alcohol & wiet

groenroker

Experimenterende gebruiker
:beer: + :stoned: = :( ik heb het ook gedaan ik werd super duf me ogen vielen telkens dicht en egt super moe egt niet cool

BacingsPen

Badass junkie
Haha, ja inderdaad! Maar dat komt voornamelijk door de alcohol! Je lichaam wil namelijk genieten van het effect van de wiet... Maar dit kan niet omdat je bent vergiftigd door de alcohol! :grin:

matthijs

Badass junkie
Zolang je, je grenzen kent. Dus goed weet hoeveel je kan drinken en blowen is de combi zeker aan te raden. Na drie (gedeelde) jointjes en drie halve liters ben ik op mijn allerbest :grin: :grin: Maar als beginnende drinker/roker kan je beter met gescheiden experimenteren. Zo voorkom je vervelende dingen :angry:

BacingsPen

Badass junkie
denk dat dat wel mee valt. Drugs combineren is een teken dat je nie genoeg hebt aan het effect van 1 soort drugs. Je wilt dus MEER. Wanneer je begint met deze drugs vaak te combineren heb je ook kans om een keer iets anders te pakken (harddrugs)

In ieder geval, dat idee kwam bij mij op toen ik alcohol niet leuk genoeg meer vond, en wiet ook niet, en later ook de combi niet meer. Beter kan je dus lijkt mij een stapje terug nemen en niet meer combineren maar de ene week het een en andere week het ander:)

matthijs

Badass junkie
Het kan ook betekenen dat je het nóg leuker wilt hebben dan het al was. En ik drink ook omdat het gewoon lekker is. Niet omdat het bij mij goed combineert met hasj/wiet. En ik doe het ook zeker niet elke week.

Mac...

Badass junkie
hahahaam, dat van die harddrugs zal ik toch wel altijd nog blijven doen. Denk niet dat dat iets te maken heeft met het feit dat ik wat anders wou ofzo, wou het gewoon sowieso wel een keer proberen, maar hield al niet van al te wazig zijn. Ff later wel enigszins, maar tegenwoordig ben ik liever helder dan wazig, ook al vind ik op zijn tijd wazig zijn ook nog wel leuk :grin:

Mac...

Badass junkie
Ja denk dat iedereen op een gegeven moment de nadelige gevolgen van het wazig zijn wel ondervindt. Maar ja, dat is iets waar iedereen zelf wel eens achter komt.

BacingsPen

Badass junkie
Als het goed is wel ja :P
Ik kan me nog diegene herinneren die een hele week XTC had gebruikt en zich toen afvroeg waar ze zich zo depressief voelde :P

BacingsPen

Badass junkie
haha, ja, snap je waarom ik nogal negatief tegen harddrugs gebruikers aan kijk? Heb door dit soort mensen misschien een verkeerd beeld gekregen maar goed :P

joshua

Newbie
alcohol en wiet vind ik niet zoo
als ik eerst veel bier op heb en dan ga blowen moet ik kotsen
en als ik het door elkaar doe word ik heel vaag maar dan werkt de wiet niet zo goed(welk effect ik prefereer boven die van alcohol)

Chronic

Newbie
Ik doe het liever ook niet te vaak...

Als ik het doe dan is het meestal als ik gewoon lekekr met een paar maten zit te smoken.. dan heb ik 1 jointje op en pak ik een lekker koud biertje.. heerlijk. Alleen na men 1ste en van de wiet heb ik nog meer dorst.. dus al het bier na de 1ste joint wordt door mij gedronken als water :P

soms wel us gedaan in een discotheek maar dan is het echt zonde van me geld omdat ik er als een lijk bij loop.

Kortom, ik heb heeeeerlijk gespaced met die combi. maar ook weer vaak minder leuke ervaringen gehad. Die mindere ervaringen worden dan pas heerlijk als ik in me nest lig te spacen :smoke:

Voor mij ook de voorkeur eerst lekker goed zuipen en dan als klap op de vuurpijl een jointje als toetje :P

michielxboxer

Belezen gebruiker
vandaar dat toen ik gister een jointje opstak na drie biertjes ik helemaal paranoia werd terwijl ik normaal maar eeen beetje ga spacen van een joint...,

haha lachû

lutz

michielxboxer

Belezen gebruiker
SpacingBen zei:
Zo zie je maar weer, blowers zijn zo slecht nog niet :P Wiet is een goddelijk middel en kan je bijna overal bij gebruiken, alleen moet je het niet onderschatten en dat is geloof ik wat balon bedoelde te zeggen:P
Aan wiet kan je namelijk zeer ernstig verslaafd raken:P ik denk dat de meeste blowers langer dagelijks hun jointje roken dan heroine verslaafden hun spuit zetten:P :grin:

dat denk ik ook, omdat die heroine verslaafden na een paar jaar dood zijn dus.

Mac...

Badass junkie
Nja was dat toch ook weer niet van plan. Ben best een freak, maar ik hoop toch dat ik voor mijn 35e eens gekapt ben met die (o-zo-lekkere) onzin :grin:

Fat Freddy's cat

Belezen gebruiker
vroeger moest men mij regelmatig naar het ziekenhuis doen omdat ik soms een fles whisky soldaat maakte en dan ging blowen. Viel zo soms van mijn stokje en moest dan in het ziekenhuis hechtingen laten plaatsen...

ach, waar is die goeie ouwe tijd toch gebleven :mrgreen:

van_veen456

ff een schopje...
kwil dus binnenkort voor t eerst eens klowen en alcohol gaan combineren. Ik denk dat het het verstandigste is om met 1 a 2 biertjes te beginnen en daarna een jointje? gewoon eventjes de (onverkende) grenzen aftasten????

Jeller

Badass junkie
mja.. of eerst blowen is beter,sowieso als je nog niet zat bent maakt het niet veel uit.. maar als je al zat bent en smoort dan, dan kan je ineens echt 3 keer zo scheef zijn :) soms is dat leuk maar keb al 1 keer gehad dat ik er van moest overgeven

van_veen456

kee, tnx...daar heb je idd wel gelijk in jah...bij een hoeveelheid bier waar je je lekker bij voelt een joint nemen kan resulteren in een hoeveelheid bier waarbij je je minder lekker voelt :kots:
you got point! :rock:

slunse

Bewuste gebruiker
da's allemaal relatief hoor.. in het begin, als je nog niet gewoon bent te blowen bij het drinken resulteert dat idd in de nodige kotspartijen soms.. maar op dn duur raak je daar wel aan gewend en word je niet meer misselijk..
de keren dat ik moest kotsen was omdat ik veel gezopen had en dan plotseling een joint rookte, dan komt het idd hard aan..
maar als je drinkt, blowt, drinkt, blowt, drinkt.. zul je veel meer aanvoelen wat je kan hebben, en zullen je joints niet zo extreem hard aankomen :)

Mac...

Badass junkie
Das idd wel waar, ik heb het idd zwaarder als ik eerst zat ben en dan ga blowen, dan andersom.
Nja ik doe het in de regel sowieso niet meer, beetje te vaak al fout gegaan. Één van de weinige keren dat ik het niet lekker vind om eens flink te kotsen.

Jeller

Badass junkie
als je voelt dat je slecht gaat gaan blijf je beter niet zitten want dan begin je te draaien en resulteert dat in misselijkheid.. ik heb het zo al veel voorkomen denk ik.. dat draaien kan trouwens nog leuk zijn, das pas stuiken hehe

BillyBilo

Badass junkie
gheh ik vind het inprincipe altijd fijn wiet en alcohol, eerst een paar jointjes roken vervolgens gaan drinken en daarna verder blowen, ik doe dit al best een poos en heb idd nooit last van kotsen ofzo, en ik kan ZO van de kaart zijn daarvan, dat ik mijn zonnebril maar op zet anders kijk ik constant met 1 oog anders zie ik alles veelste dubbel :grin:

slunse

Bewuste gebruiker
bwah, ik vind dat kotsen anders wel goed kan opluchten.. voel me nadien meestal een stuk beter. niet zo leuk als je moet blijven kotsen als alles er al uit is :(
van dat gedraai in m'n hoofd kan ik anders ook wel genieten, voelt net alsof ik op een gigantische rollercoaster zit, altijd leuk als je hem kan uitrijden zonder aan kotsen toe te geven, maar soms ist wel nodig.
tip voor als je na een feesje in je bed kruipt en je merkt dat je nog te dronken bent en begint te draaien in je bed: leg een been uit je bed zodat je contact hebt met de vloer, je lichaam zal een orientatiepunt krijgen en de misselijkheid zal direct minder worden!

Jeller

Badass junkie
ja kheb dit k al gehoord maar kweet niet of dat werkt.. wss wel hé

kheb eigenlijk nog maar 1 keer in mijn bed misselijk geworden en toen had ik maar 7 pintjes gedronken :confused: normaal drink ik twee keer zo veel en moet ik niet overgeven.. da vond ik toch wel maar raar

nOu standaard elk weekend alcohol en wiet enn verschil merk ik niet en soms dn ook nog is xtc der bij ma verschil merk ik niet ofzoo

Jeller

Badass junkie
Dzy zei:
SpaCe_kOnijn zei:
nOu standaard elk weekend alcohol en wiet enn verschil merk ik niet en soms dn ook nog is xtc der bij ma verschil merk ik niet ofzoo

Jij bent ECHT de man! :wave:

nee hij heeft wel deels gelijk.. met xtc merk je het verschil niet.. als ik smoor voel ik soms ook niet meer de alcohol die ik daarvoor consumeerde, tenzij het echt veeel was

Bovenaan