barbituraten

chrissss

Newbie
Hoi,

Weet iemand iets over het gebruik van barbituraten ? Wordt het nog gebruikt of is het helemaal verdrongen (ook in het zwarte circuit) door benzo's.

alvast bedankt

Chris

BillyBilo

Badass junkie
barbituraten klinken mij als romantiek in de oren, ze worden echter bijna, of niet meer gebruikt. Ik heb ooit eens wat phenobarbital gekregen, maar dat was geloof ik zwaar over datum.

chrissss

Newbie
BillyBilo zei:
barbituraten klinken mij als romantiek in de oren, ze worden echter bijna, of niet meer gebruikt. Ik heb ooit eens wat phenobarbital gekregen, maar dat was geloof ik zwaar over datum.

phenobarbital is gewoon online te bestellen als je een beetje zoekt.

bedoel eigenlijk meer de 'fast acting' zoals secobarbital en vriendjes

fneawognfkgln

Bewuste gebruiker
Barbituraten zijn in Nederland helemaal niet meer in de handel met uitzondering van het langwerkende fenobarbital.

Ik heb zelf fenobarbital gebruikt en ik vond het een saai middel, je wordt er alleen maar sloom van.

Seconal en dergelijke zijn al lang uit de handel in NL, Vesparax ook al een paar jaartjes.

Je zult alleen nog fenobarbital aantreffen en zelfs dat is zeldzaam.

Wat betreft de romantiek; ik betwijfel of het wel degelijk zo veel leuker is dan benzo's. Het effect is, denk ik, gewoon als oxazepam of temazepam maar dan zwaarder (paar mg Temesta met wat drank b.v...?)

Dingen zoals wat in Amerika op de markt was onder de merknaam Dexamyl (amobarbital met dexamfetamine) schenen wel enorm euforisch te zijn, maar met de combi nitrazepam met Ritalin heb ik ook de tijd van m'n leven gehad :tongueout:

Ik denk dat ze overrated zijn omdat het iets heeft dat ze niet meer te krijgen zijn.

Chloraalhydraat however, vond ik geweldig :grin:

chrissss

Newbie
fneawognfkgln zei:
Barbituraten zijn in Nederland helemaal niet meer in de handel met uitzondering van het langwerkende fenobarbital.

Ik heb zelf fenobarbital gebruikt en ik vond het een saai middel, je wordt er alleen maar sloom van.

Seconal en dergelijke zijn al lang uit de handel in NL, Vesparax ook al een paar jaartjes.

Wat betreft de romantiek; ik betwijfel of het wel degelijk zo veel leuker is dan benzo's. Het effect is, denk ik, gewoon als oxazepam of temazepam maar dan zwaarder (paar mg Temesta met wat drank b.v...?)

Dingen zoals wat in Amerika op de markt was onder de merknaam Dexamyl (amobarbital met dexamfetamine) schenen wel enorm euforisch te zijn, maar met de combi nitrazepam met Ritalin heb ik ook de tijd van m'n leven gehad :tongueout:

Ik denk dat ze overrated zijn omdat het iets heeft dat ze niet meer te krijgen zijn.

dank voor jullie reacties.

Maar benzo's enzo helpen me niet.

Jadi

Bewuste gebruiker
Ik vind deze dingen wel intressant :)
Maar die worden ook niet meer gemaakt ofzo? Recept verloren gegaan? Geen een scheikundige die dat kan maken? Jammer :(

edit:
Dat lijkt me echt vet, als je zelf je medicijnen zou kunnen maken :mrgreen: Even benzo's maken :P

chrissss

Newbie
Jadi zei:
Ik vind deze dingen wel intressant :)
Maar die worden ook niet meer gemaakt ofzo? Recept verloren gegaan? Geen een scheikundige die dat kan maken? Jammer :(

jawel, zijn ook wel projecten op internet te vinden. zoek maar eens op "peanut project" gaat over nembutal, maar is een pot nat.

en nee, de recepten zijn niet verloren gegaan, er zijn andere minder gevaarlijke medicijnen voor in de plaats gekomen.

Jadi

Bewuste gebruiker
aha, dan mag één of andere chemist er wel eens wat maken :P
maar wat was nu eigenlijk de bekendste barbituraat? (zoals bijv. valium bij benzo's)

BillyBilo

Badass junkie
ik heb laatst kans gemaakt op 10 pakjes fenobarbital van 25 mg, het adres van de patient stond zelfs al op het doosje, het is dus écht nog wel in de omloop, je moet er maar aan kunnen zien te komen

drugstore cowboy yeehaw

Jadi

Bewuste gebruiker
Ok, maar is het vergelijkbaar, is het de moeite om recreatief te gebruiken of is het heftiger dan diazepam?

BillyBilo

Badass junkie
Jadi zei:
Ok, maar is het vergelijkbaar, is het de moeite om recreatief te gebruiken of is het heftiger dan diazepam?

als je er aan kan komen zou ik het persoonlijk gewoon wel pakken ja, omdat je er giga suf van word en dat is mijn stijl wel, het is wel een ander effect dan valium, het is heel "zwaar"

Usha

Belezen gebruiker
Barbituraten zijn veel gevaarlijker dan benzo’s, als je een paar barbs teveel neemt ben je morsdood. Terwijl het met benzo’s bijna onmogelijk is eraan te sterven (tenzij je het met iets anders mixt)
De afkick van benzo’s is erg, maar een peuleschil vergeleken met barbs.
Je bouwt veel sneller tolerantie op voor de psychologische effecten, en tolerantie voor de ademhalingsonderdrukkende effecten volgt niet.
Regelmatige gebruikers zweven dus regelmatig dicht bij coma of dood.
Afkicken van benzo’s is dodelijk voor een minderheid van gebruikers, en na redelijk beperkt gebruik kan je al lichamelijk verslaafd zijn. (veel sneller dan bij benzo’s)

Jadi

Bewuste gebruiker
Maar waarom hoor ik dan alleen bijna over fenobarbital, alsof dat de enigste barbituraat is? Ok, ik weet dat sommige barbs gebruikt worden in de VS om de doodstraf uit te voeren, maar verder hoor ik er nergens over...

rich29

Newbie
barbs lijkt me een no-go gebiedje... Ze doen weinig meer dan megasuf worden en ze zijn pittig giftig. Neem dan gewoon een strip kort werkende benzo's en je hebt het meer naar je zin, daar ga je niet kapot aan.
gr rich

Gaby

Newbie
Hai,

Je heb een aantal verschillende namen van barbitals. Zo heb je Phenobarbital, Pentobarbital en zoals hier al genoemd wordt Fenobabital. Is er nou nog een verschil qua werking tussen deze drie en zijn ze alle drie nu nog te krijgen of niet. Ik weet dat ze sterker qua werking zijn dan de benzo's en dat je op moet letten wat je neemt omdat het dodelijk kan zijn. Heb iemand ervaring met de werking van één van deze drie barbitals. :wave:

chrissss

Newbie
Gaby zei:
Hai,

Je heb een aantal verschillende namen van barbitals. Zo heb je Phenobarbital, Pentobarbital en zoals hier al genoemd wordt Fenobabital. Is er nou nog een verschil qua werking tussen deze drie en zijn ze alle drie nu nog te krijgen of niet. Ik weet dat ze sterker qua werking zijn dan de benzo's en dat je op moet letten wat je neemt omdat het dodelijk kan zijn. Heb iemand ervaring met de werking van één van deze drie barbitals. :wave:

phenobarbital en fenobarbital zijn hetzelfde. Pentobarbital is een ander soort. Phenobarbital is niet zo heel erg dodelijk, pentobarbital wel. het verschil is dat pento een zgn 'fast acting barbiturate' en pheno een 'slow acting'

Voor zover ik weet zijn beide nog te krijgen. phenobarbital wordt zo nu en dan nog voorgeschreven als antiepileptica en is redelijk goed via internet te bestellen. Pentobarbital is vloeibaar en wordt oa gebruikt om dieren (en mensen) te euthenaseren. Dis een stuk lastiger te krijgen. Pentobarbital in tablet heet nembutal en is (praktisch ?) niet meer te krijgen.

Verder waren er vroeger nog wat combinaties van verschillende dingen op de markt (vesparax bijv.), maar ook dat wordt voor zover ik weet niet meer geproduceerd.

Pasta

Newbie
Barbituraten : waar te koop ?

En weet er iemand te vertellen waar men barbituraten op het Internet of elders kan verkrijgen ? Dank bij voorbaat.

zazzoo

Bewuste gebruiker
Jak, ik haat het gevoel dat ik krijg wanneer ik 200mg seroquel heb genomen om te kunnen slapen, het werkt wel maar ik wordt er tijdelijk ong. 3uur extreem depri van.

Wat barbituraten betreft, deze worden nog wel voorgeschreven, meestal door de iets oudere dokters en dit tegen epilepsie. Tegenwoordig word er wel meer Depakine voorgeschreven dat haast geen bijwerkingen heeft.

Ik zou het echt niet nemen, veel te gevaarlijk!!!

zazzoo

Bewuste gebruiker
wow what was i thinking!!! Uiteindelijk heb ik aan een barbituraat geraakt genaamd Gardenal, ik vond het gevoel helemaal niet zo fijn en het duurde ook veel te lang voor het uitgewerkt was, na 4 dagen liep ik nog steeds tegen alles aan en viel voor het minste met m'n smoel tegen de grond.

Echt een afrader tenzij je je net als ik van kant wil maken.

Hi,

Ik zou graag willen weten op welke website ik phenobartial kan bestellen. De meeste sites vragen om een betaling via Visakaart terwijl ik alleen een Mastercard heb. Uiteraard wil ik ze zonder voorschrift.

Kan iemand me helpen?

Exuimtum

Newbie
Re:

Jadi zei:
aha, dan mag één of andere chemist er wel eens wat maken :P
maar wat was nu eigenlijk de bekendste barbituraat? (zoals bijv. valium bij benzo's)

Wat wil je? MS Contin? 200mg Morfine per tablet en je gaat heel wat anders meemaken.
Let wel op.
Gaat het mis en krijg je erge pijn of een andere ziekte dan zal MS Contin nog weinig doen en kun je gelijk aan de morfinepomp worden gekoppeld.

Barbituraten heb ik in mijn lab, maar het verhandelen ervan is strafbaar.

PS: Barbituraten zijn illegaal!, steek dan nog liever een dikke joint op met daarin een halve gram Super Silver Haze of zo.

ha, dan mag één of andere chemist er wel eens wat maken
Waar wat van maken? Ik doe mijn werk al 8 jaar met plezier en van mijn lab krijg je ze niet. Vraag dat maar aan een chemist die zijn baan op het spel wil zetten. Niet aan mij.

zazzoo

Bewuste gebruiker
Barbituraten zijn gewoon retro benzo shit, gevaarlijk, niet leuk, moeilijk aan te geraken, alcohol+ een handje barbs en dan kan je het hoekje omgaan (kijk maar naar elvis en monroe, ik spreek uit ervaring, ik had bijna dood kunnen zijn van Gardenal/fenobarbital (tegen epilepsie) en veel drank. Jammer want het had wel een mooie dood kunnen zijn.

keeta

Newbie
Re: nitrazepam + rilatin

fneawognfkgln zei:

waar kan je aan nitrazepam geraken? lijkt me interessant om eens te proberen.

Oom Klaas

Badass junkie
zazzoo zei:
Barbituraten zijn gewoon retro benzo shit, gevaarlijk, niet leuk, moeilijk aan te geraken, alcohol+ een handje barbs en dan kan je het hoekje omgaan (kijk maar naar elvis en monroe, ik spreek uit ervaring, ik had bijna dood kunnen zijn van Gardenal/fenobarbital (tegen epilepsie) en veel drank. Jammer want het had wel een mooie dood kunnen zijn.

Probeer het opnieuw als je het jammer vind.

zazzoo

Bewuste gebruiker
Jeps dat gaat er zeker nog van komen. Maar deze keer moet ik barbs hebben van de dierenarts.

Dr Gonzo

Wijs gebruiker

keeta zei:
fneawognfkgln zei:

nitrazepam is mogadon..als je een lieve huisarts hebt,aan hem vragen...maar ik geloof dat een huisarts het niet zo snel meer voorschrijft(vrij sterk)...is wel ubber lekker...ik kreeg het van een maatje die ze weer van ze werk mee nam,maar dat is al een paar jaar geleden..hij kan er nu niet meer aan komen :(

keeta

Newbie

Dr Gonzo zei:
keeta zei:
fneawognfkgln zei:

nitrazepam is mogadon..als je een lieve huisarts hebt,aan hem vragen...maar ik geloof dat een huisarts het niet zo snel meer voorschrijft(vrij sterk)...is wel ubber lekker...ik kreeg het van een maatje die ze weer van ze werk mee nam,maar dat is al een paar jaar geleden..hij kan er nu niet meer aan komen :(
en wat waren de hoeveelheden mogadon en rilatine die je nam?

Oom Klaas

Badass junkie
Gonzo, nitrazepam is het standaard alternatief voor lorazepam volgens mij.

Als de lorazepam te zwak is word door mijn huisarts meestal nitrazepam gegeven. Recreatief vond ik het juist niets, 5 mg gaf me niet echt een effect en 10 of meer ga me wel een leuke roes, totdat ik ging zitten en in slaap viel.
Maar als slaapmiddel is 't zeer effectief.

Dr Gonzo

Wijs gebruiker
maar het is toch ook als slaapmiddel bedoeld?
en ik kon er altijd wel lekker op spacen,lekker vechten tegen de slaap :wink:

Oom Klaas

Badass junkie
Inderdaad, het is al slaapmiddel bedoeld.
Maar wel als een doorslaap middel, en niet een inslaap middel.
Ik heb om recreatief te gebruiken liever een kort werkende zoals temazepam.

Maar de echte slaap benzo's zeg maar vind ik sowieso niet echt geweldig, lorazepam of oxazepam vind ik eigenlijk recreatief gezien veel fijner :grin:

Dr Gonzo

Wijs gebruiker
ja daaar heb je wel gelijk in, maar temazepam werkt bij mij altijd maar heel kort..
als ik het ingenomen heb begin ik na 35 min wat te voelen en dat is na een uurtje wel weer weg,stapelen werkt ook niet zo goed....
geef mij maar gewoon diazepam of oxazepam... :grin:
en zo heel af en toe een lekkere roopie,maar dat is echt maar heeeel af en toe

Oom Klaas

Badass junkie
Temazepam zou toch wel dik 4 uur moeten werken, vaag dan.

't Werkt wel goed snel, dat is zeker waar.
Daardoor kan het ook een soort euforie geven die eigenlijk niet een andere benzo kan geven.

Dr Gonzo

Wijs gebruiker
ja zeker als je 40 mg in een keer naar binnen gooit.....ik heb nu even geen temazepammetjes meer,ik heb nu zopiclon gehad,maar wat een bagger spul is dat zeg...werkt wel zoals het moet,maar als je wakker wordt lijkt het wel alsof je met een stuk rauw vlees in je mond in slaap bent gevallen,dat was dus eens maar nooit weer...volgende maand weer gewoon temazepam..

zazzoo

Bewuste gebruiker
Zopiclon, is dat geen nonbenzodiazepine? Zo iets als zolpidem? Want Zolpidem vind ik ook maar niks, werkt heel goed om in slaap te vallen maar voorderest vind ik er recreationeel niet veel aan, werkt te kort, na een uurtje voel ik er niks meer van.

Bovenaan