De meeste vendors zijn wel betrouwbaar is mijn ervaring, maar het laten testen is wel verstandig voor de zekerheid. Of de dosis ook klopt is niet te zeggen helaas, aangezien rcs nooit worden gekwantificeerd door het testcentrum.
dacide zei:Nog een vraag:
In topics over ALD-52 wordt tevens vaak gesproken over AL-LAD. Ook een soortgelijke stof.
zijn er ervaringsdeskundigen hier, die beide stoffen al eens geprobeerd hebben?
Lees de forumregels even door, eerst noem je een vendor, nu prijzen. Dit is beiden in overtreding met forumregel 1 en dit is ook meteen de laatste keer dat ik je tegemoet kom.dacide zei:Maar zijn dit dan het aantal zegeltjes? Of krijg je bij zoiets complete vellen? 3x = Modknip.
En is het dan zo dat 1 zegeltje 100mcg bevat? Of is dit de totale hoeveelheid die op een vel komt?
Dat komt omdat het verboden is hier te dealen, en als je prijzen mag noemt kun je dat heel makkelijk op zo'n manier verwoorden dat het erg duidelijk is dat je het voor dat bedrag graag aan iemand doorverkoopt. Maar, de moderatoren hier zijn vrij eerlijk en willen niet op onderbuikgevoel gaan beslissen of iemand bij het noemen van een bedrag nou probeert om iets te verkopen of niet.dacide zei:Maar kan me niet zo goed bedenken waarom prijzen niet toegestaan zijn? In die zin dat het geen dubieuze, verboden info is.
Als je goed zoekt zijn er online wel commerciële bedrijven te vinden die chemische analyse van bepaalde drugs voor je uitvoeren. Ergens op Erowid zou je hier denk ik wel een lijstje van moeten kunnen vinden. Maar vergeet niet dat deze testen erg prijzig zijn, en dat je zomaar een paar honderd euro lichter bent.dacide zei:Mijn vraag: Als ik wil laten testen, zowel kwantitatief als kwalitatief, en ik ben bereid om daar gewoon voor te betalen. Kan het dan wel ergens? Want dat heb ik nog nergens op internet kunnen vinden.
Ik heb gisteren 5 zegeltjes ALD-52 besteld. Zie er naar uit.
Fool zei:Ik gok dat het wel iets minder sterk is dan 10 gram truffels. Je zult zeker effecten merken, maar hoeveel jij de trip 'stuurt' hangt eerder af van jouw eigen vermogen om dingen los te laten dan van de dosering.![]()
Konden ze het ook niet opsturen naar het lab? Bij het jellinek in Amsterdam doen ze dat wel, ik heb daar zelf al eens ALD-52 en nog vele andere rcs laten opsturen voor testen.dacide zei:Sterker nog; testen was niet mogelijk. Stond niet op de lijst van stoffen die ze kunnen testen.
Ik denk dat ik dan maar zelf proefpersoon word.
Beginnen met een kwart zegeltje. Zou dan theoretisch rond de 25 mcgr moeten zitten. Eens zien hoe we dat ervaren.
(Edit)
Interessant. Ik vind juist het onberekenbare en de donkere kanten van paddo's het meest leerzaam. Bij 4-aco-dmt, wat ik weer een stuk makkelijker vind, is in mijn ogen juist minder leerzaam maar wel makkelijker en soms dus leuker.Nu heb ik natuurlijk pas het topje van de ijsberg ontdekt, met een halve zegel (dus 50mcgr). Maar gevoelsmatig lijkt me dit nog interessanter dan psilo's. In die zin, dat het v.w.b. therapeutische doeleinden gemakkelijker is. Truffels of paddo's zijn wat meer onberekenbaar, soms wat donkerder, en het komt veel meer op met golven.
.
Ik vind beide kanten wel therapeutische waarde hebben eerlijk gezegd. Psilo heeft mij vaak op een zeer duistere manier met mijn neus op de feiten gedrukt, echter was dit soms op zo'n duistere manier dat ik er niet altijd direct wat mee kon in het dagelijks leven. LSD wijst mij altijd op dezelfde dingen als psilo, maar dan op een stuk vriendelijkere manier. Door die wat meer vriendelijke manier kan ik er in het dagelijks leven meestal makkelijker werk van maken.Psilo dwingt je wel om naar je meest diepe angsten en duistere kanten van jezelf te kijken. En het gaat daarmee bij mij ook veel sneller voorbij het persoonlijke, naar het existentiële.
Ik begrijp het wel als je zegt dat LSD en aanverwanten therapeutisch gezien geschikter zijn, op een bepaalde manier zijn ze dat ook. Maar psilo heeft me al zo vaak ruw uit m'n comfort zone geschopt en achteraf was dat altijd precies wat ik nodig had.
Iemand ervaring met ALD-52?
Vandaag zag ik tot mijn genoegen dat een van mijn vertrouwde vendors ALD-52 aanbied. Helaas nog alleen als poeder, maar hopelijk volgen blotters snel.
ALD-52 zou op LSD lijken maar dan zonder de stimulatie. Nou lijken de meeste lysergamides die als research chemicals verkocht worden tot nu toe redelijk tegen te vallen wanneer je ze tegen LSD afzet. Maar wat ALD-52 interessant maakt en waarom ik hem graag aan mijn lysergamide verzameling zou toevoegen is omdat het gerucht gaat dat dit eind jaren 60 verkocht is als Orange Sunshine en dat het een schonere variant van LSD werd genoemd.
The Orange Sunshine we delivered was LSD 25. ALD 52 was an ill-advised desperate defense strategy that failed miserably.
Orange sunshine was toch echt LSD-25.
De bron die ze aandragen:Psychonautwiki zei:In 2017, it came to light that the infamous "Orange Sunshine" variety of LSD that was widely available in California through 1968 and 1969 was not ALD-52 as it was long held by the hippie generation and that "Orange Sunshine" was just a very well made batch of 250 microgram per unit batch of LSD. The notorious psychedelic chemist it was attributed to, Nick Sands, confirmed that the claim of synthesizing the unscheduled drug ALD-52 and selling it as LSD was completely fabricated for his and Tim Scully's court case to argue that they were not guilty of selling LSD.
Psychonautwiki zei:Ask Erowid: ID 3189 : Was Orange Sunshine actually ALD-52? | https://erowid.org/ask/ask.php?ID=3189
Op de pagina over ALD-52 op psychonautwiki wordt echter iets anders beweerd:
De bron die ze aandragen:
Ik heb tot dusver één ervaring met 100 µg ALD-52 en vond het interessant genoeg om er vaker mee te experimenteren. Met andere lysergamide analogen of LSD heb ik (nog) geen ervaring, dus ik kan de werking onderling niet vergelijken. Het was opvallend dat ALD-52 bij mij een sterk fysieke uitwerking had dan ik had verwacht. Ik ben van plan om er een rapport over te schrijven, als ik alle aspecten van de ervaring op een rijtje heb.

Volgens mij zitten jullie lekker langs elkaar heen te praten, want jullie citeren beiden een bron waarin staat dat het gewoon LSD was.Naja de wiki kan wat anders zeggen. Ik gaf alleen toch echt een bron naar een AMA van 1 van de makers van orange sunshine. Of je mijn bron vertrouwd is een tweede. In de documantaire "sunshine makers" zeggen ze allebij hetzelfde. Het was puur LSD-25 wat ze preduceerde.
Of je mijn bron vertrouwd is jouw keuze.
Daarbij heeft hij zijn straf toch al uit gezeten dus het lijkt me niet dat hij hierover nog zou liegen...