Ben je NU zwaar aan de LSD en heb je hulp nodig ?

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Whwhahwa te laat stom van je om te veel te nemen. Hoe dan ook welkom in de LSD Insomnia topic.

Hier kun je weg drijven met andere 'lonely' quys and girls on the acid.Lekker ouwehoeren en slap typen, spelfouten en breezah ellende is hier wel toegestaan louter en bouter omdat ik zelf ook typ als mongool op de lsd.
Zelf ben ik nog niet onder invloed maar dat gaat nu niet lang meer duren.
Live reports kunnen vanaf hier hun take off doen en natuurlijk kunnen de peppers en de trippers ook kruizen.

May God be with us.

Stonie

nicolai

Wijs gebruiker
nou ik heb net een behoorlijk stuk hasjcake achter me kiezen...:grin:. merk er nu nog weinig van...ben alleen stoned van de joint die ik nu aan het roken ben.....

azgaza

Badass junkie
Ik zit nu in de na-trip van een trip op een feestje na het testen van een halve maya zegel die ik daar ter plekke had gekocht. Veel en veel en veel sterker dan ik had verwacht van een halfje, ik had écht niet gedacht dat een halfje zo veel zou doen. Vandaar dat ondanks dat ik het om 1 uur deze nacht genomen had nog steeds af en toe wat lettertjes zie golven.

Insomnia topic slaat klopt trouwens wel echt goed, ik ben de nacht nu maar aan het doorhalen omdat het nu niet zo gek veel zin meer heeft om te gaan slapen.

Toch denk ik niet dat dit topic heel veel gebruikt gaat worden behalve door mij als ik weer eens van de feestje terugkom en de lettertjes nog een beetje na aan het golven zijn.

Er komt trouwens een tripreport.

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Hoi Azgaza,

Maya's op Blijburg ? Zo sterk dat je van een halfje al raar op keek ?
Ik heb ze niet voorbij zien komen wij ( ik en mijn leifje ) kwamen jou wel tegen ....
Was wederom te verlegen en teveel uit mijn bol om even slap hallo te zeggen. Maar goed, ik was vanochtend al vroeg thuis ik bevroor daar gewoon.

Deze topic komt wel vol hoor, als de home trippers het eenmaal weten te vinden.

Stonie

Jeller

Badass junkie
bwa als ik vollenbak trip ga ik niet direct op drugsforum komen.. mss na een feestje als ik niet wil slapen ofzo en nog een beetje trip ma nie als ik zwaar den bos in ben :)

Telefoon

Wijs gebruiker
ik begin aan mijn tripje ^^^

nee geen hulp nodig ..

over 15 min lekker spacen de zegel smelt nu al 18 miun

Telefoon

Wijs gebruiker
ijk zit n hire met sponghele ofizeyts in miojn oren te luisterenr
heelijkr weg te spacern op de lsdf :grin:

:stoned:

Telefoon

Wijs gebruiker
ben niet lang in het bos geweest .. haha net iets Te koud het bos was wel gaaf alle bomen Mooi krom ..

LSD

rectaal haha ...

Pff :hearteyes:

Telefoon

Wijs gebruiker
inferno33 zei:
Zeven zegels rectaal? :openmouth: Toe maar, reportje??

nee 4 zegels rectaal

en daarna

oraal dat ging wat simpeler

en reportje ..

nu geen tijd voor mss later

en voor iedere keer dat ik lsd neem :P

ga ik geen reportje maken haha

EN GODVERDOMME

JE MOET op LSD

Shpongle - Devine Moments Of Thruth Luisteren

WOooh inspiratie .. Godverdomme wat is dat mooi

DMT lsd... tutututututu :hearteyes:

lichtendonker

Belezen gebruiker
lysergine25 zei:
Whwhahwa te laat stom van je om te veel te nemen. Hoe dan ook welkom in de LSD Insomnia topic.

Stonie

Wanneer heb je eigenlijk te veel genomen?
Geld dat vanaf 5, 6, 7, 8....? :grin:
Of tellen de mic's?

azgaza

Badass junkie
lichtendonker zei:
lysergine25 zei:

Stonie

Wanneer heb je eigenlijk te veel genomen?
Geld dat vanaf 5, 6, 7, 8....? :grin:
Of tellen de mic's?

Misschien als je vind dat je te hard gaat en even behoefte hebt aan communicatie ofzo? Of als je gewoon tript, en toevallig op het forum zit..

Um

Belezen gebruiker
sphongle?

ik heb de drie cd's van deze band is na elkaar geluisterd en daarna classical mushroom van infected er aan vast gekleefd...tijdens het trippen natuurlijk

die albums hebben nu voor mij een speciale btekenis denk ik, moet er nog maar een noot van oren en denk terug aan de trip

-spaceman-

Badass junkie
Um zei:
sphongle?

ik heb de drie cd's van deze band is na elkaar geluisterd en daarna classical mushroom van infected er aan vast gekleefd...tijdens het trippen natuurlijk

die albums hebben nu voor mij een speciale btekenis denk ik, moet er nog maar een noot van oren en denk terug aan de trip

luister ook maar is ozric tentacles, en dan vooral het album spirals in hyperspace! :hearteyes:

azgaza

Badass junkie
Lake zei:
Ik, vannacht, een halve Maya, zonder sitter..

Fuck wachten, het moet er maar eens van komen.

Als je dezelfde maya's hebt als ik wens ik je veel plezier met een halfje; ik vond een halfje geweldig; alleen was het dan wel op een druk feest. Maar.. kom gerust nog eens posten; ik ben vast nog wel wakker en het is altijd grappig om te zien wat mensen denken als ze trippen.

azgaza

Badass junkie
Lake zei:
Ik leg NU, 0.51 een halve Maya onder mn tong. Wat een minuscuul stukje papier is dat..

Als je dezelfde hebt die ik heb kan je verzekeren van een visuele trip; veel plezier en een wonderlijke trip gewenst.

azgaza

Badass junkie
Lake zei:
Droge bek, beetje raar gevoel in mn maag en beetje metaal-gevoel in mn mond.. dit is 24 minuten na inname..

Bij mij kwam het op in 10-15 minuten met een vaag gevoel in men hoofd; daarna patronen en daarna de rest. Voor het uur om is zal je wel visuals krijgen als het goed is.

Pikachu

Wijs gebruiker
De eerste keer duurde het bij mij wel aardig lang voordat hij insloeg, hoop voor je dat het dalijk begint ^^

Eigenlijk vind ik zelf de eerste fase niet zo heel erg leuk, dat je hart op volle toeren gaat draaien enzo, evt misselijk worden e.d. Maar als je daar doorheen bent! :smoke:

azgaza

Badass junkie
Lake zei:
Meh.

Ik voel het zoooo langzaam opkomen.. het pest mij gewoon..

Hoe lang geleden heb je het nu ingenomen? LSD komt inderdaad heel rustig op ja, het begint, en het wordt rustig sterker, maar het leuke is dat het nog wel eens sterker wil worden als je het niet meer verwacht.

Bovenaan