Alles tussen de oren?

Pillie

Experimenterende gebruiker
Hoi,

Ik heb mezelf de laatste tijd wat beziggehouden met het effect van drugs op mensen, en mezelf, vooral omtrent psychedelica. Nu denk ik dat een groot deel van "slecht gaan", of bad trippen, tussen de oren zit. Als je nu eenmaal denkt dat je slecht kàn gaan trippen, bestaat de kans dat het effectief gebeurd, maar wat nu als je wéét dat je niét bad gaat trippen... men zegt natuurlijk ook dat acid, for instance, niet gedaan moet worden door mensen die zich slecht voelen (= je denkt dat je slecht kan gaan)
Terechtkomen in een psychotische episode is natuurlijk iets anders.

Een voorbeeld dat ik heb was m'n eerste keer 2c-b. Ik had geen idee wat dit was, ik kreeg het van een vriend en ging er maar vanuit dat het gewoon xtc zou zijn. Even later zag ik muren bewegen, gezichten vervormen en voelde de muziek aan alsof er een engel in m'n oor fluisterde :mrgreen:
Ik had toen 2 pillen (van 25mg, naar verluid) afgegooid en ben niet bad getript! Sterker... dit alles vond plaats op een feestje waar ik mensen af van hoorde raden: "ga geen 2c-b of acid o.d. doen hier... ge zal snel bad gaan!"

Nu ben ik van plan mijn eerste keer acid volgende week vrijdag op een acidcore feestje te nemen...

dernael

Bewuste gebruiker
ik ben het wel met je eens. Je kunt zelf het beste bepalen of een bepaalde psychedelic, op een bepaald moment goed zal vallen. Het heeft puur met jezelf te maken, de een gaat op een dikke party echt superlekker, en de ander zal het helemaal niks vinden om tussen een hoop mensen te trippen.

Volg je eigen instinct, dan komt alles wel goed :)

Pillie

dernael zei:
ik ben het wel met je eens. Je kunt zelf het beste bepalen of een bepaalde psychedelic, op een bepaald moment goed zal vallen. Het heeft puur met jezelf te maken, de een gaat op een dikke party echt superlekker, en de ander zal het helemaal niks vinden om tussen een hoop mensen te trippen.

Volg je eigen instinct, dan komt alles wel goed :)

Zal ik doen! :) Wordt een fijne nacht... :grin:

dernael

Bewuste gebruiker
Geniet ervan, en als je daar tijd/zin in hebt, laat dan een tripreportje achter. dan kan iedereen meegenieten.

:wink:

universal*flow

Belezen gebruiker
Ik kan er ook goed mee om gaan op feestjes. Voor mij dan Psytrance, naja dat past dan ook. Wel moet ik zeggen, voordat ik me trip neem, check ik altijd of er een relaxede chill out is (geen vraag bij psytrance :wink: ) Dan weet ik iig dat, stel het word me teveel, ik in iedergeval ergens kan zitten/liggen en me ogen sluiten, en weer tot mezelf komen.

Veel plezier :wink:

harry123

Bewuste gebruiker
Zelf denk ik dat een bad trip angst is die je ervaart tijdens een trip en door de trip wordt je angst sterker en zo kom je in een spiraal. Angst om jezelf te laten gaan, angst dat je te "hard" gaat. Ben persoonlijk van mening dat als je je gewoon laat gaan met de flow dat het allemaal goed komt. Tot nu toe maar 1 keer (eerste keer) mis gegaan, daaruit heb ik ook deze conclussie getrokken want toen had ik angst.

User81923

Een trip hangt volledig van jezelf af, wat in je gedachten zit komt naar buiten. Maar het kan wel zwaar aankomen...

Bovenaan