Base ervaringen.

W.F.L.

Badass junkie
Tsja sommige mensen noemen een brok/vinger/whatever van 10g ook een plak, haha.. Een kg is nog wel wat anders bedoelde ik :grin:

Als ik 10g haal krijg ik vingers, van die dingen die je zou kunnen doorslikken haha.. Maar die testen "maar" tussen 60-70%.

Druppeltje

Bewuste gebruiker
W.F.L. zei:
Tsja sommige mensen noemen een brok/vinger/whatever van 10g ook een plak, haha.. Een kg is nog wel wat anders bedoelde ik :grin:

Als ik 10g haal krijg ik vingers, van die dingen die je zou kunnen doorslikken haha.. Maar die testen "maar" tussen 60-70%.

een kg. is een kg. hè!! das geen vinger of brok voor mij.

Eerder kocht ik ook bij een goeie gast die goeie vingers verkocht,,,,want ook in vingers zit verschil he.
Nu bij andere gast die goeie shitwit verkoopt..en daar zie ik van wat voor plak het word gehaald...snijden maar en het snijafval word gewoon van tafel geveegd alsof het eea viezigheid is..oeioei best beetje zonde dat ik dat toch vind. Tja ..

atbboy

Bewuste gebruiker
Ik ga binnen kort ook aan de base met een maat van me die ex-verslaafd is , nog nooit coke of heroine gerookt maar alles moet de eerste keer zijn toch? Coke snuiven heb ik genoeg ervaring mee, we gaan het hele weekend door met basen.

Oom Klaas

Badass junkie
atbboy zei:
Ik ga binnen kort ook aan de base met een maat van me die ex-verslaafd is , nog nooit coke of heroine gerookt maar alles moet de eerste keer zijn toch? Coke snuiven heb ik genoeg ervaring mee, we gaan het hele weekend door met basen.

Ga je dan ook foto's posten net als met die xtc periode???

Dreuge

Badass junkie
atbboy zei:

:tearsofjoy:

Bovenaan