik moet echt bijna overgeven van de smaak.
Iemand zei tegen me dat je het moet leren drinken is dit echt waar.

]-[IG]-[

Experimenterende gebruiker
Gedeeltelijk wel maar als je in het begin al weinig op kunt zul je qua bier ook na "oefenen" niet veel op kunnen, reken op een flesje of 3-4.

azgaza

Badass junkie
htweeoo zei:
Ik heb een vraagje kan je bier echt leren drinken.
Ik drink redelijk vaak alcohol maar meestal eristof etc.

Bier krijg ik echt niet binnen ik moet echt bijna overgeven van de smaak.
Iemand zei tegen me dat je het moet leren drinken is dit echt waar.

Ik heb het zelf altijd lekker gevonden, maar misschien kan je een biersoort vinden die je wel lekker vnid waarmee je kan wennen aan de biersmaak?

pretender

Belezen gebruiker
in de zomer corona met citroentje en voorderest heineken, en af en toe amstel :beer: :beer:

latersss en proost aan alle zuiplappen

HEINEKEN vind ik de absolute topper!! :hearteyes:

En Corona vind ik ook erg goed!

guinness gaat er ook altijd wel in

daarna komt Jupiler

DreamWeaver

Badass junkie
Ik ben laatst tot de ontdekking gekomen dat Schültenbrau (Aldi, 0.5L €0.43) toch best aardig te zuipen is. Het smaakt precies hetzelfde als Warsteiner, en als je daarvan houd kun je redelijk wat euro's besparen en voortaan gewoon een tray bij de Aldi inslaan :smoke:

Flameon

Badass junkie
DreamWeaver zei:
Ik ben laatst tot de ontdekking gekomen dat Schültenbrau (Aldi, 0.5L €0.43) toch best aardig te zuipen is. Het smaakt precies hetzelfde als Warsteiner, en als je daarvan houd kun je redelijk wat euro's besparen en voortaan gewoon een tray bij de Aldi inslaan :smoke:

Heb geloof ik eens gehoord dat schultenbrau in dezelfde brouwerij / zelfde methode wordt gemaakt als warsteiner. Alleen is schultenbrau "minder" van kwaliteit en dus geen A merk. Warrie is dat wel

3970

Wijs gebruiker
Ik ben dus absoluut geen bier (of andere alcohol) drinker. Maar 's zomers kan een Kriek van Lindemans, of nog beter een Framboise, mij toch echt wel verblijden :mrgreen:

Hemi

takala

Bewuste gebruiker
Oooh royal beer of prakkers, we love you with your vijftig cent in de nachtwinkel. Don't ever leave us Carapils, you get us wasted cheaply!

En als het goed moet zijn... DUVEL!!

En als ik Iers wil spelen zonder Whiskey, geef me dan maar een guinness. Heb ik ineens gegeten.
12 granen brood? Neeneeeeej, doe mij maar die guinness daar

Flameon

Badass junkie
Royal beer, prakkers? Daar heb ik nog nooit van gehoord :P
Ik kom op huisbezoeken wel regelmatig "beer / schultenbrau" en dat soort merken tegen. Ook voor een habbekrats uit het winkelrek te vissen haha.
Persoonlijk moet ik niks hebben van dat goedkoop bier. Daar gaat met de maag van draaien na 1 slok :kots: :wink:

Man_in_the_Box

Bewuste gebruiker
Moeder Overste, heerlijk fris maar toch ook wel weer stevig bier. En anders gewoon Warsteiner, Hertog Jan of natuurlijk Grolsch.

takala

Bewuste gebruiker
Flameon zei:
Royal beer, prakkers?

Een prakker is bij ons in de volksmond (in heel België zou'k zeggen) een scheverd. In de positieve zin van het woord
En 'Royal beer'? Sja, koninklijk bier he!

Bovenaan