Amitriptyline...

Foxy*

Newbie
Onlangs heb ik van de dokter Amitriptyline voorgeschreven gekregen. 25 mg. Nu is dit geen hele hoge dosis, maar ik vroeg me toch af of mensen bekend zijn met dit middel.
Ik heb dit forum, evenals het internet, al afgespeurd naar meningen. Deze zijn overal erg verdeeld, vooral lees ik veel over de bijwerkingen en hun negativiteit.
Misschien dat iemand mij wat opheldering kan geven over dit middel met ervaringen?
Ik houd er namelijk helemaal niet van om ziekten ed. tegen te gaan met pillen, en ik wil graag precies weten wat ik slik.

Alvast bedankt!

Foxy*

Dr Gonzo

Wijs gebruiker
amitriptyline is een ouderwetse anti depresivia...het behoord tot de tricyclische antidepressiemiddelen...ik wist niet eens dat dat nog werd gebruikt,er zijn veel veiliger middelen op de markt..
ik heb dat middel(sarotex) in 1997 een half jaar geslikt tot dat ik remeron kreeg,wat ik tot op de dag van vandaag slik,maar anyhow...ik vond het helemaal niets...ik was de hele dag duizelig en ik had me een gore smaak in mijn mond dat wil je niet weten...
wat ik toen nog niet wist maar nu wel is dat je met amitripyline in combinatie met drugs zoals mdma vrij snel een serotonine vergiftiging op kunt lopen( en het middel wat ik nu slik wordt zelfs gebruikt TEGEN serotonine vergiftiging heb ik me laten vertellen)
ik zou om wat moderners vragen als ik jou was...

Bovenaan