• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

avondje op de XTC

Hallo ik ben nieuw op dit forum kijk al een tijdje rond alleen heb nog nooit iets gepost. Even over mezelf, ik ben nou niet echt een stevige gebruiker kwa harddrugs (blow wel bijna dagelijks maar das meer voor mezelf). Had voor deze ervaring al 3 keer XTC gebruikt 2 keer thuis en 1 keer op Q-BASE maar deze was toch wel de heftigste.

Waarneer: 5 Novermber
Wie: Ik, M(1), T, J, JO, P en nog een 4 andere die ook XTC gebruikten(maar hun heb ik bijna niet gezien) en nog 4 andere die niks gebruikten.
Waar: bij een M thuis
Wat: 2 XTC pillen getest op 100mg en 0,5 getest op 250mg

Het was vrijdag 9 uur en ik was net klaar met werken, we hadden de vorige dag al afgesproken dat we eens weer een keer een avondje moesten gaan spacen en hadden dit ook zo snel mogelijk in werking gezet. Ik moest eerst nog een klote stuk naar huis toe fietsen en het regende behoorlijk hard. Eigenlijk te hard voor mijn doen, ik besloot om maar om even onder een bruggetje te gaan schuilen. Toen vond ik in me tas nog een restje wiet. Nou dan kan ik die net zo goed nu maar even roken. Even lekker staan roken maar het regende nog steeds, naja dan maar nat worden. Toen ik aankwam bij M thuis was ik zeiknat maar het was voor the greater good.

M had net 1 pil ingenomen toen ik aankwam. Alleen M en de 3 andere die niks gebruikten waren er. Ik kwam binnen ging eerst maar eens een beetje opdrogen en nam ook de mijne in. Even rustig een biertje drinken en beetje tv gekeken met ze 5en. Half uurtje later zij M dat die al wat begon te voelen.(hij had ondertussen ook al de 2de naar binnen gewerkt) Hmm ik voel nog niks dacht ik dus ik had maar meteen de 2 de ingenomen. Na nog geen kwartiertje later knalde die erin, meestal voel ik hem wel lichtjes opkomen alleen nu was het echt z'n omslag. Muziek werd in een keer super mooi en alles was goed. M en ik besloten om buiten een rondje te gaan lopen, gelukkig was het nu droog. We liepen de achtertuin uit en kwamen in de steeg. Woow :hearteyes: zo had ik die steeg nog nooit gezien. Dus gingen we lopen. We liepen verder door de steeg en hoorden geschreeuw uit een tuin. M loopt zo die tuin binnen en gaat tussen die mensen zitten. Ik loop er toch een beetje aarzelend achteraan wachtend wat voor mensen er in de tuin zouden zitten. Het bleken een paar jongens te zijn die M kende, ik denk dat ze een jaar of 16, 17 zouden zijn. We gingen erbij zitten en op het moment dat ik zat keek ik naar M en zag dat hij precies hetzelfde voelde als ik. We kregen bier en sigaretten aangeboden waar we ook dankbaar gebruik van maakten. Ik was in alle opwelling zonder me sigaretten naar buiten gegaan omdat die nog in me jas zaten.(we waren zo zonder jas naar buiten gelopen en hadden het natuurlijk niet koud) Dit viel me pas op tot dat een van de jongens in de tuin zij Waarom hebben jullie eigenlijk geen jas aan?? :confused: Ja wat was daar de reden voor. Na een tijdje in de tuin gezeten te hebben gingen we terug naar M z'n huis.

Toen ik naar binnen liep zagen we 3 lachende mensen zitten die allemaal zo nuchter als wat waren. Op dat moment waren ook J en JO binnen gekomen en hadden ook hun deel ingenomen. Binnen naar muziek zitten luisteren en proberen uitteleggen hoe XTC nou voelt aan de 3 mensen die erbij zaten. Dit is onmogelijk :grin: Na een tijdje binnen gezeten te hebben wou ik weer naar buiten maar niemand wou mee. Blijkbaar heb ik goed staan zeuren want een van de nuchtere mensen wou wel met mij een rondje lopen. We besloten om naar het bos te lopen. Ik had ondertussen me me telefoon aangezet om me muziek aan te zetten maar dit was geen eenvoudige opgave. Uiteindelijk lukte me het om het nummer te zoeken dat ik wou. Keiharde dubstep :hearteyes: love it. Na een stukje lopen kwamen we aan bij een pad met alleen maar groene lichten ik zag alle lichten op de maat van de muziek op en neer gaan. Na even daar gestaan te hebben vond die maat van mij het wel weer tijd om naar M toe te gaan. De volgende dag wist ik pas waarom hij vertelde me dat we bijna 45 min gelopen hebben maar voor mij leek het maar 5 min. Time fly's when youre having a good time. Bij M weer aangekomen voelde ik hem al een beetje wegzakken het was nu 1 uur. Ik wou nog niet dat het over ging dus ik besloot nog wat bij te nemen. Ik besloot om nog een halve bij te nemen maar wist niet dat deze 250mg was had dus nog weer 125mg binnen. Toen ik met die maat aangekomen was hadden T en P ook beide een pil ingenomen het was hun eerste keer dus ze waren maar aan het stressen of en waar neer die zou inslaan. Nog geen half uur later liep P naar buiten dus wij dachten meteen o nee die moet kotsen :kots: Een van de mensen die nuchter was liep naar hem toe om even te kijken of het wel goed ging. Hij kwam terug en zij dat die dacht dat P aan het bad gaan was. Wij naar buiten gelopen zien we hem voorovergebogen over een prullenbak staan. Bleek dat die helemaal niet bad ging maar het super warm kreeg en naar buiten ging om af te koelen en eigenlijk wel heerlijk tegen die prullenbak aanstond. Ondertussen zat T in een stoel met ze ogen dicht en met ze hoofd van links naar rechts bewegend op de muziek te genieten. Hij heeft hier bijna de hele avond gezeten :grin:

Veel meer van de avond weet ik niet meer omdat ik toen om de bank met me ogen dicht naar de keiharde dubstep van Cookie Monsta ben gaan luisteren. Toen net zo snel als het kwam was ik er klaar mee, en voelde me wel weer vrij normaal, alleen het melow gevoel bleef nog wel een hele tijd aan. Ik heb er nog tot een uurtje of 5 gezeten en ben toen weer mooi me bedje ingedoken.

Hoop dat het de moeite waard is om te lezen :grin:

Cheers :rock:

nice report man! leest lekker weg, en t klinkt als een leuk avondje!
dat deel van time fly's k=is heel herkenbaar :) altijd als ik in me bedje lig na een avondje X heb ik het gevoel dat er maar een uurtje voorbij is gegaan vanaf het moment dat ik hem innam :P
peace

san am

Belezen gebruiker
haha ja dat van dat lopen had ik ook bij mijn 1e keer pillen. We liepen toen door het bos en we dachten allemaal max. 15 min. gelopen te hebben, bleek het 2 uur en een goede 10 km te zijn geweest :grin:

nice report :wink:

luchtigtoetje

Badass junkie
Leuke report! Ik herken dat ook wel van de tijd. De 1e keer dat ik nam was om 9u, voor ik het wist was het 7u sochtends haha.

schijvenbikker

Experimenterende gebruiker
Hmmm waarom krijg ik altijd oh zo'n zin in X als ik dit soort reports lees :P
Echt heel leuk report en alles is zooooo herkenbaar
Moet misschien zelf ook eens een report proberen te schrijven van een van mijn space-avonden :)

Peace

brick_top

Experimenterende gebruiker
Dat tijdsgevoel is echt raar inderdaad. Heb het volgens mij nog nooit op de manier die jij beschrijft meegemaakt, maar wel andersom. Denken dat je al 2 uur onderweg bent, en er vervolgens achter komen dat je een ruime 20 minuten weg bent geweest...

Bizar spul :hearteyes:

san am

Belezen gebruiker
inderdaad, zou erg fijn zijn als ik voor mijn gevoel 30-40 uur zou kunnen trippen op 1 snoepje. Helaas is het gevoelsmatig meestal maar een uur of 2-3. :(
Toch blijven het de mooiste 2-3 uur in tijden.

Nee niet echt moest de volgende morgen een wedstrijd spelen en dat ging me prima af, alleen maandag was even een zinloze dag maar ja dat heb ik er wel voor over.

a1b2c3d4

Wijs gebruiker
Heel vet report man, goed dat je zo'n fijne tijd heb gehad!

brick_top zei:
Dat tijdsgevoel is echt raar inderdaad. Heb het volgens mij nog nooit op de manier die jij beschrijft meegemaakt, maar wel andersom. Denken dat je al 2 uur onderweg bent, en er vervolgens achter komen dat je een ruime 20 minuten weg bent geweest...

Bizar spul :hearteyes:

Dat had ik zaterdag precies ook, negen uur innemen en voor je het weet was het 7 uur, tijd om naar je bedje toe te gaan :P

Bovenaan