Basen

Dreamer

Newbie
Hallo ik ben nieuw hier op dit forum, en vroeg me af of er hier nog meer mensen zijn die basen.

grtn

FerdFatoehaus

Badass junkie
@Amateurtje volgens mij ook. Voor de rest wordt hier niet zo veel gebased dacht ik. Ik heb het zelf nog nooit gedaan en vind het ook niet echt aanlokkelijk om te doen.

Als ik mag vragen, wat is het effect precies?

Het vooroordeel is altijd dat alleen junks basen en dat het erg verslavend is. Maar ik weet niet of dat klopt..

Dreamer

Newbie
Hey,

het geeft een geweldig zal flash, mocht iets langer duren, dat wel.

Alleen junks?
Weet je ik zie mezelf toch niet echt een junk, ga elke dag werken, zonder dat er gedurende de werkdag ook maar 1keer het gevoel komt , van nu moet ik het hebben,
Als ik het doe is het ‘s avonds en in het weekend .
En dat ook niet altijd .

ik vind het wel leuk , maar dat moet iedereen voor zich zelf uitmaken of dat die het wil proberen,

grtz

inner_search

Badass junkie

Het vooroordeel is altijd dat alleen junks basen en dat het erg verslavend is. Maar ik weet niet of dat klopt.
Een rush die me niet kan bekoren van 10/15 seconden als je de rook uitblaast.
Voor mij lijkt het op een gevoel van onrust en teruggetrokkenheid , en na die paar seconden denk ik , was dit het nou ??

Ik heb denkik een 10tal keer een grammetje gebased in 10/12 jaar tijd.
Ik vind het ook hellemaal niet verslavend , maar vrienden van mij blijkbaar wel.
Middelen verslaving is nog altijd persoonsgebonden imo.
Zo vind ik nicotine bvb voor mij meer verslavend dan basecoke (of snuifcoke , dat gevoel haat ik echt.)

AcidWarrior

Wijs gebruiker
@Amateurtje volgens mij ook. Voor de rest wordt hier niet zo veel gebased dacht ik. Ik heb het zelf nog nooit gedaan en vind het ook niet echt aanlokkelijk om te doen.

Het vooroordeel is altijd dat alleen junks basen en dat het erg verslavend is. Maar ik weet niet of dat klopt..
Ik heb jaren geleden weleens gebased, maar vind nasaal gebruik veel chiller.

Bij basen krijg je een erg korte (minuutje max.) en sterke high / euforie, maar daarna komt, logischerwijs, de keiharde landing en crash.

Ik kan er heel goed bij dat veel gebruikers basecoke als 1 vd. verslavendste drugs die er zijn beschouwen. Is geen vooroordeel of fabeltje.

Mijn tip, als je het ooit eens wil proberen: maak vooraf de keiharde afspraak met jezelf dat je na de crash geen extra hit neemt. En je daar dan ook aan houden, hoe verleidelijk het ook is op het moment zelf. Want eens je je laat vangen aan het bijroken om de crash op te vangen, ben je verloren.

AcidWarrior

Wijs gebruiker
Ik zou nog wel een keer willen basen, puur voor de ervaring.
Puur voor de ervaring kan je dat zeker eens doen ja.

Veel mensen plaatsen basecoke in hetzelfde rijtje met heroïne, crystal meth, etc. Dat vind ik nou wel wat overdreven, maar besef dus wel dat het erg verslavend spul is en dat het geen drug is om ff tussendoor mee te experimenteren.

heyol

Bewuste gebruiker
Neej nooit gedaan. Zou het ook niet direct willen doen. Niet zo'n fan van roken in het algemeen. Ook zeer zelden weed ofzo, gevoel van rook op m'n longen vindt ik niet zo chill.

Daarbuiten is snuiven toch ook gewoon veel leuker en cooler? :wink:

heyol

Bewuste gebruiker
Leuke reden om drugs te nemen.

Ja eigenlijk echt wel, wat is jouw reden dan? Beter af en toe drugs nemen omdat je het cool of leuk vindt ipv omdat het voor een verslaving is.
Waarom zou iemand trouwens drugs nemen als die het niet cool vindt? Dan doe je het toch gewoon niet? Lol

FerdFatoehaus

Badass junkie
Hey,

Alleen junks?
Weet je ik zie mezelf toch niet echt een junk, ga elke dag werken, zonder dat er gedurende de werkdag ook maar 1keer het gevoel komt , van nu moet ik het hebben,
En dat ook niet altijd .

ik vind het wel leuk , maar dat moet iedereen voor zich zelf uitmaken of dat die het wil proberen,

grtz
Het woord flash heb ik vaker voorbij zien komen. Dat is hetzelfde als een rush?
Ik zie jou ook niet als een junk maar basecoke roept die connectie in mij ook op. Zal ongetwijfeld ook door de media komen.
Een rush die me niet kan bekoren van 10/15 seconden als je de rook uitblaast.
Voor mij lijkt het op een gevoel van onrust en teruggetrokkenheid , en na die paar seconden denk ik , was dit het nou ??

Ik heb denkik een 10tal keer een grammetje gebased in 10/12 jaar tijd.
Ik vind het ook hellemaal niet verslavend , maar vrienden van mij blijkbaar wel.
Middelen verslaving is nog altijd persoonsgebonden imo.
Zo vind ik nicotine bvb voor mij meer verslavend dan basecoke (of snuifcoke , dat gevoel haat ik echt.)
Een hele korte rush dus? Wel intenser dan met snuiven?
Verslaving is inderdaad heel erg persoonsgebonden. Met alcohol, coke en speed geen problemen gehad maar 3-mmc daarentegen..
Ook nicotine geen last van. Er ligt hier nu al 2 weken een pakje peuken waar ik er 2 van gebruik per week om een joint te draaien.
Ik heb jaren geleden weleens gebased, maar vind nasaal gebruik veel chiller.

Bij basen krijg je een erg korte (minuutje max.) en sterke high / euforie, maar daarna komt, logischerwijs, de keiharde landing en crash.

Ik kan er heel goed bij dat veel gebruikers basecoke als 1 vd. verslavendste drugs die er zijn beschouwen. Is geen vooroordeel of fabeltje.

Mijn tip, als je het ooit eens wil proberen: maak vooraf de keiharde afspraak met jezelf dat je na de crash geen extra hit neemt. En je daar dan ook aan houden, hoe verleidelijk het ook is op het moment zelf. Want eens je je laat vangen aan het bijroken om de crash op te vangen, ben je verloren.
Na 1 minuut al een crash. Klinkt als chasing the high op het moeilijkste niveau..

Buu

Wijs gebruiker
Puur voor de ervaring kan je dat zeker eens doen ja.

Veel mensen plaatsen basecoke in hetzelfde rijtje met heroïne, crystal meth, etc. Dat vind ik nou wel wat overdreven, maar besef dus wel dat het erg verslavend spul is en dat het geen drug is om ff tussendoor mee te experimenteren.
Crystal meth denk ik hetzelfde over. Zou ik ook wel eens willen Chinezen voor de ervaring.Ik zou het dan wel willen doen in een gecontroleerde setting, zoals een meet ofzo.

AcidWarrior

Wijs gebruiker
Na 1 minuut al een crash. Klinkt als chasing the high op het moeilijkste niveau..
Laat ons zeggen dat het erg kortwerkend spul is. Eigen ervaringen en die van vrienden variëren v. paar minuutjes tot een kwartiertje ongeveer.
Mja, rush, flash ... ik vind het nog het beste te vergelijken met pure extase.
Ik heb enkel ervaring met het basen v. Peru coke, die zou het fijnst zijn om te basen. Maar heb dus geen vergelijkingsmateriaal.

WAZA

Belezen gebruiker
Ik deed coke de eerste keer 10 jaar geleden maar basen zou ik nooit willen. Waarom zou je iets doen waar zo voor werd gewaarschuwd in de jaren 80 (kijk op youtube spotje clint eastwood crack) in de USA. Daar ging iedereen uiteindelijk aan kapot.. coke basen en heroine (voorbeeld detroit city).

Snuiven is al risky genoeg imo, kom je eerder mee weg

Willemwiet

Newbie
Hallo ik ben nieuw hier op dit forum, en vroeg me af of er hier nog meer mensen zijn die basen.

grtn
Jaa zoek aleen nog de beste manier om de lucht tegen te gaan rook op zolder me ouder 1 verdieping eronder roken bij de niet dus een goeie neus hoe kan k dit best aanpakken me vader heeft t vorige x gemerkt kwam ermee weg omdat k zij dat t n joint was had straf voor t roken boven maar er moet tog een manier zijn zodat k kan basen zonder zn lucht en hoelang blijft de geur in me kamer hangen? Want zelf merk je dat niet als je rookt maar 1 gr verder is t best wel blauw en voor mijn gevoel ook een beste geur heeft iemand tipss

Hardcore_frk

Badass junkie
Jaa zoek aleen nog de beste manier om de lucht tegen te gaan rook op zolder me ouder 1 verdieping eronder roken bij de niet dus een goeie neus hoe kan k dit best aanpakken me vader heeft t vorige x gemerkt kwam ermee weg omdat k zij dat t n joint was had straf voor t roken boven maar er moet tog een manier zijn zodat k kan basen zonder zn lucht en hoelang blijft de geur in me kamer hangen? Want zelf merk je dat niet als je rookt maar 1 gr verder is t best wel blauw en voor mijn gevoel ook een beste geur heeft iemand tipss
Buiten op straat basen. Doos mee en je hebt je leven voor elkaar!

KlaasVaak

Wijs gebruiker
Je woont nog thuis bij je ouders en ben nu al aan het basen?

Doffert

Experimenterende gebruiker

Volgens mij heb jij andere problemen dan de geur die je niet wegkrijgt. Ik zou jezelf even goed in de spiegel bekijken zonder bord voor je kop. De richting die je zo opgaat is er geen waar je heen wilt.

GoldenGrow

Bewuste gebruiker
Het klinkt alsof jij je leven helemaal voor elkaar hebt! Ook zware disrespect naar jouw ouders trouwens, basen in HUN huis. En je kan ook nog wel een lesje nederlands gebruiken, de tering zeg.

Blauweaap

Badass junkie
Hey,

Alleen junks?
En dat ook niet altijd .

grtz
Dus je gebruikt elke avond 7dagen pw ?
Klinkt als een verslaving.

Lemmy

Badass junkie

Que? :thinking:

heyol

Bewuste gebruiker
Nog nooit gebased. Is de crash na het basen erger dan de crash na het snuiven? En kan je de crash van direct na het basen opvangen met de snuifcoke?

Fastdriver

Newbie

Nou ik kan je vertellen dat je het beter niet kan proberen, tis wel een rush maar ook een sluipmoordenaar..dus pas ermee op..
en niet alleen junks die het gebruiken hoor,zat werkende mensen..als ze er controle over weten te houden..

Georgie J.

Experimenterende gebruiker
Ik base zo af en toe eens, heb het goed onder controle maar blijf altijd waakzaam. Je krijgt er een goede rush/flash van en ik kan goed voorstellen dat mensen hier verslaafd aan kunnen raken.

Hey, ik ben nieuw op dit forum omdat het forum waar ik eerst op zat down is. Ik bied prachtige kwaliteit pure flakes aan voor een mooie prijs ook bied ik de beste kwaliteit base en heb ik nog andere dingen als xtc,mdma. Als je ooit een keertje wat nodig hebt kan ik je altijd komen helpen je kunt me bereiken via dit forum of via de telefoon (06) 87 37 57 50

Calliweed2.0

Bewuste gebruiker
Hey, ik ben nieuw op dit forum omdat het forum waar ik eerst op zat down is. Ik bied prachtige kwaliteit pure flakes aan voor een mooie prijs ook bied ik de beste kwaliteit base en heb ik nog andere dingen als xtc,mdma. Als je ooit een keertje wat nodig hebt kan ik je altijd komen helpen je kunt me bereiken via dit forum of via de telefoon

Zo je hebt zo’n goeie handel dat je zelf op een online forum moet aanbieden.
Gs buiten spelen man met je mooie flakes.

Bovenaan