Beginnende hasj verslaving

MR_CHIP

Badass junkie
Ik heb een nieuwe vriend gemaakt op stage. En hij is het tegen over gestelde van mij. Hij pakt elke meid en vertelt dat trots aan mij en deelt ook alle details en gesprekken hij is net zo oud als mij en pakt echt alles. Daarom ben ik ook zo geïrriteerd en jaloers daar ben ik gewoon eerlijk in.
Stoer hoor van die vriend , ik ben bijna 27 en heb nog nooit een vriend(in) gehad of überhaupt verkering gehad...

AntiBenzo1312

Badass junkie
Stoer hoor van die vriend , ik ben bijna 27 en heb nog nooit een vriend(in) gehad of überhaupt verkering gehad...
Ja het is wel vervelend om die verhalen continu aan te horen. Dit doet best veel met je. Vervelend om te horen ik weet hoe het is😔. Meiden van 23 van mijn leeftijd zien er ook heel oud uit. En die zien mij vaak niet staan, meestal is het ook omdat ik klein ben en nog geen vast werk heb en geen rijbewijs heb.

AntiBenzo1312

Badass junkie
Btw ik vind het best ik weet dat ik er mentaal nog niet klaar voor ben eerst nog steeds werken aan mezelf
Ik wil zelf ook geen relatie nu maar wat interesse in mij als persoon of iets niet vast zou wel leuk zijn. Gewoon het gevoel dat niemand interesse je in je heeft dat doet mij pijn. En als je het dan bij een ander ziet dan doet dat wel wat met je. Ik durf ook niet zo goed mijn grenzen daarin aan te geven dat ik het niet fijn vind omdat aan te horen.

annihilation

Badass junkie
Ik heb een nieuwe vriend gemaakt op stage. En hij is het tegen over gestelde van mij. Hij pakt elke meid en vertelt dat trots aan mij en deelt ook alle details en gesprekken hij is net zo oud als mij en pakt echt alles. Daarom ben ik ook zo geïrriteerd en jaloers daar ben ik gewoon eerlijk in.
Dit ook weer. Ten eerste zijn die verhalen vaak aangedikt en ten tweede waarom ga jij überhaupt met deze jongen om?
Het wekt dus alleen maar frustratie irritatie op bij jou.

Als jij geen geld hebt maar je gaat met kinderen om die alles van papa en mamma krijgen om dan ga jij je ook kut voelen want jij kan niets doen terwijl die kinderen alles kunnen doen. Of maak het hem duidelijk dat je liever over andere dingen praat en jij je ongemakkelijk voelt als hij daarover begint.
Want als jij niets zegt en steeds naar hem toetrekt blijft hij dit natuurlijk doen want hij heeft de mooie verhalen en jij zit er als een schoothondje bij te luisteren.

Kan je mij wel op negeer zetten maar tussen de regels door probeer ik wel positieve dingen eruit te halen of dingen te delen waar je hopelijk iets aan hebt. Want ik kan genoeg andere dingen delen hier waar ik ook niets aan heb maar jou wel belachelijk maak.

Laatst bewerkt:

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Ja het is wel vervelend om die verhalen continu aan te horen. Dit doet best veel met je. Vervelend om te horen ik weet hoe het is😔. Meiden van 23 van mijn leeftijd zien er ook heel oud uit. En die zien mij vaak niet staan, meestal is het ook omdat ik klein ben en nog geen vast werk heb en geen rijbewijs heb.
Ik hoor van heel veel jonge vrouwen hoe ze echt denken over hun mannelijke leeftijdsgenoten. Ze zien ze vaak nog als kleine jongetjes. Ten eerste lopen vrouwen vaak een paar jaar voor in ontwikkeling, ten tweede moet een man zichzelf (in tegenstelling tot een vrouw) eerst maken: financieel gezien, lichamelijk gezien, social skills wise, etc. Dat kost tijd en je moet het ook daadwerkelijk doen. Velen doen het niet.

Ik wil zelf ook geen relatie nu maar wat interesse in mij als persoon of iets niet vast zou wel leuk zijn. Gewoon het gevoel dat niemand interesse je in je heeft dat doet mij pijn. En als je het dan bij een ander ziet dan doet dat wel wat met je. Ik durf ook niet zo goed mijn grenzen daarin aan te geven dat ik het niet fijn vind omdat aan te horen.
Dat is pijnlijk ja en kan het gevoel geven dat je de enige bent, maar er is een ware epidemie gaande wat betreft single mensen. Je bent lang niet de enige.

Ik zou zeggen: probeer niet teveel naar die anderen te kijken en richt je zoveel mogelijk op jouw beste versie worden. En doe het voor jezelf. Dat is het belangrijkste. Mensen (en met name vrouwen) zien er toch zo doorheen als je het niet echt voor jezelf doet. Als jij echt succes (op welk vlak dan ook) begint te krijgen, geeft dat je echt zelfvertrouwen. Dat op zichzelf is al genoeg, maar heeft als bijeffect dat dat aantrekkelijk is voor andere mensen.

_shikantaza

Badass junkie
Nou ja dit is niet de eerste keer dat hij met zoiets op de proppen komt.
Ik heb 't vaker gehoord. Mensen willen niet echt dood maar ze willen hun huidige leven niet. Ik vermoed dat het m.n. komt door zwart-wit denken tijdens depressie. Het leven deugt niet (op bepaalde punten) dus wil ik het in zijn geheel niet meer.

Dat is op te lossen maar heeft tijd nodig, en het loslaten van ingesleten gewoontes zoals zelfmedelijden en verdraaide perspectieven die @AntiBenzo1312 aangeleerd heeft (gekregen).

Laatst bewerkt:

AntiBenzo1312

Badass junkie
Morgen therapie+ evaluatie huidige medicatie quetiapine werkt. Maar 40mg citalopram idk ben veel agressiever geworden en nog meer erge gedachtes. En mijn vrouwen haat is nog erger geworden.

Manu76

Badass junkie
Morgen therapie+ evaluatie huidige medicatie quetiapine werkt. Maar 40mg citalopram idk ben veel agressiever geworden en nog meer erge gedachtes. En mijn vrouwen haat is nog erger geworden.
Nee man, dat zijn je dagelijkse andere gewoontes eerder. Stoppen met wiet is ingrijpend.. Geen duidelijke dromen, zelfmedelijden...
Vrouwen zijn niet je probleem, je angsten lijken je probleem. Als je die overwint, dan ga je ook weer van de dames houden.

AntiBenzo1312

Badass junkie
Nee man, dat zijn je dagelijkse andere gewoontes eerder. Stoppen met wiet is ingrijpend.. Geen duidelijke dromen, zelfmedelijden...
Vrouwen zijn niet je probleem, je angsten lijken je probleem. Als je die overwint, dan ga je ook weer van de dames houden.
Had vannacht weer droom over me ex veel gepraat weer in me slaap. Moet zeggen dat de trek er niet meer zo is man. Ja ik word wel meer aangevallen savonds door angsten en gedachtes

AntiBenzo1312

Badass junkie
Weet je wat het ook is ik ontmoet nooit iemand het is altijd via tinder en tinder wil ik nooit meer gebruiken omdat ik daar bijna nooit likes op krijg en word daar ook weer onzeker en boos van. Terwijl ik van mezelf weet dat ik niet perse een lelijke jongen ben ik heb een boven gemiddeld lichaam alleen ik ben maar 1.78. En ik zie er jong uit plus ik spreek nooit vrouwen aan omdat ik dat niet durf plus ik ga nooit uit. Mijn vorige relatie had ik ook via tinder dat was wel de eerste keer dat echt te maken kreeg met verliefdheid. Ik denk dat ik mezelf daarin volledig ben verloren en mijn eigen grenzen niet heb aangegeven. Verliefdheid is wel echt speciaal. Het laat je de tijd vergeten enzo. Het is ook best lastig om vrouwen te ontmoeten.

Manu76

Badass junkie
Ja ik word wel meer aangevallen savonds door angsten en gedachtes
Dit kan zo een een effect zijn van stoppen met thc toename en zomaar wat weken blijven aanhouden.
Als je voor vrouwen wilt knokken, moet je dagelijks naar de gym misschien (of hard werken zoals je al doet), geld in een spaarpotje plaatsen en misschien eens voor mooie Turkse meisjes gaan over een jaartje?

AntiBenzo1312

Badass junkie
Dit kan zo een een effect zijn van stoppen met thc toename en zomaar wat weken blijven aanhouden.
Als je voor vrouwen wilt knokken, moet je dagelijks naar de gym misschien (of hard werken zoals je al doet), geld in een spaarpotje plaatsen en misschien eens voor mooie Turkse meisjes gaan over een jaartje?
Ik zie er al beter uit lichamelijk qua de gemiddelde man. Lichamelijk maakt inprincipe niet zoveel uit voor vrouwen. Ja ik ga in augustus een week naar een all inclusive hotel in turkije.

AntiBenzo1312

Badass junkie
1m78 is genoeg, maar probeer op vrouwen te vallen die iets kleiner zijn misschien :)
Nou die dames willen allemaal iemand van 1.85 of langer. En ik kan niemand ontmoeten daar krijg ik de kans niet voor want op datingapps krijg ik geen matches en ik val niet op vrouwen met een enorme overgewicht. Dus ik krijg gewoon ook geen kans zelf niet met vrouwen die gewoon op mijn level zitten want een 6je als vrouwen krijgt 1000 matches omdat er meer mannen op zitten dan vrouwen een 6 als man krijg je helemaal niks. Het zit allemaal in de business mannen onzeker maken om geld te verdienen.

BrieMetDeBril

Badass junkie
Toen ik bezig was met vriendin zoeken en of hoe het wilt noemen, kwam het nooit of was ik er te veel mee bezig, of werd ik ge-friendzoned
Ik werd er somber van dat ik niet net als velen een leuke vriendin had. Toen ik er afstand van deed bij het idee dat het je leven compleet maakt, en m'n focus op mezelf had gelegd kwam het ineens uit het niets vanzelf.
Liefde komt op je pad, dat vind je niet zomaar.

AntiBenzo1312

Badass junkie
Ja, weg met die datingapps. Probeer meisjes te ontmoeten op een andere manier. Maar eerst stoppen met jezelf de dood toewensen en zoek iets gezelligers!
Ja alleen die andere manier welke andere manier. Klopt ik heb wel een leuke vooruit zicht qua financieel ik kan deze zomer hele leuke dingen gaan doen

AntiBenzo1312

Badass junkie
Toen ik bezig was met vriendin zoeken en of hoe het wilt noemen, kwam het nooit of was ik er te veel mee bezig, of werd ik ge-friendzoned
Ik werd er somber van dat ik niet net als velen een leuke vriendin had. Toen ik er afstand van deed bij het idee dat het je leven compleet maakt, en m'n focus op mezelf had gelegd kwam het ineens uit het niets vanzelf.
Liefde komt op je pad, dat vind je niet zomaar.
Ik wil eigenlijk ook niks meer op een app vinden ik wil spontaan iemand tegen komen waarmee het klikt

BrieMetDeBril

Badass junkie
Ik wil eigenlijk ook niks meer op een app vinden ik wil spontaan iemand tegen komen waarmee het klikt
Dit gebeurde letterlijk een avond toen ik wat ging verhandelen en bleef hangen want was altijd m'n spot ook om te chillen, en toevallig liep ik een dame tegen het lijf. Ik was helemaal van de kaart door alle drugs enzo maar was wel mezelf, zij wist dat ik flink onder invloed was en toch zijn we samen naar huis gegaan, niet voor een one night stand maar om gezellig met z'n tweeën te spreken en doen. Ik had toen al ruim 3.5j geen vrouwelijk contact op die manier.

Het kan zomaar ineens heel anders worden en dat zal zo ook bij jou voortkomen. Maar niet alles kan tegelijkertijd en wees niet te gretig.

Nu 4.5j verder wonen we samen met een mooie huurwoning en hebben het financieel goed.

Ik zou lekker de focus op jezelf leggen, de rest komt dan vanzelf en als je het niet fijn vind als mensen in je omgeving wèl hierover continue praten en het voelt niet lekker zul je dat moeten zeggen tegen de betreffende. Komt wel goed!

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Nou die dames willen allemaal iemand van 1.85 of langer.
Zeggen ze dat? :tearsofjoy: Beetje de 6 ft uit de VS.

Keek er ook van op toen ik erachter kwam hoe belangrijk lengte voor veel vrouwen is.

Dan moet je spontaan gaan leven en dus niet met de achterliggende gedachte dat je een vriendin moet vinden. Spontaniteit kun je niet faken.

Beter gewoon richten op de beste versie van jezelf worden op meerdere vlakken en daarnaast spontane dingen doen.

_shikantaza

Badass junkie
Zeggen ze dat? :tearsofjoy: Beetje de 6 ft uit de VS.

Keek er ook van op toen ik erachter kwam hoe belangrijk lengte voor veel vrouwen is.
Ach, overal zijn liefhebbers voor toch? Kort, lang, dik, dun, licht, donker, snel, langzaam, noem maar op.

Dan moet je spontaan gaan leven en dus niet met de achterliggende gedachte dat je een vriendin moet vinden. Spontaniteit kun je niet faken.

Beter gewoon richten op de beste versie van jezelf worden op meerdere vlakken en daarnaast spontane dingen doen.
Precies dit. Accepteer jezelf, wees jezelf, niemand krijgt je nog klein want je houdt je niet groot. Het is precies zoals het moet zijn. En dat
straal je dan uit. Iets om naartoe te werken @AntiBenzo1312

Deadwing

Wijs gebruiker
Het is wel mogelijk om een goede partner via een app te vinden. Een vriend van mij is vorig jaar gescheiden en heeft op Tinder zijn huidige vriendin ontmoet. Leuke vrouw. Maar het zou toch niks voor mij zijn en de kans dat het goed uitpakt lijkt me klein. Ik geef ook de voorkeur aan spontaan iemand ontmoeten.

Deadwing

Wijs gebruiker
Had vannacht weer droom over me ex veel gepraat weer in me slaap. Moet zeggen dat de trek er niet meer zo is man. Ja ik word wel meer aangevallen savonds door angsten en gedachtes
Begin met mediteren. Geen wondermiddel maar je wordt er kalm van en je zult je minder eenzaam voelen als je het langer en beter doet. Google eens op Mindfulness. Er zijn goede apps met oefeningen beschikbaar.

AntiBenzo1312

Badass junkie
2 afspraken achter de rug. Medicatie word veranderd dat krijg ik om 16:30 te horen. Emdr gehad heftige sessie overal zweet we waren mooi bij de traumapunt gekomen. Ook mijn moordgedachtes besproken en mijn psycholoog heeft de gedachtes uitgelegd waarom ik dit denk. Deze gedachtes zijn er om mijn onzekerheid te maskeren door aan moorden te denken denk ik dat ik altijd een optie heb waardoor niemand mij iets kan maken.

Spatsen

Belezen gebruiker
Nou die dames willen allemaal iemand van 1.85 of langer. En ik kan niemand ontmoeten daar krijg ik de kans niet voor want op datingapps krijg ik geen matches en ik val niet op vrouwen met een enorme overgewicht. Dus ik krijg gewoon ook geen kans zelf niet met vrouwen die gewoon op mijn level zitten want een 6je als vrouwen krijgt 1000 matches omdat er meer mannen op zitten dan vrouwen een 6 als man krijg je helemaal niks. Het zit allemaal in de business mannen onzeker maken om geld te verdienen.
Vergeet 1 ding nooit.

Dikke vrouwen zwaaien altijd terug 😉

Deadwing

Wijs gebruiker
2 afspraken achter de rug. Medicatie word veranderd dat krijg ik om 16:30 te horen. Emdr gehad heftige sessie overal zweet we waren mooi bij de traumapunt gekomen. Ook mijn moordgedachtes besproken en mijn psycholoog heeft de gedachtes uitgelegd waarom ik dit denk. Deze gedachtes zijn er om mijn onzekerheid te maskeren door aan moorden te denken denk ik dat ik altijd een optie heb waardoor niemand mij iets kan maken.

Goed dat de afspraken achter de rug zijn en dat je een edmr sessie hebt gehad. Dat zijn in ieder geval pluspunten.

Maar zeg nu zelf eens eerlijk. Ik heb in je thread regelmatig over moordgedachten en vrouwenhaat gelezen. Zijn dat niet duidelijke signalen dat je nog helemaal niet aan een relatie toe bent? Dus ik zou me eerst maar volledig toewijden aan je herstel en daten en relaties komen dan later wel wanneer het beter met je gaat. Just my two cents...

Laatst bewerkt:

AntiBenzo1312

Badass junkie
Beetje stress van stage gister. Had bij een client een luier met inlegger om gedaan dat is best moeilijk en ik was blij dus ik had onbewust 1sec een tikje op haar luier gegeven van achter zoals een schouderklopje wat ook vaak bij kleine kinderen gebeurd. Toen voelde ik gelijk weer een schok door me lichaam heen van spanning. Dus zit ik dus weer met enorme spanning en angst en zweten. Mijn hoofd maakt van iets onschuldigs een olifant heb dit met mama besproken die zei dat het echt niks was en me stiefmoeder zei ook dat het niks was en mijn collega ook maar mijn hoofd maakt er iets anders van.

Bovenaan