Woot, gister echt de meest zieke paranoide ervaring tot nu toe gehad.
Kwam dus redelijk verrot aan op mn werk om 9u. Gelukkig was iedereen brak, voelde me dus niet meteen para. Aan het einde van de dag begon het echter lekker in te slaan. Iedereen zat van achter z'n computer naar mij te staren terwijl ik probeerde mn ogen dicht te klemmen en geen oogcontact te maken.
Later hoorde ik gewoon fluisteren 'grote ogen' 'drugs' etc. Echt superrealistisch. Werd uiteraard helemaal gek :P
Na werk collega gebeld die al ook gewerkt had, bleek dat niemand ook maar iets gemerkt had.
Gelijk daarna feestje, had nog wat bijgenomen aangezien kapot, en hele dag al loppen stuiteren dus ik zweette nogal. Feestje bleek in een kamer van 4x3 te zijn met zn allen op elkaar gepropt, en ik dus helemaal para dat ik die kamer vol zat te stinken :P
Loop ik de kamer uit langs 2 meisje, eentje wijkt nogal ver uit om mij door te laten, hoor ik achter ze achter me gewoon 'gatverdamme' fluisteren tegen die ander. Voelde me nogal lame dus meteen sneaky mn oksels vol extra deo gespoten.
Sta ik voor de tweede keer op gebeurt het weer. 'echt he, iel'
Rest van het feestje geprobeerd me groot te houden terwijl iedereen achter mijn rug om zich zat te ergeren aan mijn uitputtingsdampen. En bij elke persoon die van plaats verwisselt natuurlijk zweren dat diegene de stank niet meer aankon.
Ga ik zo weg met een vriendin waar ik mee daar was, en die ik heel goed vertrouw, vraag ik haar of ze eerlijk wilde zeggen of ik niet een beetje stonk van de pep. Blijkt ze helemaal niks geroken te hebben terwijl ze bijna de hele avond naast me zat

Kom ik aan op het station met haar staan die eerste 2 meisjes er ook op de trein te wachten, krijg ik gewoon nog een goodbyekiss van ze.
Moraal van dit verhaal:
Auditieve hallucinaties + paranoia is gruwelijk :P
Moraal2:
Het slaat nooit ergens op die paranoia, als ze het echt denken hoor je het wel in je gezicht.