Alpha-php

Kietaa

Newbie
Hey swim heeft een tijd geleden alpha php gekocht bij gekende rc vendor en vond het aardig goed eigenlijk nou was de vraag of alpha pvp dan veel sterker is of ze dicht bij elkaar liggen qua effect swim heeft het gebased en gesnoven aardig sterk spul toch wel en vroeg me ook af welke andere varianten van de alpha pvp potent zijn thanks 😎👍

Kietaa

Newbie
Hahaha I know maar zag dat af en toe opduiken en dacht effe dat dat zo moest 🤣🤣🤣🤣

Buu

Wijs gebruiker
A-PHP leent zich voor basen en is momenteel de sterkste Pyrovalerone op de markt. A-PVP (Flakka) doet daar nog een flinke stap bovenop. Vrij vergelijkbaar met een Methamfetamine rush wat zich doorgaans zal resulteren in extreme binges. Maar goed, A-PVP is toch van de markt en zal je bijna niet meer kunnen vinden. Wat misschien ook maar goed is voordat je al kruipend door je huis opzoek bent naar je laatste korrels die je hebt laten vallen.

Zweevteev

Wijs gebruiker
Aangezien dit topic toch al over α-PHP gaat: moet je net zoals bij entactogenen 3 maanden tussen elk gebruik laten i.v.m. het opmaken van je serotonine? Of werkt α-PHP niet zo?

Anderemaan

Wijs gebruiker
Aangezien dit topic toch al over α-PHP gaat: moet je net zoals bij entactogenen 3 maanden tussen elk gebruik laten i.v.m. het opmaken van je serotonine? Of werkt α-PHP niet zo?
Het zijn juist stimulanten die het allerminst op serotonine werken dacht ik (correct if wrong please). Echt vrijwel niet heb ik gelezen. Dus nee, geen 3 maanden regel qua serotonine, maar bij stimulanten zou ik die regel sws gebruiken.. het is zo verslavend dat als je geen meth zou gebruiken, gebruik dit dan ook niet.

Anderemaan

Wijs gebruiker
Ik meen gelezen te hebben dat het een vrij compulsief goedje is, net als meth.
Ja precies, daarom zou ik het nooit proberen. Veel te link..

Probeer zelfs nog liever meth, dat is bekend en zou ik dan oraal nemen. Cathinones zijn echt heel slecht voor je lichaam, dat voel ik zelfs al bij 3-MMC. Al zijn dit natuurlijk ook pyros maar daar heb ik geen ervaring mee.m

Zweevteev

Wijs gebruiker
Het zijn juist stimulanten die het allerminst op serotonine werken dacht ik (correct if wrong please). Echt vrijwel niet heb ik gelezen. Dus nee, geen 3 maanden regel qua serotonine, maar bij stimulanten zou ik die regel sws gebruiken.. het is zo verslavend dat als je geen meth zou gebruiken, gebruik dit dan ook niet.
Bedankt voor het antwoorden! Ik vond het wat verwarrend, aangezien dit is wat er op psychonautwiki over stond:
Screenshot_20200531-182057_Chrome.jpg

Anderemaan

Wijs gebruiker
Bedankt voor het antwoorden! Ik vond het wat verwarrend, aangezien dit is wat er op psychonautwiki over stond:
Bekijk bijlage 6836

Dat is inderdaad interessant. Maar stimulanten met stimulanten combineren is altijd risico denk ik dan?

Psychonautwiki is ook niet altiid correct hoor, zeker bij nieuwe stoffen als dit.

Waarschijnlijk is er praktisch niks bekend over die combis dus raden ze het standaard af. Je bent bij dit soort stoffen al een proefkonijn, dus die combi is dan echt niet slim.

Neo-Shulginist

Badass junkie
a-PVP en a-PHP hebben zeer lichte affiniteit voor de heropnamepomp van serotonine (SERT). Verder sluit ik me volledig aan bij wat @Stonologie zegt: de 3-maandenregel moet je ook bij andere stimulerende middelen gebruiken vanwege de kans op verslaving en de kans op neurotoxiciteit. Wat mij betreft is methamfetamine minstens zo problematisch als de pyrro's (zoals a-PVP en a-PHP).

Hieronder zie je de bindingsaffiniteit van verschillende pyrro's. Die bindingsaffiniteit zegt overigens niet alles, want de relatie tussen molecuulstructuur en effect wordt ook door allerlei andere factoren bepaald zoals oplosbaarheid, actieve transportatie door het lichaam, metabolisme en bio-availability. Maar het geeft je wel een idee van het werkingsmechanisme van stoffen.

(Onthoud: hoe lager het getal, des te sterker de binding tussen stof en receptor)

Schermafbeelding 2020-05-31 om 19.00.14.png

En hier dezelfde tabel voor stoffen die op MDMA lijken:

Schermafbeelding 2020-05-31 om 19.00.30.png

Bron: https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC5193076/

Bovenaan