ALD-52

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Iemand ervaring met ALD-52?

Vandaag zag ik tot mijn genoegen dat een van mijn vertrouwde vendors ALD-52 aanbied. Helaas nog alleen als poeder, maar hopelijk volgen blotters snel.

ALD-52 zou op LSD lijken maar dan zonder de stimulatie. Nou lijken de meeste lysergamides die als research chemicals verkocht worden tot nu toe redelijk tegen te vallen wanneer je ze tegen LSD afzet. Maar wat ALD-52 interessant maakt en waarom ik hem graag aan mijn lysergamide verzameling zou toevoegen is omdat het gerucht gaat dat dit eind jaren 60 verkocht is als Orange Sunshine en dat het een schonere variant van LSD werd genoemd.

Bobsacamano

Badass junkie
Hey Bee,

Ben na het lezen van je bericht ook erg geïnteresseerd, nou ja vooral na het laatste stukje dan.

Psychedelibee zei:
Iemand ervaring met ALD-52?

Vandaag zag ik tot mijn genoegen dat een van mijn vertrouwde vendors ALD-52 aanbied. Helaas nog alleen als poeder, maar hopelijk volgen blotters snel.

ALD-52 zou op LSD lijken maar dan zonder de stimulatie. Nou lijken de meeste lysergamides die als research chemicals verkocht worden tot nu toe redelijk tegen te vallen wanneer je ze tegen LSD afzet. Maar wat ALD-52 interessant maakt en waarom ik hem graag aan mijn lysergamide verzameling zou toevoegen is omdat het gerucht gaat dat dit eind jaren 60 verkocht is als Orange Sunshine en dat het een schonere variant van LSD werd genoemd.

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Inmiddels zijn er ook blotters verkrijgbaar, dus heb een bestelling geplaatst! Geen idee of ik het op korte termijn al ga proberen, maar zal tegen die tijd uiteraard de ervaring hier delen. Er is verder echt zo weinig over op internet te vinden, maar dat gaat hopelijk snel veranderen nu het dus beschikbaar is.

Bobsacamano

Badass junkie
Ja ook ik heb mijn zegels besteld. Het zal me benieuwen of de reports als paddestoelen uit de grond gaan schieten net zoals je dat met 1P-LSD en AL-LAD zag.

Psychedelibee zei:
Inmiddels zijn er ook blotters verkrijgbaar, dus heb een bestelling geplaatst! Geen idee of ik het op korte termijn al ga proberen, maar zal tegen die tijd uiteraard de ervaring hier delen. Er is verder echt zo weinig over op internet te vinden, maar dat gaat hopelijk snel veranderen nu het dus beschikbaar is.

Jmths

Badass junkie
Tripreporter
ALD-52. 1-Acetyl-N,N-diethyllysergamide. This material has been explored in the 50-175 microgram range and there are a number of human trials reported, with varying conclusions. One found that there was less visual distortion than with LSD and it seems to produce less anxiety and was somewhat less potent than LSD. Another report claimed it was more effective in increasing blood pressure. Yet another could not tell them apart. ALD-52 just may have been the drug that was sold as "Orange Sunshine" during the "Summer of Love" in the late '60's. Or "Orange Sunshine" may have been, really, LSD. This was the focus of a fascinating trial where two defendants were accused of distributing LSD, whereas they claimed that it was ALD-52 which was not an illegal drug. The prosecution claimed that as it hydrolyses readily to LSD, for all intents and purposes it was LSD, and anyway, you had to go through the illegal LSD to get to ALD-52 by any of the known chemical syntheses. The defendants were found guilty. And yet, I do not know who has actually measured the speed or ease of that reaction. If ALD-52 hydrolyses so easily to LSD, and the body is indeed a hydrolytic instrument, then these two drugs should be absolutely equivalent in every particular, This is the ergot equivalent of the psilocybin to psilocin argument, except this is an acetamide rather than a phosphate ester.

TIKHAL entry

Ik ben benieuwd naar ervaringsrapportjes, kan ze nog niet vinden op google in ieder geval.

Totdat we er meer over weten..
#Orange Sunshine hype

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Jmths zei:
Ik ben benieuwd naar ervaringsrapportjes, kan ze nog niet vinden op google in ieder geval.
Bijzonder weinig over te vinden inderdaad. Hopelijk gaat dat snel veranderen nu het online verkrijgbaar is.

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Iemand al eens van plan om dit te gaan gebruiken? Ik ben hier best wel benieuwd naar. :)

Jmths

Badass junkie
Tripreporter
Als ik google kan ik ondertussen 3 vendors vinden die ALD-52 verkopen, een Engelse, Oekraïense en een Chinese vendor. 3 meer dan de laatste keer dat ik keek, zijn wel allemaal vage vendors waar ik nog nooit van gehoord heb.
Ik ben bang dat alleen de echte die hards het risico nemen om hiervan te bestellen.

Ik heb trouwens een rapportje gevonden van 21 dagen oud! :grin:
https://www.reddit.com/r/researchchemic ... ip_report/

Er is trouwens ook een wetenschappelijk onderzoek die bevestigd lijkt te hebben dat 1P-LSD een pro drug van LSD is.
http://onlinelibrary.wiley.com/doi/10.1 ... 4/suppinfo
The study didn't deal specifically with this so you won't find it in the abstract, if you look in the supporting documentation they mentioned that when 1P-LSD is incubated in human serum LSD-25 is found.

Dr. David Nichols has also been quoted as saying it's a pro-drug, he was referring to this study.
Een mogelijke verklaring die wordt gegeven dat 1P-LSD minder heftig aanvoelt dan echte LSD is dat de 1P-LSD blotters vaak een lagere dosering bevatten dan staat aangegeven.

Een beetje off topic maar sluit tot bepaalde hoogte wel aan en ik denk dat de mensen die dit topic lezen deze informatie wel interessant vinden.

Ik vermoed dat het komende jaar wel meer ALD-52 rapportjes voorbij komen en met een beetje geluk zullen meer vendors dit stofje gaan verkopen. Nog even geduld hebben dus.

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Mindless zei:
Iemand al eens van plan om dit te gaan gebruiken? Ik ben hier best wel benieuwd naar. :)
Ik ben van plan dit wel ergens binnenkort te gaan gebruiken, tot op heden nog geen goed moment voor gevonden eigenlijk. Als het zo ver is volgt er uiteraard wel iets van een verslag hier of een tripreport.

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Ben benieuwd naar je report dan. :)

En inderdaad ook interessant Jmths. Ik wou eerst ook wel 1P-LSD proberen, maar ik heb er een paar tegenvallende reports over gelezen. Geen zin in weer zo'n tegenvaller als Al-lad.

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Er zijn echter wel redenen om aan te nemen dat 1P-LSD ook activiteit op zichzelf vertoond en niet alleen als prodrug. Het heeft namelijk dezelfde potentie en inwerkingstijd als LSD en werkt iets korter. Alledrie maken het niet aannemelijk dat we dan alleen met een prodrug te maken hebben.

Dit kwam ik er ook nog over tegen :
Psychonautwiki zei:
It has been theorized that 1P-LSD may be a prodrug to LSD. While 1P-LSD shows only 38% the potency of LSD in mice, LSD is detected via LC-MS when 1P-LSD is incubated in human serum,[1] meaning 1P-LSD not only acts as a prodrug for LSD, but is also a directly acting serotonin receptor agonist in its own right.[2][3]

Jmths

Badass junkie
Tripreporter
Mindless zei:

En inderdaad ook interessant Jmths. Ik wou eerst ook wel 1P-LSD proberen, maar ik heb er een paar tegenvallende reports over gelezen. Geen zin in weer zo'n tegenvaller als Al-lad.
Mja, de effecten zijn korter en LSD die je op straat koopt is in prijs kwantiteit verhouding vaak al snel 4x goedkoper dan de 1P-LSD die je online kunt kopen.
Beetje onzin om meer geld te betalen terwijl je weet dat je er minder voor terug krijgt. :P

@Psychedelibee
Klinkt logisch. :smoke:

ElvenSpice

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Mindless zei:

Ik heb 1P-LSD gebruikt, 50ug en dit was veel visueler en dieper dan de 60ug AL-LAD waar ik toen een report over had geschreven. De 1P-LSD leek naar mijn gevoel/verwachting veel meer op echte LSD, terwijl ik dat nog nooit heb gebruikt. Denk dat als je een volledige zegel neemt je zeker een volwaardige trip krijgt met 1P-LSD. Waarbij AL-LAD mij vooral erg mentaal stimuleerde naar de buitenwereld zonder al te veel visuals, bracht 1P-LSD toch dat introspectieve gedeelte met zich mee.

Bobsacamano

Badass junkie
Wow dat je die 50 visueel opmerkte ik had het nog neit eens met een hele zegel .

ElvenSpice zei:
Mindless zei:

Ik heb 1P-LSD gebruikt, 50ug en dit was veel visueler en dieper dan de 60ug AL-LAD waar ik toen een report over had geschreven. De 1P-LSD leek naar mijn gevoel/verwachting veel meer op echte LSD, terwijl ik dat nog nooit heb gebruikt. Denk dat als je een volledige zegel neemt je zeker een volwaardige trip krijgt met 1P-LSD. Waarbij AL-LAD mij vooral erg mentaal stimuleerde naar de buitenwereld zonder al te veel visuals, bracht 1P-LSD toch dat introspectieve gedeelte met zich mee.

ElvenSpice

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Denk dat ik over het algemeen erg gevoelig ben voor psychedelica, maar ben opzich ook wel een droomer. Het zal waarchijnlijk ook wel komen doordat ik het alleen deed en daardoor je eigen ervaring sterker wordt, misschien dat je dan al sneller kleine veranderingen in je bewustzijn opmerkt.

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
ElvenSpice zei:
Denk dat ik over het algemeen erg gevoelig ben voor psychedelica, maar ben opzich ook wel een droomer. Het zal waarchijnlijk ook wel komen doordat ik het alleen deed en daardoor je eigen ervaring sterker wordt, misschien dat je dan al sneller kleine veranderingen in je bewustzijn opmerkt.
Dat maakt bij mij ook een groot verschil (als je psychedelica in je eentje doet i.p.v. samen met anderen).

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Ik kwam vandaag weer een nieuwe lysergamide tegen, 1P-ETH-LAD. Het is er wel eentje voor de verzamelaars, want het is twee keer zo duur dan bijvoorbeeld 1P-LSD. Volgens die vendor is het ook de enige batch die ze ooit zullen maken.

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
ElvenSpice zei:
Iemand al ervaring hier mee?
Nog niet helaas, heb het de laatste tijd te druk gehad om een goede trip te doen. Misschien dat ik het paasweekend wel tijd vind om dit te proberen, zal de ervaring zeker delen tegen die tijd.

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
ElvenSpice zei:
Iemand al ervaring hier mee?
Nog niet, maar heb het nu wel binnen! :grin: Samen met 1p-lsd. Binnenkort komt er dus vast wel een reportje van mij hierover. Ik hoop eigenlijk gewoon dat het zoveel mogelijk op LSD lijkt, maar wie weet is het net (of heel) wat anders.

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Ben benieuwd. Ik hoop dat het effect wel uniek is eigenlijk, anders kan ik net zo goed LSD nemen. Maar als je moeilijk aan LSD kan komen is het wel fijn als het er erg op lijkt natuurlijk.

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Dan moet ik je teleurstellen, want tot nu toe is het identiek aan lsd.

Voor mij wel geweldig nieuws :grin: En voor ieder ander die geen lsd (meer) kan vinden. :grin: Zoveel als je wilt kunnen bestellen, op laboratorium niveau gefabriceerd, exact weten hoeveel er op je zegel zit en.... legaal! Dat moet voor iedereen toch goed nieuws zijn, ook voor jou. :)

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Mindless zei:
Dan moet ik je teleurstellen, want tot nu toe is het identiek aan lsd.

Voor mij wel geweldig nieuws :grin: En voor ieder ander die geen lsd (meer) kan vinden. :grin:
Maar je hebt maar een kwart zegel op zag ik net, dat zegt nog niet zo veel over een normale dosis eigenlijk.

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Ja klopt daar heb je gelijk in. Binnenkort een normale dosis proberen.

Al moet ik wel zeggen dat het echt exact hetzelfde aanvoelt. Blijkbaar had ik ook altijd waardeloze zegels, want dit voelt meer aan als een halve zegel lsd. Het is moeilijk voor te stellen dat het op hogere dosering ineens iets heel anders wordt, maar goed dat moeten we natuurlijk wel eerst in de praktijk brengen (vind ik niet erg om dat even voor je te testen).

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Wel interessant in ieder geval. Ik ga waarschijnlijk binnenkort weer trippen met een paar vrienden, LSD staat dan op het menu maar zat er al aan te denken om zelf ALD-52 hiervoor in de plaats te doen.

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Ik doe nu net het licht aan en ik weet ineens waarom ze dit orange sunshine noemen, haha prachtig!!

Bee, volgens mij heb ik het missende unieke element van ALD-52 gevonden! :grin: :P

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Gewoon even een kort stukje: ik ben er erg over te spreken. Het is met deze dosis (25 microgram) voor mij niet te onderscheiden van lsd. Zelfs wat visuals gehad, maar dit was niet heel aanwezig. Het was vooral een erg cleane headspace en toch heel, heel veel peinzen. Peinzen op problemen waar je normaal niet eens op zou komen. En het dan zichzelf zien oplossen op ingenieuze manieren. Het gehoor begon zich ook weer af te stemmen op andere, meer subtiele frequenties. Iets wat ik eigenlijk bijna cruciaal zou noemen voor de echte lsd ervaring. Kan niet wachten om hogere doseringen te proberen.

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Ja, het was net zo stimulerend. Het was gewoon identiek aan lsd op deze dosis. Ik had er dus ook net als bij lsd behoefte aan om er wiet bij te roken, om lichamelijk wat rustiger te worden.

dacide

Experimenterende gebruiker
Schopje van dit topic.

Na veel gelezen te hebben, ben ik vreselijk nieuwsgierig naar LSD. Echter, nergens te vinden in mijn omgeving.

Nu lees ik dat ALD-52 behoorlijk op LSD lijkt. Sommigen zeggen zelfs dat het identiek voelt.
Wat is de stand anno maart 2017. Is deze stof nog steeds legaal in Nederland?

modknip - ook rc vendors vallen onder forum regel 1 en mogen dus niet genoemd worden

Ik wil graag bestellen. Maar ben totaal niet bekend in dit wereldje. Niet dat ik dadelijk iets stoms of illegaals doe.

dacide

dacide zei:
modknip - ook rc vendors vallen onder forum regel 1 en mogen dus niet genoemd worden

Excuses.

Maar bij mijn weten noemde ik toch geen rc venor?
(Correct me if wrong).

Terug naar mijn vorige vraag... klopt het dat ALD-52 nog gewoon legaal is? Ik vind er echt bijna niets over terug op internet. Want als dat zo is, dan is het wel de moeite waard om eens te proberen.

De zegels zijn 100 miligram (of microgam).

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Voor zover ik weet is het nog legaal ja.

En ja, duizendmaal ja, het is de moeite waard.

dacide

Psychedelibee zei:
dacide zei:
Maar bij mijn weten noemde ik toch geen rc venor?
(Correct me if wrong).
De naam van een vendor was er uit op te maken.

Helder. Ik weet t weer ja. Zal er voortaan rekening mee houden.

Zonder een leverancier te benoemen, zijn dit soort vendors in de regel betrouwbaar?
Of is het noodzakelijk dat als ik ald-52 blotters koop, deze toch nog eerst laat testen?
En zijn de waardes (100microgram) in de regel juist?

Bovenaan