alcohol & wiet

LangBaard

Newbie
Ja inderdaad, afgelopen weekend ook gedaan.
Hele avond zitten zuipen (bier), daarna echt 1 killer joint gerookt en we waren zo van de kaart en te gelijker tijd ook super relaxt.
Een aanrader!, toch een andere effect als je eerst vet stoned bent en daarna pas gaat zuipen, wordt je wat minder actief, dat is mijn ervaring.

Joris

Experimenterende gebruiker
Totdat het een keer fout gaat jongens :wink:
Wiet & alcohol versterken elkaars werking, dus zeker als je een beginnende blower/drinker bent dit vooral niet samen gebruiken en al helemaal niet in grote hoeveelheden :wink:

needlefreak

Bewuste gebruiker
Joris zei:
Totdat het een keer fout gaat jongens :wink:
Wiet & alcohol versterken elkaars werking, dus zeker als je een beginnende blower/drinker bent dit vooral niet samen gebruiken en al helemaal niet in grote hoeveelheden :wink:

je gaat er echt niet van dood hoor. in het ergste geval ben je helemaal lam en kun je bijna niet meer lopen. :mrgreen:
so what? geniet ervan. :wink:

MystiX

:smoke: zuipen en wiet is een toppie combi, is lekker melig en vaak super relaxed, das tenminste mijn ervaring
:stoned: + :beer: = :rock: :rockband:

Wammus

Newbie
toppie combinatie alleen wel eerst zuipen en pas aan het eind blowen anders gaat het fout. ben ik een keer hard van over mn nek gegaan

ikke

Newbie
ja is wel is leuk idd maar eig is wiet beter dan alcohol voor je gezond hijd door het feit dat alcohol lichamelijk verslavend is en wiet niet
dus stook je kapot :stoned: :stoned: :stoned: :stoned: :stoned: :stoned: :stoned: :stoned: :stoned: :stoned: :stoned: :stoned: :stoned: :stoned: :stoned: :smoke: :smoke: :smoke: :smoke: :smoke: :smoke:

Drazzic

Bewuste gebruiker
Inderdaad lekker combi, hoewel het voor veel mensen de eerste paar keer toch flink kotsen zal zijn :) maar ik blow nu eigelijk alleen maar als ik gedronken heb, lekkere combi!

Bal0n

Badass junkie
ikke zei:
ja is wel is leuk idd maar eig is wiet beter dan alcohol voor je gezond hijd door het feit dat alcohol lichamelijk verslavend is en wiet niet
dus stook je kapot :stoned: :stoned: :stoned: :stoned: :stoned: :stoned: :stoned: :stoned: :stoned: :stoned: :stoned: :stoned: :stoned: :stoned: :stoned: :smoke: :smoke: :smoke: :smoke: :smoke: :smoke:

De geestelijke verslaving van wiet is bij mij anders behoorlijk aanwezig hoor..

bever

Newbie
blowen na het zuipen is zwaar relaxed...tussen et zuipen door vind ik een beetje hash wel relaxed, maar ik vind et minder als je veel gaat blowen tussen et zuipen door...dan snap ik er op et laatst helemaal niks meer van en loop ik verdwaasd rond...

hashish kabbab is in alle opzichten en in combinatie met welke drugs dan ook het beste wat je maar kan verzinnen :stoned: ...daarom is et volgens mij ook behoorlijk geestelijk verslavend. Maar het is niet duur en je krijgt er geen kater van dus is dat opzich niet erg

MichelZ

Newbie
Ik vind het alleen kunnen na het alcohol gebruik. Als ik zelf een wiet joint rook en daarna nog aan de bier moet gaat het bier er niet meer zo snel in zou niet weten hoe dat komt.

doopie

Bewuste gebruiker
needlefreak zei:
voor als je echt goed van de kaart wil zijn, gewoon heel veel alcohol drinken en dan 1 dikke joint! :mrgreen:

leg dan gewoon een goeie lijn coke ben je mischien zelf voordeliger uit ligt er alleen aan hoeveel je drinkt :wink:

Jeller

Badass junkie
Swel eens leuk, ik heb het ook al af en toe gedaan, eerst 14 pinten gedronken en dan kwam k een vriend van me tegen die nog wat wiet had, het verandert u stuik volledig :confused: Alles wordt waziger, je wordt er echt verdoofd van.. Leuk, maar geen aanrader want je wordt er echt niet actief van en de kans op overgeven is veel hoger

L-Mack

Ja drinken+blowen is een killer combination.
Enige voorkeur in volgorde?

Ik vind het best om eerst goed te drinken :beer: tot je voelt dat je goed zat bent en dan een joint :stoned: of 2 om het aftewerken. Je voelt je echt verdoofd. Maar dan moet je wel zien dat je de alcohol in je maag houd...

BacingsPen

Badass junkie
Kan zeker een relaxte combinatie zijn, maar hoeft zeker niet!
Van alcohol raak je verdoofd, en als je een joint gaat roken wordt je gedachtegang anders, door deze combinatie kan alles gaan draaien en wordt je duizelig(doe je ogen maar eens dicht na deze combi)

Als ik veel alcohol heb gedronken en ik rook daarna een joint, heb ik raar genoeg de volgende dag NOOIT een kater...

Emo

Bewuste gebruiker
nja, ut kan ook verkeerd valleh ofnie ben :grin:
maarjah, idd drank + joint = zwaar relaxt !

BacingsPen

Badass junkie
Emo zei:
nja, ut kan ook verkeerd valleh ofnie ben :grin:
maarjah, idd drank + joint = zwaar relaxt !

Whaha, dat was gewoon de combinatie bier met champagne! die viel bij me vader ook niet goed zei die:P mss heb hij ook wel :kots:

Emo

Bewuste gebruiker
zown vader zown zoon :mrgreen: maarreh, tjah dat klopt wel redelijk drm ben k ook nie aan de champagne gegaan , en ut gwoon bij bacardi en bier en wiet gehoude :smoke:

Emo

Bewuste gebruiker
hehe, nja t was wel erg, al die menseh kotsend in coup :P
mja champagne + bier (of andere alcoholische versnaperingeh) moet verbodeh wordeh :P!

Emo

Bewuste gebruiker
klopt. kheb geluk datk "goed" tegen wiet kan, bv kkrijg nooit een bad trip , ook niet met alcohol dr bij :grin: en mense zoals lange t en peter wel :P:P!

Bal0n

Badass junkie
Emo zei:
klopt. kheb geluk datk "goed" tegen wiet kan, bv kkrijg nooit een bad trip , ook niet met alcohol dr bij :grin: en mense zoals lange t en peter wel :P:P!

Totdat blijkt dat je aanleg heb voor psychoses en misschien wel schizofrenie, dan kan je opeens niet zo goed tegen weed zeker?

Doe niet zo ignorant..

BacingsPen

Badass junkie
Emo zei:

Daar lag het toch echt aan de alcohol!!! en die champagne was niet gezond hoor echt niet! drink daar maar is wat van op en dan met bier:P

Van wiet heb ik gelullig nooit nadelige effecten:)

Emo

Bewuste gebruiker
Bal0n zei:
Emo zei:

Totdat blijkt dat je aanleg heb voor psychoses en misschien wel schizofrenie, dan kan je opeens niet zo goed tegen weed zeker?

Doe niet zo ignorant..

tot nu toe geen last van, maar lang niet iedereen heeft die aanleg knul, dus doe niet zow overdreven :) en met goed dr tegen kunneh bedoelde k alleen maar dat k nooit een bad trip krijg van alcohol en wiet (ofk moet overdreven veel doen wat k niet doe want kken me grenzen wel redelijk nu) dus khad ut niet over die aanleg voor schizofrenie

Bal0n

Badass junkie
Emo zei:
Bal0n zei:
Emo zei:

Doe niet zo ignorant..

tot nu toe geen last van, maar lang niet iedereen heeft die aanleg knul, dus doe niet zow overdreven :) en met goed dr tegen kunneh bedoelde k alleen maar dat k nooit een bad trip krijg van alcohol en wiet (ofk moet overdreven veel doen wat k niet doe want kken me grenzen wel redelijk nu) dus khad ut niet over die aanleg voor schizofrenie

Waarom noem je me steeds knul, als ik vragen mag?

Maar goed, waar ik alleen maar op wil duiden, is dat je het gewoon misbruikt. Je zei in een ander topic dat je de afgelope 3 maanden wel elke dag 1 jointje heb gerookt. Ja, praktisch iedereen kan dat, totdat je een paar jaar zoveel rookt achtereenvolgens, dan zit je dus wel met psychoses (waar je overigens geen aanleg voor hoeft te hebben, door weed roken kunnen altijd psychoses ontstaan).

Net als met cannabis moet je alle drugs met respect benaderen, hoe stom dat ook klinkt. "It's gods gift to human" zoals wordt gezegd.

Emo

Bewuste gebruiker
Bal0n zei:
Emo zei:
Bal0n zei:
Emo zei:

Doe niet zo ignorant..

Maar goed, waar ik alleen maar op wil duiden, is dat je het gewoon misbruikt. Je zei in een ander topic dat je de afgelope 3 maanden wel elke dag 1 jointje heb gerookt. Ja, praktisch iedereen kan dat, totdat je een paar jaar zoveel rookt achtereenvolgens, dan zit je dus wel met psychoses (waar je overigens geen aanleg voor hoeft te hebben, door weed roken kunnen altijd psychoses ontstaan).

Net als met cannabis moet je alle drugs met respect benaderen, hoe stom dat ook klinkt. "It's gods gift to human" zoals wordt gezegd.

knul is omdat k dat een mooie benaming voor je vind (geen disrespect)
verder nogmaals, kbedoelde met ''goed'' (let op de aanhalingstekens !!!)
tegen wiet kunnen, alleen dat k geen bad trips krijg door alcohol en wiet, en natuurlijk kan k er aan verslaafd raken, dat weet k ook wel, en kben ook God niet dat k overal tege kan ofzo, maar kbedoelde alleen dat k geen bad trips kreeg :)!

BacingsPen

Badass junkie

Je hebt helemaal gelijk! :P Hij heeft binnenkort een psychose als hij zo door gaat!:P Want hij is natuurlijk zo dom om dagelijks door te blijven blowen:P want je hebt vast al wel gemerkt dat hij niet zo slim is haha! Daarom doet ie ook maar Havo ghehe want hij was te lui voor vwo! LOL, zo verstand is ie kwijt geraakt door het blowen, want ja, hij speelt te veel idlepimps :stoned: :smoke: :hearteyes:

Net als met cannabis moet je alle drugs met respect benaderen, hoe stom dat ook klinkt. "It's gods gift to human" zoals wordt gezegd.[/quote]

smokingnick

maak er allemaal niet zon probleem van :confused:
jaaa tog blow zoveel als je wil maja jij bent degene die de shit later over zich heen krijgt ..

Emo

Bewuste gebruiker
het probleem is dat bal0n mijn booschap heeft mis gelopen in de post waar ik zei dat ik er "goed" tegen kon. ik duide hierbij alleen op dat ik nooit een bad trip krijg van alcohol en wiet, bal0n dacht dat ik bedoelde dat ik er nooit problemen mee zou krijgen ( ik ben me best bewust van de gevolgen die het kan hebben, maar daar had ik het helemaal niet over bij het "goed" tegen kunnen) als hij het beter gelezen had tot een andere conclusie was gekomen en mij niet had hoeven aanvallen op dit punt.

verder wil k nog zeggen dat ik vind dat bal0n een verkeerde vergelijking heeft gemaakt:
kzal een heel maf voorbeeld geven dat wel klopt;
als dit een forum zou zijn over busreizen, en kzou posten dat ik "goed" tegen de bus kan (omdat ik er niet misselijk in word en sommige anderen mensen wel) dan zou bal0n dit waarschijnlijk opvatten dat ookal word ik aangereden door een bus ik niks zou hebben, deze vergelijking trekt bal0n ook na mijn post in dit drugsforum, deze vergelijking klopt niet volgens mij

ik heb bal0n dit eerder proberen uit te leggen, maar hij bleef me maar aanvallen op dat punt wat hij volgens mij had misgeconcludeerd :wave:

Bal0n

Badass junkie
Emo zei:
het probleem is dat bal0n mijn booschap heeft mis gelopen in de post waar ik zei dat ik er "goed" tegen kon. ik duide hierbij alleen op dat ik nooit een bad trip krijg van alcohol en wiet, bal0n dacht dat ik bedoelde dat ik er nooit problemen mee zou krijgen ( ik ben me best bewust van de gevolgen die het kan hebben, maar daar had ik het helemaal niet over bij het "goed" tegen kunnen) als hij het beter gelezen had tot een andere conclusie was gekomen en mij niet had hoeven aanvallen op dit punt.

verder wil k nog zeggen dat ik vind dat bal0n een verkeerde vergelijking heeft gemaakt:
als dit een forum zou zijn over busreizen, en kzou posten dat ik "goed" tegen de bus kan (omdat ik er niet misselijk in word en sommige anderen mensen wel) dan zou bal0n dit waarschijnlijk opvatten dat ookal word ik aangereden door een bus ik niks zou hebben, deze vergelijking trekt bal0n ook na mijn post in dit drugsforum, deze vergelijking klopt niet volgens mij

ik heb bal0n dit eerder proberen uit te leggen, maar hij bleef me maar aanvallen op dat punt wat hij volgens mij had misgeconcludeerd :wave:

Ik val je niet aan, ik probeer je ignorantie aan te kaarten. En idd, ik heb je verkeerd begrepen..

Emo

Bewuste gebruiker
Bal0n zei:
Emo zei:

Ik val je niet aan, ik probeer je ignorantie aan te kaarten. En idd, ik heb je verkeerd begrepen..

ok, ik noemde het aanvallen, maar je kan het ook anders noemen, blijft ongeveer het zelfde, maar ik moet zeggen stoer van je dat je toegeefd dat je het verkeerd begrepen hebt :beer: alhoewel ik het er misschien wat duiderlijker neer had moeten zetten dan :stoned:

BacingsPen

Badass junkie
Zo zie je maar weer, blowers zijn zo slecht nog niet :P Wiet is een goddelijk middel en kan je bijna overal bij gebruiken, alleen moet je het niet onderschatten en dat is geloof ik wat balon bedoelde te zeggen:P
Aan wiet kan je namelijk zeer ernstig verslaafd raken:P ik denk dat de meeste blowers langer dagelijks hun jointje roken dan heroine verslaafden hun spuit zetten:P :grin:

groenroker

pas ook een feesie... was straal bezopen met iedereen zijn we dikke doint wezen roken maar dat had ik niej moeten doen iik viel bijna in slaap dus volgende keer hou ik het bij beetje alcohol en een joint of veeeel alcohol of geen joint of heeeleboel joint:P :grin: :stoned:

BacingsPen

Badass junkie
of gewoon altijd een beetje joint en een beetje alcohol:P maja das het nadeel van alcohol je verlangt naar meer en meer:P

groenroker

ghehehe zo ist maar net vooral als het zon lekker koel biertje is uit een dun glas zo lekker uit de tap oeeeeeh :beer: :grin:

Bovenaan