LoveQuality
Bewuste gebruiker
Ik denk dat veel pep gebruikers het wel zullen herkennen, je bent op n feestje en na enkele toiletbezoeken ga je terug naar het plekje waar je stond & opeens zit iedereen je aan te kijken, over je te praten.
Ik ben ongeveer een jaar geleden begonnen met pep, waarvan de eerste maanden wekelijks, 2 maanden 3/4 keer in de week en het afgelopen half jaar +- maandelijks omdat de negatieve effecten meer en meer gingen overheersen. (Had in al een topic over gemaakt hier)
Maar de afgelopen 6 keer dat ik gebruikt heb krijg ik altijd para gedachten.
Ik heb al proberen te testen of dit verschilt waar/wanneer ik het doe maar het is gewoon ALTIJD.
Of ik nu lekker uitgerust ben en een paar lijntjes leg voor tijdens het shoppen (net 2h wakker dus het heeft al niets te maken met slaapgebrek) of op een groot feest of gezellig op cafe. Het resultaat blijft altijd hetzelfde, iedereen kijkt naar mij/praat over mij.
& het is niet dat het echt van men kop af te lezen is
alee, toch niet altijd...
Afgelopen zaterdag naar HDE geweest en toen begon het al na mn 2de lijn (250mg 60% pep)
Probeer dan maar eens een leuk feestje te hebben al iedereen je aangaapt!!!
Sommigen zullen wel echt eens kijken want ik begin behoorlijk door te flippen na een tijdje.
Om de proef op de som te nemen hebben ik en men vriendin maar een spelletje gespeeld om te checken of In het me nu inbeeld fnie
We zitten rustig tegenover een 20tal mensen en op 3 beginnen we van links naar rechts te tellen wie er allemaal kijkt. Ik kom uit op 16 en zij op 1
Nu vraag ik me af hoe het komt dat in dat telkens krijg & hoe ontstaat zoiets?
Owjaa.. Nog een vraagje, maar ik ga hiervoor geen 2de topic aanmaken.
Hoe komt het eigenlijk dat mijn keel om de 10sec zo'n tikkend geluid maakt na pep?
Best wel vervelend zoals nu, als het zo stilletjes is in de slaapkamer
Ik ben ongeveer een jaar geleden begonnen met pep, waarvan de eerste maanden wekelijks, 2 maanden 3/4 keer in de week en het afgelopen half jaar +- maandelijks omdat de negatieve effecten meer en meer gingen overheersen. (Had in al een topic over gemaakt hier)
Maar de afgelopen 6 keer dat ik gebruikt heb krijg ik altijd para gedachten.
Ik heb al proberen te testen of dit verschilt waar/wanneer ik het doe maar het is gewoon ALTIJD.
Of ik nu lekker uitgerust ben en een paar lijntjes leg voor tijdens het shoppen (net 2h wakker dus het heeft al niets te maken met slaapgebrek) of op een groot feest of gezellig op cafe. Het resultaat blijft altijd hetzelfde, iedereen kijkt naar mij/praat over mij.
& het is niet dat het echt van men kop af te lezen is
Afgelopen zaterdag naar HDE geweest en toen begon het al na mn 2de lijn (250mg 60% pep)
Probeer dan maar eens een leuk feestje te hebben al iedereen je aangaapt!!!
Sommigen zullen wel echt eens kijken want ik begin behoorlijk door te flippen na een tijdje.
Om de proef op de som te nemen hebben ik en men vriendin maar een spelletje gespeeld om te checken of In het me nu inbeeld fnie
We zitten rustig tegenover een 20tal mensen en op 3 beginnen we van links naar rechts te tellen wie er allemaal kijkt. Ik kom uit op 16 en zij op 1
Nu vraag ik me af hoe het komt dat in dat telkens krijg & hoe ontstaat zoiets?
Owjaa.. Nog een vraagje, maar ik ga hiervoor geen 2de topic aanmaken.
Hoe komt het eigenlijk dat mijn keel om de 10sec zo'n tikkend geluid maakt na pep?
Best wel vervelend zoals nu, als het zo stilletjes is in de slaapkamer
Maar het werkte wel. Toen had ik elke dag een enorme cravings naar speed, maar tegenwoordig krijg ik elke keer als ik gebruik er meer en meer een afkeer van.
Of combineer je altijd? Pep en x is een fijne combo, alleen funest voor je hersenen. Elke dag cravings naar speed, dat lijkt niet echt chil trouwens, voor je het weer ben je een echte pep junkie. 
is, maar als je je geestelijk welzijn wilt waarborgen zou ik zeker een pauze inlasten.