Raylison Monta
Newbie
Hoe ervaren jullie dit?
Extreem scherpe, snelle euforische rush, maar na 5 - 10 minuten max ervaar je een gigantische dip. Ik heb het een aantal keer geprobeerd, en het is letterlijk alsof je vanuit je tenen tot je kruin klaarkomt. Niet aan beginnen.Hoe ervaren jullie dit?
Extreem scherpe, snelle euforische rush, maar na 5 - 10 minuten max ervaar je een gigantische dip. Ik heb het een aantal keer geprobeerd, en het is letterlijk alsof je vanuit je tenen tot je kruin klaarkomt. Niet aan beginnen.
Als toevoeging: in een dating context, is het verstandig om cake-coke gebruikers te mijden. Hoe aardig ze ook lijken, hun enige doel is scoren van een nieuwe hit. Meester-oplichters !
Die spoiler! 😂De eerste keer -in Rotterdam- dat ik het rookte voelde ik me 'opgetild' worden als in zo'n paal met een ring van stoelen erom die ze helemaal naar de top hijsen en dan loslaten in een attractiepark.
Dat gevoel zou ik bij mijn eerste metamphetamine IV, meer dan 20 jaar later, ook weer krijgen.
De tweede keer was in een sessie in Madrid met een zigeuner (een jaar of vijf later), ook als speedball met heroïne.
Mijn metgezel ging er vandoor met mijn PIN-pas en ik was vier maanden dakloos.
We spraken over voetbal en hij zei dat 'River of Dreams' van Billy Joel een geweldig nummer was.
De derde keer had ik een discussie met een 'crack' gebruikende date (van een trio, onze gastheer rustte even uit).
Hij zei dat crack en base hetzelfde waren, hoewel hier een drugsforummer gepost heeft dat we in Nederland alleen maar base hebben.
Hoewel we eerder die date safe seks hadden gehad vloog mijn condoom eraf en(heeft verder geen gevolgen gehad, gelukkig).mijn blote pener in zijn achterwerk
Was toen wel al aan het zweven op NEP.
Zou er mee uitkijken.
Op Reddit lees ik veel over bell ringers. Wat is dat?de ultieme rush dat je hele lichaam klaarkomt?
Hoe bereik je dat? Ik vape basecoke in zo een meth pijpje met een bol vanachter
Klinkt als tinnitus
Klinkt als tinnitus
Sinds mei.Heb je dat?
Ooit wel gehad tijdens gebruikHeb je dat?
Natuurlijk, maar als je het leuk vindt blijft het meestal niet bij één keer.Vraagje, is het mogelijk om dit maar 1x te doen?
Ja dat kan.En kan je van snuif coke, base coke zelf te maken?
mainline.nl
Ik ga dit aannemen, best eng en heftig! Plus ik ben zeker verslaving gevoelig, niet beste plan dusBeter begin je er niet aan.