zelf ben ik ook bang om af te kicken, ben al 10 jaar afgekickt van de smack , na bijna 15 jaar gebruiken, dagelijks, wel maar de laatste 5 jaar bruin, maar nu zit ik wel al 10 jaar vast aan mijn meta, momenteel sta ik op 130, heb in al die tijd wel al paar keer afgebouwd, laagste dat ik stond was op 3 en echt, ik kwam onnozel, ben dan weer razendsnel omhoog gegaan, en ja, nu sta ik weer op zo hoog, ik denk dat mijn lichaam gewend geraakt is aan de meta en dat ik daarom maar blijf omhoog gaan, zelfs mijn kinderen zijn geboren terwijl ik meta gebruikte, maar dat kan niet anders, als je zwanger bent en je gebruikt meta moet je gewoon door blijven gebruiken want een afkick dat kan zo klein babytje niet aan, gelukkig is geen één van mijn kinderen geboren met afkickverschijnselen, ... soms vraag ik me wel af of ik ooit van de meta ga afgeraken maar echt mijn best om ermee te stoppen doe ik ook wel de laatste tijd niet meer

ik wil gewoon niet ziek zijn of in afkick gaan en afkick meta is nu éénmaal grof , ik lees de meeste berichten op dit forum niet meer omdat ik in de meeste beginnende en experimenterende gebruikers mezelf herken, en dat maakt me triest, triest dat de meeste echt niet beseffen dat ze echt gevaarlijk bezig zijn , maar ja, dat gaan ze jammergenoeg later zelf wel doorhebben en aan al degenen die het hun lukken om af te kicken en clean te blijven, chapeau !