Een rush die me niet kan bekoren van 10/15 seconden als je de rook uitblaast.Als ik mag vragen, wat is het effect precies?
Het vooroordeel is altijd dat alleen junks basen en dat het erg verslavend is. Maar ik weet niet of dat klopt.
Ik heb jaren geleden weleens gebased, maar vind nasaal gebruik veel chiller.@Amateurtje volgens mij ook. Voor de rest wordt hier niet zo veel gebased dacht ik. Ik heb het zelf nog nooit gedaan en vind het ook niet echt aanlokkelijk om te doen.
Als ik mag vragen, wat is het effect precies?
Het vooroordeel is altijd dat alleen junks basen en dat het erg verslavend is. Maar ik weet niet of dat klopt..
Puur voor de ervaring kan je dat zeker eens doen ja.Ik zou nog wel een keer willen basen, puur voor de ervaring.
Leuke reden om drugs te nemen.cooler
Leuke reden om drugs te nemen.
Het woord flash heb ik vaker voorbij zien komen. Dat is hetzelfde als een rush?Hey,
het geeft een geweldig zal flash, mocht iets langer duren, dat wel.
Alleen junks?
Weet je ik zie mezelf toch niet echt een junk, ga elke dag werken, zonder dat er gedurende de werkdag ook maar 1keer het gevoel komt , van nu moet ik het hebben,
Als ik het doe is het ‘s avonds en in het weekend .
En dat ook niet altijd .
ik vind het wel leuk , maar dat moet iedereen voor zich zelf uitmaken of dat die het wil proberen,
grtz
Een hele korte rush dus? Wel intenser dan met snuiven?Een rush die me niet kan bekoren van 10/15 seconden als je de rook uitblaast.
Voor mij lijkt het op een gevoel van onrust en teruggetrokkenheid , en na die paar seconden denk ik , was dit het nou ??
Ik heb denkik een 10tal keer een grammetje gebased in 10/12 jaar tijd.
Ik vind het ook hellemaal niet verslavend , maar vrienden van mij blijkbaar wel.
Middelen verslaving is nog altijd persoonsgebonden imo.
Zo vind ik nicotine bvb voor mij meer verslavend dan basecoke (of snuifcoke , dat gevoel haat ik echt.)
Na 1 minuut al een crash. Klinkt als chasing the high op het moeilijkste niveau..Ik heb jaren geleden weleens gebased, maar vind nasaal gebruik veel chiller.
Bij basen krijg je een erg korte (minuutje max.) en sterke high / euforie, maar daarna komt, logischerwijs, de keiharde landing en crash.
Ik kan er heel goed bij dat veel gebruikers basecoke als 1 vd. verslavendste drugs die er zijn beschouwen. Is geen vooroordeel of fabeltje.
Mijn tip, als je het ooit eens wil proberen: maak vooraf de keiharde afspraak met jezelf dat je na de crash geen extra hit neemt. En je daar dan ook aan houden, hoe verleidelijk het ook is op het moment zelf. Want eens je je laat vangen aan het bijroken om de crash op te vangen, ben je verloren.
Crystal meth denk ik hetzelfde over. Zou ik ook wel eens willen Chinezen voor de ervaring.Ik zou het dan wel willen doen in een gecontroleerde setting, zoals een meet ofzo.Puur voor de ervaring kan je dat zeker eens doen ja.
Veel mensen plaatsen basecoke in hetzelfde rijtje met heroïne, crystal meth, etc. Dat vind ik nou wel wat overdreven, maar besef dus wel dat het erg verslavend spul is en dat het geen drug is om ff tussendoor mee te experimenteren.
Laat ons zeggen dat het erg kortwerkend spul is. Eigen ervaringen en die van vrienden variëren v. paar minuutjes tot een kwartiertje ongeveer.Na 1 minuut al een crash. Klinkt als chasing the high op het moeilijkste niveau..
Jaa zoek aleen nog de beste manier om de lucht tegen te gaan rook op zolder me ouder 1 verdieping eronder roken bij de niet dus een goeie neus hoe kan k dit best aanpakken me vader heeft t vorige x gemerkt kwam ermee weg omdat k zij dat t n joint was had straf voor t roken boven maar er moet tog een manier zijn zodat k kan basen zonder zn lucht en hoelang blijft de geur in me kamer hangen? Want zelf merk je dat niet als je rookt maar 1 gr verder is t best wel blauw en voor mijn gevoel ook een beste geur heeft iemand tipssHallo ik ben nieuw hier op dit forum, en vroeg me af of er hier nog meer mensen zijn die basen.
grtn
Buiten op straat basen. Doos mee en je hebt je leven voor elkaar!Jaa zoek aleen nog de beste manier om de lucht tegen te gaan rook op zolder me ouder 1 verdieping eronder roken bij de niet dus een goeie neus hoe kan k dit best aanpakken me vader heeft t vorige x gemerkt kwam ermee weg omdat k zij dat t n joint was had straf voor t roken boven maar er moet tog een manier zijn zodat k kan basen zonder zn lucht en hoelang blijft de geur in me kamer hangen? Want zelf merk je dat niet als je rookt maar 1 gr verder is t best wel blauw en voor mijn gevoel ook een beste geur heeft iemand tipss
Je woont nog thuis bij je ouders en ben nu al aan het basen?Jaa zoek aleen nog de beste manier om de lucht tegen te gaan rook op zolder me ouder 1 verdieping eronder roken bij de niet dus een goeie neus hoe kan k dit best aanpakken me vader heeft t vorige x gemerkt kwam ermee weg omdat k zij dat t n joint was had straf voor t roken boven maar er moet tog een manier zijn zodat k kan basen zonder zn lucht en hoelang blijft de geur in me kamer hangen? Want zelf merk je dat niet als je rookt maar 1 gr verder is t best wel blauw en voor mijn gevoel ook een beste geur heeft iemand tipss
Jaa zoek aleen nog de beste manier om de lucht tegen te gaan rook op zolder me ouder 1 verdieping eronder roken bij de niet dus een goeie neus hoe kan k dit best aanpakken me vader heeft t vorige x gemerkt kwam ermee weg omdat k zij dat t n joint was had straf voor t roken boven maar er moet tog een manier zijn zodat k kan basen zonder zn lucht en hoelang blijft de geur in me kamer hangen? Want zelf merk je dat niet als je rookt maar 1 gr verder is t best wel blauw en voor mijn gevoel ook een beste geur heeft iemand tipss
Het klinkt alsof jij je leven helemaal voor elkaar hebt! Ook zware disrespect naar jouw ouders trouwens, basen in HUN huis. En je kan ook nog wel een lesje nederlands gebruiken, de tering zeg.Jaa zoek aleen nog de beste manier om de lucht tegen te gaan rook op zolder me ouder 1 verdieping eronder roken bij de niet dus een goeie neus hoe kan k dit best aanpakken me vader heeft t vorige x gemerkt kwam ermee weg omdat k zij dat t n joint was had straf voor t roken boven maar er moet tog een manier zijn zodat k kan basen zonder zn lucht en hoelang blijft de geur in me kamer hangen? Want zelf merk je dat niet als je rookt maar 1 gr verder is t best wel blauw en voor mijn gevoel ook een beste geur heeft iemand tipss
Dus je gebruikt elke avond 7dagen pw ?Hey,
het geeft een geweldig zal flash, mocht iets langer duren, dat wel.
Alleen junks?
Weet je ik zie mezelf toch niet echt een junk, ga elke dag werken, zonder dat er gedurende de werkdag ook maar 1keer het gevoel komt , van nu moet ik het hebben,
Als ik het doe is het ‘s avonds en in het weekend .
En dat ook niet altijd .
ik vind het wel leuk , maar dat moet iedereen voor zich zelf uitmaken of dat die het wil proberen,
grtz
Jaa zoek aleen nog de beste manier om de lucht tegen te gaan rook op zolder me ouder 1 verdieping eronder roken bij de niet dus een goeie neus hoe kan k dit best aanpakken me vader heeft t vorige x gemerkt kwam ermee weg omdat k zij dat t n joint was had straf voor t roken boven maar er moet tog een manier zijn zodat k kan basen zonder zn lucht en hoelang blijft de geur in me kamer hangen? Want zelf merk je dat niet als je rookt maar 1 gr verder is t best wel blauw en voor mijn gevoel ook een beste geur heeft iemand tipss
Nou ik kan je vertellen dat je het beter niet kan proberen, tis wel een rush maar ook een sluipmoordenaar..dus pas ermee op..@Amateurtje volgens mij ook. Voor de rest wordt hier niet zo veel gebased dacht ik. Ik heb het zelf nog nooit gedaan en vind het ook niet echt aanlokkelijk om te doen.
Als ik mag vragen, wat is het effect precies?
Het vooroordeel is altijd dat alleen junks basen en dat het erg verslavend is. Maar ik weet niet of dat klopt..
Hey, ik ben nieuw op dit forum omdat het forum waar ik eerst op zat down is. Ik bied prachtige kwaliteit pure flakes aan voor een mooie prijs ook bied ik de beste kwaliteit base en heb ik nog andere dingen als xtc,mdma. Als je ooit een keertje wat nodig hebt kan ik je altijd komen helpen je kunt me bereiken via dit forum of via de telefoon