Ayahuasca

Liberthy

Newbie
Hallo guys,

Ik heb in mijn leven een paar keer aan Ayahuasca ceremonies mee gemaakt.
En ik zit nog steeds in grote stukken, en in mijn hele leven heb ik alles alleen gedaan.

Daarom ben ik tot de conclusie, dat ik het zonder therapeut wil. En dat het tijd is
dat ik het in eigen locatie doe, eigen muziek alles zelf. Gewoon onafhankelijkheid!

Het is tenslotten mijn eigen pad die ik bewandel en, je doet het toch altijd zelf.
Niemand kan voor jou naar binnen gaan...

Bij deze mijn probleem, mijn ceremonie leider bestelde zelf de Ayahuasca. Op internet zijn er ook verschillende plekken te koop. Het is dus veel goedkoper om zelf je eigen Aya te brouwen, maar dat is niet het gemakkelijkste...

Wat is nou kwaliteit?

Dat is eigelijk de meest, moeilijke kook opdracht voor mij omdat ik normaal geen problemen heb met koken, en dan bedoel ik gewoon eten maken tja daar heb ik nu niks aan .. :confused:

Ik heb het een keer via een website besteld Caapi en P.Viridis
Grote fail!

Naja..

Groetjes,
Me

dernael

Bewuste gebruiker
Ik deel je gevoelens, eens heb ik ook de Caapi en P.Viridis in huis gehaald, de aanwijzingen op de handleiding gevolgd, zonder succes. Alleen een hoop kots. :P

Helaas kan ik je niet verder helpen met je zoektocht, ik heb na die ervaring de ayahuasca maar gelaten voor wat het is.

Dernael. :stoned:

Liberthy

Newbie
Haha!

Nou fijn in ieder geval dat je met me mee voelt.
Je hebt het in ieder geval uit gekotst? weet je zeker dat het niks deed?

Ik viel er van inslaap...

Maar ik had door die ene mislukte poging het opgegeven, maar nu roept iets in mij om het weer te gaan proberen want het is altijd voor mij een verlangen geweest. Om het zelf te doen, ik weet bv dat ik de vorige keer veel azijn in heb gedaan en misschien niet lang genoeg gekookt heb.

Het was heel erg zuur, bij andere was de aya niet zo zuur.

Hmm.. heb ook gelezen dat Aya maken net als de juiste soep is.. het is wel even oefenen.

Maarjah bij een soep weet je meteen of het goed is als het lekker is,
Bij eten hoeft het niet altijd goed te zijn, om lekker te zijn.

En Aya is gewoon niet lekker, je kunt het ook niet door de smaak af weten.
Het moet gewoon goed, er zijn zoveel factoren waar je rekening mee moet houden.

Maar dit keer ga ik gewoon slagen, ik wens jou ook veel suc6 voor als je het in de toekomst gaat doen :)

Liberthy

Newbie
Ps. In mijn reactie is er een stukje aangepast door de moderator, en daar
is mijn vraag een beetje weg gegaan.

Ik vroeg me dus af, of iemand een goede combinatie weet van Ayahuasca
en een hele goede recept mij kan aanraden uit eigen ervaring?

d1g1tal1s

Belezen gebruiker
Misschien is pharmahuasca iets voor je. Dat zijn kort door de bocht eigenlijk alleen de actieve delen van de plant welke in een capsule worden gestop. bv Hermaline extract als MAOI(extract van de syrian rue, vrij en legaal bestelbaar op internet) en DMT. (Google is your friend).

Zelf rook ik alleen DMT wat een meer recreatieve insteek heeft en te kort duurt/te heftig is om therapeutisch in te zetten, maar als ik eens op zoek zou zijn naar een aya ervaring zou dit toch wel de methode zijn die ik zou volgen daar ik niet echt kan genieten van over mijn nek gaan.
(je kunt hier ook nog knap misselijk van worden heb ik begrepen, maar eea zou zo wel beter binnen te houden moeten zijn)

dernael

Bewuste gebruiker
Liberthy zei:
Haha!

Ik viel er niet van in slaap, maar was wel erg zweverig naderhand. Maar de effecten die verwacht kunnen worden, bleven helaas weg. Uit frustratie heb ik toen een zegeltje gedaan, waardoor ik alsnog aan het trippen raakte. Het viel me toen wel op dat de MOA-remmers, uit de aya, wel degelijk mijn LSD trip heftiger en langer maakte. Dat was dan wel weer tof :)

Ayahuasca staat nog steeds op mijn To-Do lijst, maar alleen wanneer ik zeker weet dat de drank op de juiste manier is bereid. Ik zal het niet zo snel meer zelf proberen te maken, want de voorbereidingen vergen toch redelijk wat tijd en energie. Ik zet zelf liever een lekkere potente truffel-thee. Dat gaat in elk geval nooit mis bij mij.

Groetjes,

Dernael.

Liberthy

Newbie
d1g1tal1s zei:
Misschien is pharmahuasca iets voor je. Dat zijn kort door de bocht eigenlijk alleen de actieve delen van de plant welke in een capsule worden gestop. bv Hermaline extract als MAOI(extract van de syrian rue, vrij en legaal bestelbaar op internet) en DMT. (Google is your friend).

Zelf rook ik alleen DMT wat een meer recreatieve insteek heeft en te kort duurt/te heftig is om therapeutisch in te zetten, maar als ik eens op zoek zou zijn naar een aya ervaring zou dit toch wel de methode zijn die ik zou volgen daar ik niet echt kan genieten van over mijn nek gaan.
(je kunt hier ook nog knap misselijk van worden heb ik begrepen, maar eea zou zo wel beter binnen te houden moeten zijn)

Daar kom je dan ook met iets mee dankjewel vriend!

Mwa het kotsen voelt wel fijn, vind ik dan. het reinigt me het gooit al die troep deruit wat ik niet nodig meer heb. Het misselijkheid valt dan ook bij mij best mee..
want de kracht van de Aya overtreft het bij mij, ik voel dan heel veel power in me.
Ondanks alle pijnlijke emoties, want ik weet dat het minder word nadat ik het voel.

DMT maken is voor mij echt niet te doen veelste ingewikkeld, ik heb niets
met scheikunden gehad..

Maar hoe ervaar jij DMT, zie jij je ook stukken wat je nog te verwerken heb?

Liberthy

Newbie
dernael zei:
Liberthy zei:
Haha!

Ik viel er niet van in slaap, maar was wel erg zweverig naderhand. Maar de effecten die verwacht kunnen worden, bleven helaas weg. Uit frustratie heb ik toen een zegeltje gedaan, waardoor ik alsnog aan het trippen raakte. Het viel me toen wel op dat de MOA-remmers, uit de aya, wel degelijk mijn LSD trip heftiger en langer maakte. Dat was dan wel weer tof :)

Ayahuasca staat nog steeds op mijn To-Do lijst, maar alleen wanneer ik zeker weet dat de drank op de juiste manier is bereid. Ik zal het niet zo snel meer zelf proberen te maken, want de voorbereidingen vergen toch redelijk wat tijd en energie. Ik zet zelf liever een lekkere potente truffel-thee. Dat gaat in elk geval nooit mis bij mij.

Groetjes,

Dernael.

Hahahaha klopt, goedzo :)

Lsd ga ik nog ooit ervaren, dus daarin ben je heel wat ervarender dan mij.

Fijn van om wat van je te horen.

Groetjes

d1g1tal1s

Belezen gebruiker
Daar kom je dan ook met iets mee dankjewel vriend!

Mwa het kotsen voelt wel fijn, vind ik dan. het reinigt me het gooit al die troep deruit wat ik niet nodig meer heb. Het misselijkheid valt dan ook bij mij best mee..
want de kracht van de Aya overtreft het bij mij, ik voel dan heel veel power in me.
Ondanks alle pijnlijke emoties, want ik weet dat het minder word nadat ik het voel.

DMT maken is voor mij echt niet te doen veelste ingewikkeld, ik heb niets
met scheikunden gehad..

Maar hoe ervaar jij DMT, zie jij je ook stukken wat je nog te verwerken heb?

Nee, voor mij is DMT een hele andere wereld waar ik even mag rondkijken. Het is overgoten met prachtige bewegende geometische patronen en figuren. Muziek die je op hebt staan hoor je alsof je er midden in zit en niet langer uit een speaker komt. Alle figuren die ik daar zie zijn zo complex, en bewegen door elkaar heen en om elkaar en door elkaar.... Helaas kan ik ze nooit onthouden en overtekenen in het echte leven, dus probeer ik dat ook niet meer. Ik geniet gewoon van die 10 minuten supertrip. Te verwerken heb ik eigenlijk niets. DMT is voor mij dan ook als een ritje in de superkermis en het gevoel de bodyload is heerlijk. Maar dit is wel bij roken van DMT he! Tripjes zijn kort maar superheftig. het is zo extreem dat het denk ik ook denk ik niet meer bruikbaar is zoals aya wordt gebruikt. Bij roken sta je eigenlijk met je ogen dicht en je mond open van verbazing en voordat je het weet is het weer weg.

Bovenaan