AUB snel reactie belangrijk!!

spongecola

Belezen gebruiker
gister bij groundzero heb ik dus 6 sleuteltjes pep gehad , kwart rode 2k xtc wat drank en een joint. Het begon tegen 12u. Was lekker aan het hakken, genoeg gedronken en ineens kreeg ik een super erge kramp in mijn duim. Mijn duim ziet er ook anders uit dan voorheen. Snel naar de ehbo geweest, en het bleek dat ik onderkoeld was. Opgewarmd en extra kleding aangedaan. Tegen 3-4u werd het nog veel erger, ik liep naar de up-tempo en de kramp sloeg toe in mijn kuit. Dit deed mij zoveel zeer dat ik er van door de benen zakte. Kramp hield zoon 20 minuten aan, 1 foute beweging en was meteen weer terug. Weer terug gegaan naar de ehbo, konden niks doen voor mij. Alleen rusten, ben daarna nog wel weer gaan lopen, met hulp van een kameraad. Zodat ik ondersteuning had. Nu is het de volgende dag, de krampen doen inmens veel pijn. Ik heb constant last van beginnende krampen en als ik niet beweeg dan word deze erger. Wat moet ik doen? Ik heb erg veel pijn.

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Re: AUB SNEL REACTIE BELANGRIJK !!

Rust houden, goed water drinken en gezond eten. En met je blote voeten op de koude vloer lopen, liefst tegels. Dat helpt echt bij beginnende krampen. Vraag me niet of het medisch onderbouwd is (waarschijnlijk niet) maar het was tip van mijn oma. Ik had als kind vreselijke krampen tijdens de groei, dit hielp wonderbaarlijk goed.
Verder volgende keer een stuk minder drugs en drank, vooral niet alles mixen! Dan heb je hier ook geen last meer van. Sterkte!

Fool

Badass junkie

Werk eens wat zouten naar binnen? Als je alleen maar drinkt zonder genoeg zouten en andere voedingsstoffen binnen te krijgen kun je hiervan een tekort krijgen. Zouttekort is o.a. één van de mogelijke oorzaken van kramp.

Ik durf niet te zeggen dat ik weet dat een koude vloer een goed idee is, maar als hij last kreeg sinds hij een onderkoeling had en als het erger is wanneer hij niet beweegt vind ik het niet heel logisch klinken.

Telefoontje naar je huisarts is ook geen raar idee, als dit niet vrij snel mindert.

Jmths

Badass junkie
Tripreporter

Ik heb wel eens van simulanten gehad dat ik bizar harde kuitkrampen kreeg waardoor ik tijdelijk niet kon lopen, vooral de volgende dag na gebruik. Persoonlijk zou ik er een 'benzo' in gooien maar ik durf dit niet aan te raden, zou even snel spoedcontact met de huisarts opnemen mocht dit aanhouden.

spongecola

Belezen gebruiker

Het is inmiddels wat afgezakt. Heb nog wel lichte krampen in de kuit. In de vingers is het ook afgezakt. Maar heb ook wat ibuprofen en paracetamols gehad. Bedankt voor de snelle reacties, hopelijk gaat het morgen wat beter

spongecola

Belezen gebruiker

Vannochtend maar even de huis arts gebeld vanwege mijn duim. De linker die is verkrampt is er namelijk een stuk anders uit gaan zien maar doet nu geen pijn meer. Ondertussen is kramp alleen nog in de kuit en doet niet meer zoveel zeer als gisteren!

Jmths

Badass junkie
Tripreporter

Ik gok het gevolg van bloedvat vernauwing, volgende keer wat rustiger aan doen I guess. :confused:

Wel raar dat de EHBO er niets mee kon of verder werk van gemaakt heeft.

spongecola

Belezen gebruiker

Maar nu ben ik toch benieuwd, wat heeft dit nou veroorzaakt. Combineren ga ik in elk geval niet weer doen en als dit aan pep ligt dan ga ik ook geen pep meer doen. Weet wel dat onderkoeling er ook een deel mee had te maken.

Skirre

Bewuste gebruiker

Bezweet zijn en eventueel zonder shirt rondlopen met een frisse wind kan de oorzaak zijn. Pep verhoogd je hartslag en daardoor ga je ook iets meer zweten, je krijgt tevens meer energie waardoor je meer gaat bewegen. Dat meer bewegen zorgt er ook weer voor dat je meer zweet :wink:

Snowblind

Belezen gebruiker

spongecola zei:
Vannochtend maar even de huis arts gebeld vanwege mijn duim. De linker die is verkrampt is er namelijk een stuk anders uit gaan zien maar doet nu geen pijn meer. Ondertussen is kramp alleen nog in de kuit en doet niet meer zoveel zeer als gisteren!

Zou er toch maar even een arts naar laten lijken. Het kan namelijk ook tromboflebitis zijn ten gevolge van vaatvernauwing, overbelasting en de aanwezigheid van dat vergif aka speed in je bloedbaan.
Wil geen paniek zaaien maar ontstoken aders en bloedstolsels die zich daar aan vast hechten komen nogal eens voor bij het gebruik van cocaïne en speed.

Wat bedoel je met ' een stuk anders uit gaan zien? '
Is de kuit rood of meer blauw? Opgezwollen of nog steeds keihard?

spongecola

Belezen gebruiker

Met het er anders uit zien bedoel ik dat de linker voet iets langer is dan de ander. Kan me niet herinneren dat ik dit ooit heb gehad, ook is de linker duim nu wat langer dan de ander, de knokkel bij de duim is iets hoger gegaan dus ziet er nu anders uit dan de andere, als je er foto's van wilt zien

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod

Ik heb even je telefoonnummer verwijderd. Als je foto's wilt sturen mag dat via PB of openbaar. Contactgegevens wil je niet op een drugsforum hebben :P

Het klinkt als een zouttekort en/of te veel gebruikt. Nadeel met stimulanten als pep, coke en xtc is dat je spieren strak gaan staan. Als je te lang strak staat of je spieren spannen te lang en te veel aan, kunnen ze gaan verkrampen. Hetzelfde als krampen bij bijvoorbeeld voetbal. Je belast het te veel en dan kan de kramp erin schieten. Ik heb het zelf ook wel eens met speed, gelukkig niet zo erg als jij het hebt.

Zorg voor voldoende zouten, eet goed en drink goed. Warm bad wil ook wel eens helpen. En sterkte de komende dagen. De spierpijn zal niet fijn worden :P

kokosmakroon900 zei:
Haardroger zei:
Dit is een gevolg van pep? :openmouth: :openmouth: :openmouth: :openmouth:
speed doet ledematen groeien, wist je dat niet? vandaar dat de penis van festivalgangers gemiddeld 3,4 cm groter is dan de ''normale'' man.
Volgens mij is de penis van de gemiddelde pepgebruiker slechts 3,4cm tijdens gebruik :tearsofjoy:

SirErick

Wijs gebruiker

SmartieAndMe zei:
Volgens mij is de penis van de gemiddelde pepgebruiker slechts 3,4cm tijdens gebruik :tearsofjoy:
Spreek je uit ervaring? Whahahaha, dat is dan best lullig als je penis zo klein is :tearsofjoy:.

Fool

Badass junkie

SirErick zei:
SmartieAndMe zei:
Spreek je uit ervaring? Whahahaha, dat is dan best lullig als je penis zo klein is :tearsofjoy:.
Denk dat alle pepgebruikers dat wel kunnen bevestigen ja. :P

Bovenaan