BadTrip

plucky

Newbie
Hallo allemaal,

Even een vraagje voor de wat meer ervaren trippers;

Ik heb nu denk ik 5 keer truffels gedaan maar de vorige keer ging het helemaal fout, we zaten in het bos en zonder na te denken heb ik en een vriend allebei een dubbele dosis genomen(30 gram, Hollandia P.p.). Nou je kan het al raden, fucking erge badtrip. Het was echt verschrikkelijk. Was overigens maar een half uurtje zo maar het duurde echt 30 jaar.
Dat is nu ongeveer 3-4 maanden geleden en mijn vrienden willen het weer gaan doen en ik denk dat ik er ook klaar voor ben. Alleen ben ik nu bang voor een 2e badtrip, wat kunnen jullie me aanraden zodat ik me het beste kan voorbereiden. En nee ik ga niet weer 30 gram nemen hahaha

Hopelijk is deze site niet dood.

Bedankt voor eventuele reactie bij voorbaat.

inner_search

Badass junkie
Welkom.
Als je wat had gelezen had je gezien dat het forum niet dood is , maar er zeker nog een kern actief is :).

Verder kan ik je helpen met zeggen.
Begin al eens met de helf van die 30 gram :wink:.
Voor mij is 1 potje dragon dynamite's 2 porties (moet je zelf even googlen hoeveel gram dat is.).

Setting is zeer belangrijk.
Leuke mensen , leuke muziek (die iedereen kan appreciëren! ) en niet gewoon een radio zendertje opzetten.

Ik heb leukere ervaringen met psilo buiten (in eigen gekende omgeving) , dan dat ik binnen heb.
Dus ik zou zeggen , ga gezellig buiten ik de tuin of park zitten met wat kaarsen en een speakertje.

Zet van tevoren al wat eten en drinken klaar (lekker vers gesneden fruit bvb 😍)
En ga niet combineren met drank of als je geen blower bent , blow er niet op.
Dat versterkt/veranderd het effect.

Voor de rest , laat je gewoon gaan en zorg dat er enkel mensen zijn die ook trippen en/of 1 tripsitter.

Het is namelijk niet leuk te trippen met 3 man als er 6 man aanwezig is.
Dan krijg je groepjes en verpest het imo je trip.

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Nee deze site is niet dood. :tonguewink:

Ten eerste zou ik als ik jou was heel goed naar je gevoel gaan luisteren. Je zegt nu dat je denkt dat je er klaar voor bent, maar voelt het echt juist om nu weer te gaan trippen? Wees daar heel eerlijk in tegen jezelf. Want het kan zo zijn dat je eigenlijk al het gevoel hebt dat je er niet klaar voor bent, maar dit negeert omdat je bijvoorbeeld heel nieuwsgierig bent om weer te gaan trippen. Ook kan het zo zijn dat je je vrienden niet wilt teleurstellen door niet mee te gaan trippen. Maar je intuïtie hier zou op de eerste plek moeten komen. Geen goed voorgevoel = niet trippen.

Daarnaast, wat was er zo verschrikkelijk aan die vorige trip? Eigenlijk altijd komt verkeerd gaan door weerstand te bieden tegen de ervaring. Een trip ervaring kan je verschrikkelijke dingen laten zien, denken, voelen, maar dat maakt het nog niet een "bad trip". Pas wanneer jij intern NEE zegt tegen de ervaring, zul je terechtkomen in een zogenaamde "bad trip". Ik zet dit met opzet tussen haakjes, omdat ik graag duidelijk wil maken dat ik niet geloof dat een trip echt slecht (of goed) is. Wij zorgen er met ons geloof zelf voor of we een ervaring interpreteren als goed dan wel slecht.

Als je de wereld van het trippen wat dieper gaat verkennen, dan zul je dus eigenlijk moeten werken aan je vermogen om je ervaring te accepteren, precies zoals deze is. Want trip je vaker, dan zul je nu eenmaal onvermijdelijk eens wat dingen gaan zien, denken, voelen die niet zo prettig, niet zo lieflijk zijn als je zou willen. Voor dat soort gevallen zul je voorbereid moeten zijn in de zin dat je weet hoe je dat allemaal kunt accepteren voor wat het is. Dat je je mee laat voeren met waar de trip heen wil gaan, zonder je je daartegen te verzetten. In principe kun je dan ook op hogere doseringen trippen, maar ik zou inderdaad maar weer gewoon lekker 15 gram p.p. gaan nemen.

Jari

Belezen gebruiker
Hallo allemaal,

Even een vraagje voor de wat meer ervaren trippers;

Ik heb nu denk ik 5 keer truffels gedaan maar de vorige keer ging het helemaal fout, we zaten in het bos en zonder na te denken heb ik en een vriend allebei een dubbele dosis genomen(30 gram, Hollandia P.p.). Nou je kan het al raden, fucking erge badtrip. Het was echt verschrikkelijk. Was overigens maar een half uurtje zo maar het duurde echt 30 jaar.
Dat is nu ongeveer 3-4 maanden geleden en mijn vrienden willen het weer gaan doen en ik denk dat ik er ook klaar voor ben. Alleen ben ik nu bang voor een 2e badtrip, wat kunnen jullie me aanraden zodat ik me het beste kan voorbereiden. En nee ik ga niet weer 30 gram nemen hahaha

Bedankt voor eventuele reactie bij voorbaat.
Mindset en setting heeft er ook veel mee te maken.
Ik ben geen ervaren tripper maar probeer er zo chill mogelijk in te gaan zonder zorgen.
Stres geeft denk ik eerder een bad trip

Bovenaan