Hoi. Ik gebruik al ruim een jaar zo af en toe xtc en laatst ook een keertje speed. Nu dacht ik vandaag, oh ja, eigenlijk heb ik astma. Misschien is dat wel iets om even op te letten. Het punt is alleen dat ik er nooit last van heb, vandaar ook dat ik er niet aan gedacht had om er van te voren informatie over op te zoeken. Ik gebruik mijn medicijnen vrijwel nooit, alleen af en toe als ik echt ziek op de bank lig, en heb ook bijna nooit een aanval. Dit is zo sinds ik 3x in de week aan hardlopen doe, ongeveer een jaar nu, daarvoor had ik wel af en toe last.
Nu had ik wel gelezen dat het gevaarlijk is om astma-medicijnen te nemen icm de drugs die ik dan gebruikt heb. Maar gezien ik die medicijnen al nooit gebruik, vroeg ik me af of er überhaupt dan nog wel een ander 'extra' risico voor mij meespeelt..? En wat dat dat inhoudt? Ik heb niet het idee dat ik extra klachten heb tijdens of na het drugsgebruik, als ik het vergelijk met mensen die toen hetzelfde hebben genomen.
Nu had ik wel gelezen dat het gevaarlijk is om astma-medicijnen te nemen icm de drugs die ik dan gebruikt heb. Maar gezien ik die medicijnen al nooit gebruik, vroeg ik me af of er überhaupt dan nog wel een ander 'extra' risico voor mij meespeelt..? En wat dat dat inhoudt? Ik heb niet het idee dat ik extra klachten heb tijdens of na het drugsgebruik, als ik het vergelijk met mensen die toen hetzelfde hebben genomen.