Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
een kg. is een kg. hè!! das geen vinger of brok voor mij.
Eerder kocht ik ook bij een goeie gast die goeie vingers verkocht,,,,want ook in vingers zit verschil he.
Nu bij andere gast die goeie shitwit verkoopt..en daar zie ik van wat voor plak het word gehaald...snijden maar en het snijafval word gewoon van tafel geveegd alsof het eea viezigheid is..oeioei best beetje zonde dat ik dat toch vind. Tja ..
Ik ga binnen kort ook aan de base met een maat van me die ex-verslaafd is , nog nooit coke of heroine gerookt maar alles moet de eerste keer zijn toch? Coke snuiven heb ik genoeg ervaring mee, we gaan het hele weekend door met basen.
Ik ga binnen kort ook aan de base met een maat van me die ex-verslaafd is , nog nooit coke of heroine gerookt maar alles moet de eerste keer zijn toch? Coke snuiven heb ik genoeg ervaring mee, we gaan het hele weekend door met basen.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.