Als speed duurder was...

Hillbilly bastard

Bewuste gebruiker
Als speed net als coke 50 euro per gram zou kosten, zou je dan je geld uitgeven aan goeie speed of goeie coke? Ik zou speed (als de kwaliteit goed is) nog altijd verkiezen boven goeie coke indien er geen prijsverschil zou zijn. Volgens mij is heel die hype rond coke en het negatieve beeld rond speed voor een groot deel bepaald door het prijsverschil. Mensen gaan ervan uit dat als iets duurder is het ook wel meer klassevol en beter moet zijn. Speed heeft voor een groot deel zo'n marginaal imago door de lage prijs en omdat speed niet in het 'champagne en kaviaar' wereldje past. Denken jullie er ook zo over? Of kopen jullie gewoon speed ipv coke omdat het goedkoper is?

TechNora

Wijs gebruiker
Tripreporter
Ik zou zeker voor coke gaan. Goede coke is qua effect een stuk beter/relaxter dan speed, slechte coke daarentegen is net zulke rommel... en daar wordt ik ook net zo opgefokt van....

Maar toch die hele coming down van speed... gatverdamme! met coke kun je tenminste slapen, en je voelt je de volgende dag hoogstend wat rommeling in je kop, maar niet zo fokking deprie!! :hearteyes:

takedown84

Belezen gebruiker
nog nooit een van de twee geprobeert (volgende zaterdag op bassleader men eerste keer speed !!!), maar dan is er nog prijsverschil e... coke snuif je meer van dan speed op een avond dacht ik?
en als ik zo over de effecten hoor is speed voor mij leuker denk ik....

vdk

Bewuste gebruiker
dan stop k met die drugs ga voor een grammetje afval zooi geen 50 euro betalen en coke doe k niet aan

gr viktor de kort

NexxtGen

Belezen gebruiker
Interessant punt wat de topicstarter maakt en ik ben het daar ook zeker mee eens. In ieder geval zou ik dan geen van de 2 gebruiken.

Wat ook interessant is, dat als je het om zou draaien, wat mensen dan zouden deon. Als coke de prijs van speed zou hebben? :) En belangrijker nog, dat je altijd al hebt geweten hebt dat de coke-prijs 5 euro voor een gram zou zijn, waardoor je dus bijvoorbeeld niet kan zeggen "coke is nu veel goedkoper geworden, dus daarom doe ik het nu ipv speed" . Zelfs dan nog zou ik bij speed blijven.

vdk

Bewuste gebruiker
als coke 5 euro zou zijn? dan zou ik een gokje wagen en een grammetje halen. maar toch, een verslaving is moeilijk vanaf te komen.

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Oom Klaas zei:
Als coke 5 eu zou zijn,
zou ik het toch wat vaker doen dan nu :P

goeie vraag, als het ook nog is maximaal coke gehalte heeft en 1050 mg weegt en 5 eu kost !!!

dan zat ik de hele zomer aan de coke ... vrees ik

DonnieDark0

Bewuste gebruiker
Welhallodaar zei:
ExceptionalInsight zei:
DreamWeaver zei:
Welhallodaar zei:
coke is gewoon minder gevaarlijk

Hoe kun je dat nou zeggen? Het is allebei ontzettend gevaarlijk maar niet te vergelijken!
Hap hap, die gozer is niet het helderste licht.
volgens mij moet jij gewoon ff in je strakke gaatje geramt worden

Als je zulke verlangens hebt kun je hem beter een PM sturen dat is iets persoonlijker. :wave:

Endymion

Experimenterende gebruiker
Ik heb tijden gekent dat hier gewoon geen speed te krijgen was, dus dan kocht je van ellende maar coke als je iets oppeppends wilde hebben.

Maar wees nou eerlijk, de werking is ruk, de uitwerking een drama en dan is het nog duurder ook. Je bent alleen maar bezig met lijntjes maken of aan de volgende te denken want het echte lekkere gevoel komt toch niet.
En dan de hele tijd die loopneus erbij....

Doe mij maar een bommetje speed, ook al kost die gram 2 keer zoveel als coke dan zou ik daar nog voor gaan.

NexxtGen

Belezen gebruiker
Endymion zei:
Ik heb tijden gekent dat hier gewoon geen speed te krijgen was, dus dan kocht je van ellende maar coke als je iets oppeppends wilde hebben.

Maar wees nou eerlijk, de werking is ruk, de uitwerking een drama en dan is het nog duurder ook. Je bent alleen maar bezig met lijntjes maken of aan de volgende te denken want het echte lekkere gevoel komt toch niet.
En dan de hele tijd die loopneus erbij....

Doe mij maar een bommetje speed, ook al kost die gram 2 keer zoveel als coke dan zou ik daar nog voor gaan.

respect! same here :grin:
Vooral het uit ellende coke halen omdat er geen speed is, had ik toevallig eergisteren. Zonde van me 20 euris, want het was niet eens zulke goede coke en me maat werd er allemaal maar zo sloom van. Had ie eens dezelfde hoeveelheid pep moeten pakken. Dan liep ie nu nog rondjes rond het huis.

tijdbom

Ik zou het echt fantastisch vinden als het gewoon 50 euro kostte (en er alleen puur verkocht werd)

Dan zou je gewoon een gram samen met een maat halen en het dan op een moment doen dat je er van kan genieten ipv 3 uurtjes in de stad je vermaken en vervolgens 30 uur wakker liggen en brak zijn.

Zo zie ik het iig

TechNora

Wijs gebruiker
Tripreporter
Als je echt goede coke hebt, dan is het effect echt wel beter dan hier beschreven wordt.... En dan is coke echt een stuk beter dan speed.

Het probleem in Nederland is dat het bijna allemaal zooi is!! Behalve als je de goeie mensen kent, maar die ken je dan weer liever niet... :sunglasses:

Funky Monkey

Badass junkie
ALS speed duurder is, dan zien we dat dan wel! :beer:

Waarschijnlijk laat ik dan de autoradio's liggen, maar de rest van de auto zijn ze kwijt... :mrgreen:

pretender

Belezen gebruiker
coke is veel te lekker vind ik dus gebruik t met mate..

verleden week 3 halfies gehaald en moet zeggen: very nice :openmouth:

nadeel: is TE duur en werkt te snel uit

coke is de witte sloper :wave:

caoi

Lucy In The Sky

Bewuste gebruiker
^ Idd. Voor mij is coke voor heel, heel uitzonderlijk gebruik. En dan nog vind ik het een groot nadeel dat t zo snel uitgewerkt is.

Speed is makkelijk en het kost mij amper geld, want.. ik verdien t wel terug in de overuren die ik maak op speed :wink: :grin:

En t is zo lekker als t inslaat :openmouth: en t pepkleppen. en de energie. en t niet stil kunnen zitten. en t geen honger hebben. en gewoon samen met je kameraden er lekker stiekem over doen. sneu of niet dan.

was vandaag bijna vergeten dat k pep lekker vond. was aan t herstellen van de afgelopen iets te heftige pepdagen.. moest om 6u beginnen maar verslapen :( hele dag beetje triest en een beetje spijt van de dingen waar ik op de pep niet genoeg aandacht aan besteed heb. pep come down is kut :(

maar toch: PEP :hearteyes:

DonnieDark0

Bewuste gebruiker
Als je geen come down zou hebben dan zou het op een gegeven moment normaal worden en niet meer bijzonder zijn.
Dus wees blij met je come down... :grin:

Lucy In The Sky

Bewuste gebruiker
Ja, klopt. Even met je neus op de feiten is wel goed voor je! Wel even doorbijten die comedowns tho.. Maar ben dr nu wel meest door! Dit weekend zonder en maandag of dinsdag weer fris aan de start _____// Nieuwe huge comedown bouwen tot t einde van de week :grin:

MarSNEL

Als speed net zo duur zou zijn als coke zou ik er waarschijnlijk nooit aan begonnen zijn. Maar ALS ik dan zou MOETEN kiezen, koos ik voor pep. Ik heb een hekel aan de (veel te) korte werking van coke.

Taat

Bewuste gebruiker
Er staat dat de speed duurder word..
Niet de coke goedkoper..

Even goed leren lezen :rolleyes:

Bovenaan