Angstig gevoel na XTC

Hai ,
Ik heb voor de tweede x in me leven pillen gehad. Xtc . Alleen ik had een vraag
Tijdens de eerste trip ging ik wel lekker maar niet top ofzo en had toen ook als ik terug dacht aan dat moment een heel angstig gevoel en buikpijn. De tweede x is dit alleen maar erger geworden dus als ik denk aan xtc of de avond dan begin ik hele erge buikkrampen te krijgen weet iemand waardoor dit komt? Er is niks geks gebeurd op de avonden.

Poederpret

Bewuste gebruiker
Ik denk dat dat komt omdat je xtc koppelt aan een vervelende ervaring, en dat je je daarom niet fijn voelt als je terug denkt aan xtc gebruik, heb je wel in een fijne omgeving gebruikt?

@Poederpret De eerste x was op een hardcore feest en ik ging gewoon muah niet heel lekker ofzo en de tweede x thuis met wat vrienden , maar wat bedoel je kwa vervelende ervaring precies? Bedankt voor je reactie !!

Poederpret

Bewuste gebruiker
@Poederpret De eerste x was op een hardcore feest en ik ging gewoon muah niet heel lekker ofzo en de tweede x thuis met wat vrienden , maar wat bedoel je kwa vervelende ervaring precies? Bedankt voor je reactie !!
Je zei dat je niet helemaal top ging de eerste keer, misschien dat het daardoor komt dat je je naar voelt als je er aan terug denkt? Omgeving was fijn zo te zien, zeker op een hardcore feest xD

@Poederpret Ja nou met top bedoel ik meer van dat ik niet intens gelukkig was op dat moment en iknow je moet nergens van uitgaan maar ik voelde me heel apart kan het ook niet echt uitleggen hahaha

Poederpret

Bewuste gebruiker
@Poederpret Ja nou met top bedoel ik meer van dat ik niet intens gelukkig was op dat moment en iknow je moet nergens van uitgaan maar ik voelde me heel apart kan het ook niet echt uitleggen hahaha
Ik snap wat je bedoelt, mijn eerste keer xtc was best overweldigend en kan da gevoel ook nie omschrijven, misschien weten andere forumleden waardoor het komt, ik dacht namelijk altijd met plezier terug aan mijn eerste ervaring

FerdFatoehaus

Badass junkie
@Ganggang💯 Oke duidelijk! Maar hoe komt het dan dat ik als ik nu filmpjes of wat dan ook zie van mezelf dat ik trip zon buikpijn en angstig gevoel krijg?
Over uberhaupt denk aan die drugs @Ganggang💯
Ik herken het wel. Ik krijg ook een onrustig gevoel als ik aan drugs gebruiken denk. Vooral toen ik er net mee begon. Je geest heeft dat als een heftige ervaring meegemaakt en dat zorgt voor spanning in je lijf.

Probeer dat gevoel eens te evalueren en probeer er achter te komen wat je zo spannend vindt. Dus niet meteen schrikken van het gevoel maar laat het over je heen komen..

Bovenaan