needlefreak
Bewuste gebruiker
voor als je echt goed van de kaart wil zijn, gewoon heel veel alcohol drinken en dan 1 dikke joint! 

needlefreak zei:voor als je echt goed van de kaart wil zijn, gewoon heel veel alcohol drinken en dan 1 dikke joint!![]()
Joris zei:Totdat het een keer fout gaat jongens![]()
Wiet & alcohol versterken elkaars werking, dus zeker als je een beginnende blower/drinker bent dit vooral niet samen gebruiken en al helemaal niet in grote hoeveelheden![]()
ikke zei:ja is wel is leuk idd maar eig is wiet beter dan alcohol voor je gezond hijd door het feit dat alcohol lichamelijk verslavend is en wiet niet
dus stook je kapot![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
...daarom is et volgens mij ook behoorlijk geestelijk verslavend. Maar het is niet duur en je krijgt er geen kater van dus is dat opzich niet ergneedlefreak zei:voor als je echt goed van de kaart wil zijn, gewoon heel veel alcohol drinken en dan 1 dikke joint!![]()
tot je voelt dat je goed zat bent en dan een joint
of 2 om het aftewerken. Je voelt je echt verdoofd. Maar dan moet je wel zien dat je de alcohol in je maag houd...Emo zei:nja, ut kan ook verkeerd valleh ofnie ben![]()
maarjah, idd drank + joint = zwaar relaxt !

Emo zei:klopt. kheb geluk datk "goed" tegen wiet kan, bv kkrijg nooit een bad trip , ook niet met alcohol dr bijen mense zoals lange t en peter wel :P:P!
Emo zei:klopt. kheb geluk datk "goed" tegen wiet kan, bv kkrijg nooit een bad trip , ook niet met alcohol dr bijen mense zoals lange t en peter wel :P:P!
Bal0n zei:Emo zei:klopt. kheb geluk datk "goed" tegen wiet kan, bv kkrijg nooit een bad trip , ook niet met alcohol dr bijen mense zoals lange t en peter wel :P:P!
Totdat blijkt dat je aanleg heb voor psychoses en misschien wel schizofrenie, dan kan je opeens niet zo goed tegen weed zeker?
Doe niet zo ignorant..
Emo zei:Bal0n zei:Emo zei:klopt. kheb geluk datk "goed" tegen wiet kan, bv kkrijg nooit een bad trip , ook niet met alcohol dr bijen mense zoals lange t en peter wel :P:P!
Totdat blijkt dat je aanleg heb voor psychoses en misschien wel schizofrenie, dan kan je opeens niet zo goed tegen weed zeker?
Doe niet zo ignorant..
tot nu toe geen last van, maar lang niet iedereen heeft die aanleg knul, dus doe niet zow overdrevenen met goed dr tegen kunneh bedoelde k alleen maar dat k nooit een bad trip krijg van alcohol en wiet (ofk moet overdreven veel doen wat k niet doe want kken me grenzen wel redelijk nu) dus khad ut niet over die aanleg voor schizofrenie
Bal0n zei:Emo zei:Bal0n zei:Emo zei:klopt. kheb geluk datk "goed" tegen wiet kan, bv kkrijg nooit een bad trip , ook niet met alcohol dr bijen mense zoals lange t en peter wel :P:P!
Doe niet zo ignorant..
tot nu toe geen last van, maar lang niet iedereen heeft die aanleg knul, dus doe niet zow overdrevenen met goed dr tegen kunneh bedoelde k alleen maar dat k nooit een bad trip krijg van alcohol en wiet (ofk moet overdreven veel doen wat k niet doe want kken me grenzen wel redelijk nu) dus khad ut niet over die aanleg voor schizofrenie
Waarom noem je me steeds knul, als ik vragen mag?
Maar goed, waar ik alleen maar op wil duiden, is dat je het gewoon misbruikt. Je zei in een ander topic dat je de afgelope 3 maanden wel elke dag 1 jointje heb gerookt. Ja, praktisch iedereen kan dat, totdat je een paar jaar zoveel rookt achtereenvolgens, dan zit je dus wel met psychoses (waar je overigens geen aanleg voor hoeft te hebben, door weed roken kunnen altijd psychoses ontstaan).
Net als met cannabis moet je alle drugs met respect benaderen, hoe stom dat ook klinkt. "It's gods gift to human" zoals wordt gezegd.

Emo zei:het probleem is dat bal0n mijn booschap heeft mis gelopen in de post waar ik zei dat ik er "goed" tegen kon. ik duide hierbij alleen op dat ik nooit een bad trip krijg van alcohol en wiet, bal0n dacht dat ik bedoelde dat ik er nooit problemen mee zou krijgen ( ik ben me best bewust van de gevolgen die het kan hebben, maar daar had ik het helemaal niet over bij het "goed" tegen kunnen) als hij het beter gelezen had tot een andere conclusie was gekomen en mij niet had hoeven aanvallen op dit punt.
verder wil k nog zeggen dat ik vind dat bal0n een verkeerde vergelijking heeft gemaakt:
kzal een heel maf voorbeeld geven dat wel klopt;
als dit een forum zou zijn over busreizen, en kzou posten dat ik "goed" tegen de bus kan (omdat ik er niet misselijk in word en sommige anderen mensen wel) dan zou bal0n dit waarschijnlijk opvatten dat ookal word ik aangereden door een bus ik niks zou hebben, deze vergelijking trekt bal0n ook na mijn post in dit drugsforum, deze vergelijking klopt niet volgens mij
ik heb bal0n dit eerder proberen uit te leggen, maar hij bleef me maar aanvallen op dat punt wat hij volgens mij had misgeconcludeerd![]()
Bal0n zei:Emo zei:het probleem is dat bal0n mijn booschap heeft mis gelopen in de post waar ik zei dat ik er "goed" tegen kon. ik duide hierbij alleen op dat ik nooit een bad trip krijg van alcohol en wiet, bal0n dacht dat ik bedoelde dat ik er nooit problemen mee zou krijgen ( ik ben me best bewust van de gevolgen die het kan hebben, maar daar had ik het helemaal niet over bij het "goed" tegen kunnen) als hij het beter gelezen had tot een andere conclusie was gekomen en mij niet had hoeven aanvallen op dit punt.
verder wil k nog zeggen dat ik vind dat bal0n een verkeerde vergelijking heeft gemaakt:
kzal een heel maf voorbeeld geven dat wel klopt;
als dit een forum zou zijn over busreizen, en kzou posten dat ik "goed" tegen de bus kan (omdat ik er niet misselijk in word en sommige anderen mensen wel) dan zou bal0n dit waarschijnlijk opvatten dat ookal word ik aangereden door een bus ik niks zou hebben, deze vergelijking trekt bal0n ook na mijn post in dit drugsforum, deze vergelijking klopt niet volgens mij
ik heb bal0n dit eerder proberen uit te leggen, maar hij bleef me maar aanvallen op dat punt wat hij volgens mij had misgeconcludeerd![]()
Ik val je niet aan, ik probeer je ignorantie aan te kaarten. En idd, ik heb je verkeerd begrepen..
alhoewel ik het er misschien wat duiderlijker neer had moeten zetten dan