Ben je NU zwaar aan de LSD en heb je hulp nodig ?

straatmadelief

Belezen gebruiker
Ik heb pas ook lsd genomen waar ik niets van voelde. Ik vond het echt nogal vreemd. Dealer zei dat de druppels misschien de blotter niet hadden geraakt? Zo speciaal hoef je ze toch niet te bewaren..? Als er maar niet teveel licht/lucht bijkomt.

Fool

Badass junkie
Waarschijnlijk heeft de dealer je shit verkocht ja. :P

LSD moet je gewoon licht/lucht-vrij en zonder teveel wisselende temperaturen. Dan is het op kamertemperatuur minstens 30 jaar stabiel.

straatmadelief

Belezen gebruiker
Ja dan denk ik dat hij zelf ook genept is.. ik ken de dealer erg goed is een soort vriend.. Ik krijg er in ieder geval goede shit voor terug binnenkort. Was wel even balen, nog steeds geen LSD-trip meegemaakt.

straatmadelief

Belezen gebruiker
Hoe letterlijk moet ik luchtdicht trouwens nemen? Als het in zo'n zakje zit maar het zakje heeft misschien een klein beetje open gelegen, gaat de werking dan al verloren?

Fool

Badass junkie
Constante blootstelling aan lucht kan het best aardig kapotmaken, ik ben niet chemisch genoeg ingesteld om dit precies in te schatten, maar weet wel dat sommige gripzakjes lucht doorlaten. :wink:

Bobsacamano

Badass junkie
Fool zei:
Constante blootstelling aan lucht kan het best aardig kapotmaken, ik ben niet chemisch genoeg ingesteld om dit precies in te schatten, maar weet wel dat sommige gripzakjes lucht doorlaten. :wink:

Je kan ook AL-LAD kopen doet eigenlijk hetzelfde als LSD maar werkt niet zo tyfus lang maar nog steeds 8 uur. Kan je gewoon bij RC Vendors kopen. Ben je vaak een stuk zekerder van de kwaliteit.

straatmadelief

Belezen gebruiker
Ja ik zie dat die binnenkort weer verkrijgbaar is! De kortere werkingsduur vind ik een grote pre. Vinden jullie het een voordeel dat veel tripmiddelen zo lang werken? Ik heb alleen nog maar kortwerkende tripmiddelen genomen en het lijkt mij dat je op een gegeven moment een beetje moe wordt van het trippen.

Fool

Badass junkie
Vindt truffels eigenlijk altijd al zo snel afgelopen. Vond het al jammer dat 2C-T-7 na een plateau van een uurtje of 5 minder werd. :P

Bobsacamano

Badass junkie
Ik vind truffels zelf eigenlijk te kort ben altijd beetje teleurgesteld dat het weer voorbij is. AL-LAD met 8 uur lijkt me perfect. Misschien ga ik zaterdag 2C-E doen en dat duurt ook wel behoorlijk lang.

Ik heb nooit langer getript dan 5 uurtjes op truffels of 2CB

straatmadelief zei:
Ja ik zie dat die binnenkort weer verkrijgbaar is! De kortere werkingsduur vind ik een grote pre. Vinden jullie het een voordeel dat veel tripmiddelen zo lang werken? Ik heb alleen nog maar kortwerkende tripmiddelen genomen en het lijkt mij dat je op een gegeven moment een beetje moe wordt van het trippen.

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
straatmadelief zei:
Hoe letterlijk moet ik luchtdicht trouwens nemen? Als het in zo'n zakje zit maar het zakje heeft misschien een klein beetje open gelegen, gaat de werking dan al verloren?
Geen idee hoe letterlijk je dat moet nemen, maar ik zelf verpak mijn drugs liever te goed dan te slecht. Ik heb toen ik een lading LSD insloeg het staan vacuumeren met een vriend van mij in het restaurant waar hij werkt. Nu ligt het per dosis verpakt in mijn vriezer. Mocht je daar geen toegang toe hebben dan bieden strijkzakken wel echt een goede uitkomst om het luchtdicht te verpakken. In het LSD handboek hier in het subforum staat uitgebreid omschreven hoe je het dan het best luchtdicht verpakt. Ik vind de moeite die het kost persoonlijk erg meevallen en daarmee weet je wel zeker dat de sterkte van je zegels niet snel minder wordt.

straatmadelief zei:
Ik heb ervaring met verschillende tripmiddelen, maar hoofdzakelijk DMT, Paddo's/Truffels en LSD. DMT duurt sowieso te kort, maar dat is natuurlijk weer een ervaring op zich. Paddo's/Truffels vind ik persoonlijk eigenlijk ook altijd wel wat aan de korte kant. Over de werkingsduur van LSD heb ik zelf een beetje gemixte gevoelens. De piek van LSD duurt in mijn ervaring zo'n 4 tot 5 uur wat van mij ook wel langer zou mogen duren. Daarna neemt het heel geleidelijk weer af en dan 10 tot 12 uur na inname is het echte trippen dan eigenlijk wel voorbij. Dit is voor mij meestal het moment dat ik er wel een beetje klaar mee ben. Ik ben dan mentaal en fysiek behoorlijk uitgeput. Echter ben je er dan zeker nog niet klaar mee. Dan komt de zogenoemde staart van LSD die nog behoorlijk lang kan aanhouden. Alles beweegt nog steeds en af en toe komt er dan weer zo'n vlaag van wausheid over je heen. Dit laatste deel is voor mij dan meestal echt uitzitten. Ik zou dan graag willen slapen, maar dit lukt dan helaas niet. Uiteindelijk duurt het vanaf het moment van inname voor mij zo'n 15 uur tot ik weer kan slapen en zo goed als terug op aarde ben. De staart vind ik persoonlijk het enige nadeel aan de werkingsduur van LSD, maar dat heb ik er zeker voor over. Verder moet je LSD ook wel wat meer plannen omdat je al snel een dag zoet bent.

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
bobsacamano zei:
Ik vind truffels zelf eigenlijk te kort ben altijd beetje teleurgesteld dat het weer voorbij is. AL-LAD met 8 uur lijkt me perfect. Misschien ga ik zaterdag 2C-E doen en dat duurt ook wel behoorlijk lang.

Wat goedkoop is die variant jemig , zal het eens proberen later volgt meer.
150ug zijn ze , zal een normale dose nemen. Lees op erowid dat 150 mcg goed is. Ben benieuwd.

Bobsacamano

Badass junkie
Ik lees graag je ervaring wat je er van vond ik ben erg nieuwschierig ook. Heb 5 stuks in huis liggen nu. Koste me wel meer dan lsd. Maar goed geen idee hoeveel mcg daar op zit gezien ze nog wel testen maar niet kwantificeren.

Tijdloos zei:
bobsacamano zei:

150ug zijn ze , zal een normale dose nemen. Lees op erowid dat 150 mcg goed is. Ben benieuwd.

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Tijdloos zei:
Verstandig om gewoon een normale dosering te nemen Tijdloos! Maar gezien jouw uitgebreide ervaring met LSD en dan ook zeer hoge doseringen, kan ik me bijna niet anders voorstellen dat het voor jou een lichte trip zal opleveren. Maargoed je kunt later altijd nog hoger doseren natuurlijk.

Ben in ieder geval erg benieuwd hoe je AL-LAD vind en hoe de vergelijking met LSD is naar jouw mening.

Bobsacamano

Badass junkie
Ja test ff voor ons tijdloos :P als je het red binnen drie weken zou heel chill zijn. Dan staat hij misschien op de planning bij me :P

Fool

Badass junkie
Ik kan het stiekem niet laten om hier dit tripreport te droppen, het leek vanuit mijn oogpunt als best een fijn psychedelicum. :)

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Fool zei:
Ik kan het stiekem niet laten om hier dit tripreport te droppen, het leek vanuit mijn oogpunt als best een fijn psychedelicum. :)
Klinkt als een gezellige trip meet! Zouden we hier ook eens moeten doen op dit forum :grin:

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Psychedelibee zei:
Tijdloos zei:
Verstandig om gewoon een normale dosering te nemen Tijdloos! Maar gezien jouw uitgebreide ervaring met LSD en dan ook zeer hoge doseringen, kan ik me bijna niet anders voorstellen dat het voor jou een lichte trip zal opleveren. Maargoed je kunt later altijd nog hoger doseren natuurlijk.

Ben in ieder geval erg benieuwd hoe je AL-LAD vind en hoe de vergelijking met LSD is naar jouw mening.

Haha oke nu ga ik twijfelen of 150mcg genoeg is. Is me niet duidelijk of je nog kan bijpakken.. Of net als bij de LSD het voornamelijk verlengd ipv 'intenser'.

@Fool binnen 3 weken komt wel goed , als er niks aan de agenda verandert.

I'll keep you guys posted :)

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Tijdloos zei:
Haha oke nu ga ik twijfelen of 150mcg genoeg is. Is me niet duidelijk of je nog kan bijpakken.. Of net als bij de LSD het voornamelijk verlengd ipv 'intenser'.
Ik vermoed dat bijpakken het vooral zal verlengen, maar weet niet of daar reports over te vinden zijn op internet.

Of 150mics genoeg is blijft afwachten natuurlijk. Ik zelf zou daar ook mee beginnen, maar mijn laatste LSD trip was 210mics. Wanneer is je laatste LSD trip geweest Tijdloos? En hoeveel heb je toen genomen?

Fool

Badass junkie
Psychedelibee zei:
Klinkt als een gezellige trip meet! Zouden we hier ook eens moeten doen op dit forum :grin:
Een gezellige meet was het zeker! :hearteyes: Met trippen moet je wel oppassen wie er allemaal aanwezig zijn, bij bovenstaande trip kende ik in ieder geval alle personen al via een chat of had ik ze al eens eerder gezien. Het kan érg leuk zijn, maar bij een trip-meet moet je er niet te licht over denken. :P

@Tijdloos, herdoseren op AL-LAD schijnt dezelfde problemen op te leveren als bij LSD. :wink:

Bobsacamano

Badass junkie
Nice Zou heel fijn zijn haha :wink:
Tijdloos zei:

@Fool binnen 3 weken komt wel goed , als er niks aan de agenda verandert.

I'll keep you guys posted :)

Bobsacamano

Badass junkie
Haha super gezellig initiatief haha. Lijkt me geweldig.

Fool zei:
Psychedelibee zei:
Een gezellige meet was het zeker! :hearteyes: Met trippen moet je wel oppassen wie er allemaal aanwezig zijn, bij bovenstaande trip kende ik in ieder geval alle personen al via een chat of had ik ze al eens eerder gezien. Het kan érg leuk zijn, maar bij een trip-meet moet je er niet te licht over denken. :P

@Tijdloos, herdoseren op AL-LAD schijnt dezelfde problemen op te leveren als bij LSD. :wink:

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Fool zei:
Een gezellige meet was het zeker! Met trippen moet je wel oppassen wie er allemaal aanwezig zijn, bij bovenstaande trip kende ik in ieder geval alle personen al via een chat of had ik ze al eens eerder gezien. Het kan érg leuk zijn, maar bij een trip-meet moet je er niet te licht over denken.
Helemaal mee eens! Ik denk er zeker niet licht over. Ik heb genoeg ervaring met psychedelica om te weten hoe belangrijk het is dat je mensen vertrouwd als je met elkaar tript. Zou dan sowieso alleen ervaren trippers erbij willen hebben en mensen die veel op dit forum toevoegen, maargoed de meeste ken ik nog niet heel erg buiten het forum natuurlijk. Naja iets om naar toe te werken met een select clubje misschien.

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Psychedelibee zei:
Tijdloos zei:
Ik vermoed dat bijpakken het vooral zal verlengen, maar weet niet of daar reports over te vinden zijn op internet.

Of 150mics genoeg is blijft afwachten natuurlijk. Ik zelf zou daar ook mee beginnen, maar mijn laatste LSD trip was 210mics. Wanneer is je laatste LSD trip geweest Tijdloos? En hoeveel heb je toen genomen?

Laatste tripje was 2 maandjes terug , (dronk het flesje op) zat niet veel meer in.
Zal zo rond de 500mcg LSD zijn geweest.

Na wat meer lezen drop ik maar 200mcg lijkt prima te kunnen.

@Fool leuke trip meet was dat zeg :)

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Tijdloos zei:
Psychedelibee zei:
Tijdloos zei:

Laatste tripje was 2 maandjes terug , (dronk het flesje op) zat niet veel meer in.
Zal zo rond de 500mcg LSD zijn geweest.

Na wat meer lezen drop ik maar 200mcg lijkt prima te kunnen.

@Fool leuke trip meet was dat zeg :)
Je bent in iedergeval je tolerantie kwijt, maar met jouw ervaring lijkt 200mics me niet echt een probleem inderdaad.

Bobsacamano

Badass junkie
Als iets belangrijk is dan is het wel set en setting en mensen.

Psychedelibee zei:
Fool zei:
Een gezellige meet was het zeker! Met trippen moet je wel oppassen wie er allemaal aanwezig zijn, bij bovenstaande trip kende ik in ieder geval alle personen al via een chat of had ik ze al eens eerder gezien. Het kan érg leuk zijn, maar bij een trip-meet moet je er niet te licht over denken.
Helemaal mee eens! Ik denk er zeker niet licht over. Ik heb genoeg ervaring met psychedelica om te weten hoe belangrijk het is dat je mensen vertrouwd als je met elkaar tript. Zou dan sowieso alleen ervaren trippers erbij willen hebben en mensen die veel op dit forum toevoegen, maargoed de meeste ken ik nog niet heel erg buiten het forum natuurlijk. Naja iets om naar toe te werken met een select clubje misschien.

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
@bobsacamano

Helemaal gelijk dat maakt of breekt de trip. Al vaak genoeg meegemaakt zowel goed als slecht.
Kan het nu snel / makkelijk inschatten :)

StimsalaBanne

DF Stuff
Forumleiding
Moderator
Tripreport Analist
Tripreporter
Ik heb geen hulp nodig hoor, gaat prima hier! (Word dit ooit nog minder????) hahaha :hearteyes::hearteyes::hearteyes:

StimsalaBanne

DF Stuff
Forumleiding
Moderator
Tripreport Analist
Tripreporter
Ik snap echt niks van wat je daar zegt trouwens. Minder dan eens per maand. Huh? Dat betaat helemaal niet. En dan met volle maan? ik volg er niks van. :flushed::flushed::flushed::flushed::hearteyes::hearteyes::hearteyes::hearteyes::hearteyes::hearteyes::hearteyes::hearteyes::hearteyes::hearteyes:

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Ik snap echt niks van wat je daar zegt trouwens. Minder dan eens per maand. Huh? Dat betaat helemaal niet. En dan met volle maan? ik volg er niks van. :flushed::flushed::flushed::flushed::hearteyes::hearteyes::hearteyes::hearteyes::hearteyes::hearteyes::hearteyes::hearteyes::hearteyes::hearteyes:
Ik weet niet zeker of ik jullie beiden goed begrijp, maar volgens mij is er sprake van enige miscommunicatie. Ik heb het idee dat Sanne zich afvraagt hoe lang het effect nog aanhoud en Tijdloos heeft het volgens mij over de frequentie van gebruiken waarbij je geen tolerantie of gewenning opdoet. Correct me if I'm wrong though.

StimsalaBanne

DF Stuff
Forumleiding
Moderator
Tripreport Analist
Tripreporter
Ja, dat bedoelde ik inderdaad, maar snap nu zijn post ook nu de letters niet meer dansen. :P :sweatsmile::tonguewink::tearsofjoy:

StimsalaBanne

DF Stuff
Forumleiding
Moderator
Tripreport Analist
Tripreporter
En natuurlijk neem ik weer veel meer.......................................... omggg

StimsalaBanne

DF Stuff
Forumleiding
Moderator
Tripreport Analist
Tripreporter
maar gaatgped joro ik ben de mzueik weer ... ik voel het wewr in qalle zwenuwen

StimsalaBanne

DF Stuff
Forumleiding
Moderator
Tripreport Analist