Base coke

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
Extreem scherpe, snelle euforische rush, maar na 5 - 10 minuten max ervaar je een gigantische dip. Ik heb het een aantal keer geprobeerd, en het is letterlijk alsof je vanuit je tenen tot je kruin klaarkomt. Niet aan beginnen.

Goede beschrijving.
De bankrekening is niet veilig met basecoke.
Elke hit werkt korter en korter tot je enkel nog rookt om uit de crash te blijven.
Als alles op is zijn broodkruimels op de tafel niet veilig voor het pijpje.
Een tijd lang vroeger base gerookt en iets waar ik nooit meer aan begin.
Blijf er van weg!

Casrus

DF-koning
De eerste keer -in Rotterdam- dat ik het rookte voelde ik me 'opgetild' worden als in zo'n paal met een ring van stoelen erom die ze helemaal naar de top hijsen en dan loslaten in een attractiepark.

Dat gevoel zou ik bij mijn eerste metamphetamine IV, meer dan 20 jaar later, ook weer krijgen.

De tweede keer was in een sessie in Madrid met een zigeuner (een jaar of vijf later), ook als speedball met heroïne.
Mijn metgezel ging er vandoor met mijn PIN-pas en ik was vier maanden dakloos.

We spraken over voetbal en hij zei dat 'River of Dreams' van Billy Joel een geweldig nummer was.

De derde keer had ik een discussie met een 'crack' gebruikende date (van een trio, onze gastheer rustte even uit).
Hij zei dat crack en base hetzelfde waren, hoewel hier een drugsforummer gepost heeft dat we in Nederland alleen maar base hebben.

Hoewel we eerder die date safe seks hadden gehad vloog mijn condoom eraf en
mijn blote pener in zijn achterwerk
(heeft verder geen gevolgen gehad, gelukkig).
Was toen wel al aan het zweven op NEP.

Zou er mee uitkijken.

Casrus

DF-koning
Als toevoeging: in een dating context, is het verstandig om cake-coke gebruikers te mijden. Hoe aardig ze ook lijken, hun enige doel is scoren van een nieuwe hit. Meester-oplichters !

Bij ons was dat een 'begrepen begrip'. Door de euforie van de base was ik guller met geld dan afgesproken, maar we kenden zijn voorkeur van tevoren.

Heb mijn gastheer wel op het hart gedrukt waardevolle spullen e.d. weg te sluiten om eventueel meenemen te voorkomen.

_shikantaza

Badass junkie
De eerste keer -in Rotterdam- dat ik het rookte voelde ik me 'opgetild' worden als in zo'n paal met een ring van stoelen erom die ze helemaal naar de top hijsen en dan loslaten in een attractiepark.

Dat gevoel zou ik bij mijn eerste metamphetamine IV, meer dan 20 jaar later, ook weer krijgen.

De tweede keer was in een sessie in Madrid met een zigeuner (een jaar of vijf later), ook als speedball met heroïne.
Mijn metgezel ging er vandoor met mijn PIN-pas en ik was vier maanden dakloos.

We spraken over voetbal en hij zei dat 'River of Dreams' van Billy Joel een geweldig nummer was.

De derde keer had ik een discussie met een 'crack' gebruikende date (van een trio, onze gastheer rustte even uit).
Hij zei dat crack en base hetzelfde waren, hoewel hier een drugsforummer gepost heeft dat we in Nederland alleen maar base hebben.

Hoewel we eerder die date safe seks hadden gehad vloog mijn condoom eraf en
mijn blote pener in zijn achterwerk
(heeft verder geen gevolgen gehad, gelukkig).
Was toen wel al aan het zweven op NEP.

Zou er mee uitkijken.
Die spoiler! 😂

Azraël

Belezen gebruiker
Op Reddit lees ik veel over bell ringers. Wat is dat?de ultieme rush dat je hele lichaam klaarkomt?
Hoe bereik je dat? Ik vape basecoke in zo een meth pijpje met een bol vanachter

Mezelf

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Ik heb dit 1x gehad. Gaf de sterkste maar ook de kortste rush by far van alle middelen die ik heb gehad.

We hadden toen 60euro gehaald voor met zn drieën. Dit was met 3 uurtjes op en wilde bijna direct nieuwe halen. Gelukkig niet gedaan en verder ook nooit meer gehad.

Ik had overigens toen geen dip maar was nog jong, top fit en gezond. Buiten die rush om ook geen reet aan. Rush was echt wel lekker maar voordat je er echt van kon genieten, raakte de piek er al af.

OtherShore

Badass junkie
Vraagje, is het mogelijk om dit maar 1x te doen?
Natuurlijk, maar als je het leuk vindt blijft het meestal niet bij één keer.

En kan je van snuif coke, base coke zelf te maken?
Ja dat kan.

Beter begin je er niet aan.

Bovenaan