Ayahuasca website

izmar

Newbie
Hoi allemaal,

Ik heb net een website gemaakt over ayahuasca, de psychedelische thee uit het Amazone-regenwoud. Hij is zowel in het Engels in het Nederlands:

http://www.ayahuasca-info.com

Ik hoop dat jullie 'm mooi en informatief vinden.

Groetjes,
Izmar

sjaartrol

Bewuste gebruiker
sjieke site, deftig vormgegeve enzo :stoned:

lol, kwist nie da er speciale ayahuasca muziek was, of is da gewoon goa? :)

izmar

Newbie
Bedankt voor 't compliment =]

Wat de opmerking over goa betreft - nope, dit is echt heel anders.

En wat daime betreft... Ik zou mensen die nog maar net van ayahuasca horen niet als eerste over daime vertellen, aangezien zij van de bewegingen waar je ayahuasca kan drinken die er zijn, een relatief rigide en kerkelijke beweging zijn.

Voor meer info gewoon even de site checken (http://www.ayahuasca-info.com), of natuurlijk Google.

erwin krol

Bewuste gebruiker
Jammer dat je niet neutral bent Izmar, nu is je website een stuk minder interessant geworden. Klopt dat SD nogal into ceremonies zijn maar in elk geval geen shady oplichtersbende; die zijn er ook. Niet dat ik het promoot maar om erover te zwijgen in de context van verwijzing naar ayahuascaliedjes is maf.

izmar

Newbie
Thx teebo

Wat daime e.d. betreft -

Ik zou niet zwijgen over daime in de context van verwijzing naar ayahuascaliedjes. Sterker nog, ik zou zowel daime als udv noemen en waarschijnlijk ook vertellen over hun versies van de icaro's (chamadas, hymnes, etc.). Er staat niet voor niks zoveel info over beide bewegingen op de site... Het zijn significante bewegingen, met significante genezingen en levensverbeteringen voor veel van de deelnemers ervan.

Maar ik zou, zo niet-neutraal als dat ik inderdaad ben, eerst vertellen over de vormen waarvan in mijn ervaring is gebleken dat deze een toegankelijk begin vormen voor algemene oriëntatie binnen ayahuasca - de sjamanistische ceremonies. Daarna zou ik andere vormen bespreken, zoals niet alleen UDV en daime, maar ook Barquinha en do-it-yourself rituelen.

Veel mensen knappen simpelweg onnodig af op (foto's en verhalen van) daime ceremonies, dankzij een te grote vergelijkbaarheid met de gebruikelijke kerken en de negatieve associaties die mensen hebben bij kerken.

pasquali

Bewuste gebruiker
Haai Izzy ,

Grappig jou hier te lezen , zal wel puur uit promo beweging zijn , leuk ik ga kijken!

Liefs Nic van KOko

Bovenaan