Alternatief DMXE

Hoi allemaal, heeft iemand een aanrader voor een RC die qua werking erg op DMXE lijkt? Ik heb al 2f-ketamine geprobeerd, maar dat deed niet zoveel en met DMXE voel ik me super relaxed als ik me kut voel (excuse my language). Maar omdat ik het best vaak gebruik, paar keer per week, merk ik dat ik er tolerantie voor opbouw dus ben benieuwd naar alternatieven. Ik wil liever niets snuiven, dus MXiPr valt helaas al af.

Alvast bedankt en pls geen negatieve reacties, die kan ik er echt niet bij hebben nu

Btw, misschien goed om te vermelden ik heb o.a. PTSS en dysthymie en suïcidale gedachten. Ik loop al jaren bij GGZ, maar die kunnen niet veel meer voor me doen en het afwachten is of ik in aanmerking kom voor ketamine of TMS, maar dat kan dus nog heel lang duren.

Laatst bewerkt:

Potviz

Belezen gebruiker
Hoi allemaal, heeft iemand een aanrader voor een RC die qua werking erg op DMXE lijkt? Ik heb al 2f-ketamine geprobeerd, maar dat deed niet zoveel en met DMXE voel ik me super relaxed als ik me kut voel (excuse my language). Maar omdat ik het best vaak gebruik, paar keer per week, merk ik dat ik er tolerantie voor opbouw dus ben benieuwd naar alternatieven. Ik wil liever niets snuiven, dus MXiPr valt helaas al af.

Alvast bedankt en pls geen negatieve reacties, die kan ik er echt niet bij hebben nu

Btw, misschien goed om te vermelden ik heb o.a. PTSS en dysthymie en suïcidale gedachten. Ik loop al jaren bij GGZ, maar die kunnen niet veel meer voor me doen en het afwachten is of ik in aanmerking kom voor ketamine of TMS, maar dat kan dus nog heel lang duren.
Thio analogen misschien

LucidLucy

Verslaafde in herstel
Als je tolerantie opbouwt voor DMXE, bouw je waarschijnlijk ook tolerantie op voor alles wat erop lijkt.

In elk geval werken vrijwel alle disso's op je NMDA receptoren. De tolerantie die je hiervoor opbouwt gaat best snel. En je komt er ook bijna niet meer vanaf. Het is een soort perma-tolerantie.

Ja, andere middelen zoals MXiPr zullen misschien iets beter voor je werken. Maar nooit zo goed als wanneer je niet overmatig DMXE had gebruikt. Het is erg complex om te voorspellen welk middel dan wel of niet goed werkt.

Overigens is er geen enkel middel dat echt lijkt op DMXE. Behalve dan MXE, maar dat is al behoorlijk lang geen RC meer, maar op de opium lijst gezet.

Ik wil liever niets snuiven, dus MXiPr valt helaas al af.
Waarom zou je MXiPr alleen kunnen snuiven?

Pluggen werkt voor alle disso's sowieso het beste in mijn ervaring. Maar volgens mij werkt MXiPr oraal ook prima.

maar die kunnen niet veel meer voor me doen en het afwachten is of ik in aanmerking kom voor ketamine of TMS, maar dat kan dus nog heel lang duren.
Als je disso's blijft misbruiken is de kans groot dat ketamine therapie ook veel minder effect voor je gaat hebben. I'm sorry, maar dat is nu eenmaal de realiteit. Ik heb zelf last van aardig gefrituurde NMDA receptoren en vrijwel elke disso heeft verminderd effect.

Wat zoek je in het effect van de disso's? Het psychedelische? Het verdovende? Het dissociatieve?

Als je tolerantie opbouwt voor DMXE, bouw je waarschijnlijk ook tolerantie op voor alles wat erop lijkt.

In elk geval werken vrijwel alle disso's op je NMDA receptoren. De tolerantie die je hiervoor opbouwt gaat best snel. En je komt er ook bijna niet meer vanaf. Het is een soort perma-tolerantie.

Ja, andere middelen zoals MXiPr zullen misschien iets beter voor je werken. Maar nooit zo goed als wanneer je niet overmatig DMXE had gebruikt. Het is erg complex om te voorspellen welk middel dan wel of niet goed werkt.

Overigens is er geen enkel middel dat echt lijkt op DMXE. Behalve dan MXE, maar dat is al behoorlijk lang geen RC meer, maar op de opium lijst gezet.

Pluggen werkt voor alle disso's sowieso het beste in mijn ervaring. Maar volgens mij werkt MXiPr oraal ook prima.

Als je disso's blijft misbruiken is de kans groot dat ketamine therapie ook veel minder effect voor je gaat hebben. I'm sorry, maar dat is nu eenmaal de realiteit. Ik heb zelf last van aardig gefrituurde NMDA receptoren en vrijwel elke disso heeft verminderd effect.

Wat zoek je in het effect van de disso's? Het psychedelische? Het verdovende? Het dissociatieve?
Dankjewel voor je uitgebreide reactie, waardeer ik. Wat ik zoek is het verdovende, aangezien ik zwaar depri en suïcidaal ben en op momenten dat ik een overdosis wil innemen wil ik dit voorkomen door iets in in te nemen dat dat voorkomt en me euforie brengt. En ik weet dat dit niet verstandig is, maar ik heb geen vrienden of familie die er voor me zijn en het GGZ heeft me ook soort van laten vallen (hoor niets meer van ze). Ik wil in ieder geval proberen mijn RC gebruik af te zwakken, maar vorig jaar rond deze periode (zelfde dag zelfs) lag ik in het ziekenhuis na een overdosis. Dus het is nu vooral een manier van coping en de tijd overbruggen tot ik wel ergens geholpen kan worden. Overigens vroeg ik me af hoe je MXiPr nog meer kunt gebruiken, behalve snuiven. Zou ik het dan kunnen doorslikken bedoel je?

LucidLucy

Verslaafde in herstel
Overigens vroeg ik me af hoe je MXiPr nog meer kunt gebruiken, behalve snuiven. Zou ik het dan kunnen doorslikken bedoel je?

☝️

Wat ik zoek is het verdovende,
DCK is dan de beste in mijn ervaring. Heb dit middel zelf ook zwaar misbruikt vanwege het verdovende effect.

Dan nog... Drugsmisbruik is nooit de oplossing, dat wil ik er toch nog even bij vermeld hebben.

(And again... Je zal hoe dan ook tolerantie opbouwen voor alles wat op NMDA receptoren werkt. Dus ook voor ketamine. Zelf heb ik het idee dat vooral DCK, o-pce en DMXE erg snel tolerantie opbouwen)

Je zegt dat de GGZ niet meer van zich laat horen. Ik heb geen flauw idee van je situatie maar ben weleens benieuwd wat je al geprobeerd hebt en waarom het niet lukt om andere (gezondere) coping mechanismen in te zetten.

Ook zeg je de tijd te willen overbruggen. Heb je al zicht op een ander traject of behandeling wat eraan zit te komen?

(Ik wil niet belerend overkomen. Ben vooral gewoon benieuwd)

Bovenaan