Saivy zei:Waarom zou je dat willen doen? Drinken is toch gemakkelijk, en voor sommige lekker.

daar heb ik nou eens absoluut geen ene reet aan hé. als ik ethish advies wou had ik dat wel gevraagd.GewoonVOL zei:Alcohol spuiten? Waar gaat het toch heen met de wereld.![]()
slunse zei:daar heb ik nou eens absoluut geen ene reet aan hé. als ik ethish advies wou had ik dat wel gevraagd.GewoonVOL zei:Alcohol spuiten? Waar gaat het toch heen met de wereld.![]()
96 % heb ik ergens gezien. en waarom? omdat ik nieuwsgierig ben of het een rush geeft
mathijs zei:Niet verdunnen gek...dat lijkt me alleen maar slechter.

This is similar to what happens when you inject alcohol into a system. First, the alcohol acts as an antifreeze stopping moisture blockage. Next, any moisture in the drier is sucked out by the alcohol circulating in the refrigerant-oil stream. The hungry drier slowly starts to trap alcohol and reject all water adsorption. (molecular sieve has a great affinity for alcohol). The interchange of moisture for alcohol in the drier core may take many months. Often, but not always, the system may experience a second bout of moisture blockage. Of course that just means we did not add enough alcohol the first time, so the uninformed technician may dose the system with another shot of gin. With plenty of free water now circulating in the system damage to the compressor is imminent.
Purple haze zei:Volgensmij is dat harstikke slecht voor je bloedvaten, omdat de concentratie alchol te hoog is.
meer.
of een blow roken 
Purple haze zei:Alchol spuiten zuigt, je kan beter drinkenof een blow roken
![]()
jopio zei:dus als je 100% alcohol in je lichaam spuit vergiftig je dus je lichaam.
toch?![]()
Dzy zei:mathijs zei:Niet verdunnen gek...dat lijkt me alleen maar slechter.
Waarom? Als je het een beetje verdunt met weet ik veel wat, water ofzo, dat is in ieder geval een stuk makkelijker doseren, en echt veel kwaad kan dat water ook niet lijkt me. Maar ik ben benieuwd, vertel even als je het gedaan hebt he slunse!
mathijs zei:Je kan niet zomaar water in je bloed spuiten...

BillyBilo zei:Dzy zei:mathijs zei:Niet verdunnen gek...dat lijkt me alleen maar slechter.
Waarom? Als je het een beetje verdunt met weet ik veel wat, water ofzo, dat is in ieder geval een stuk makkelijker doseren, en echt veel kwaad kan dat water ook niet lijkt me. Maar ik ben benieuwd, vertel even als je het gedaan hebt he slunse!
Water, gewoon water is heel erg giftig, net als luchtbelletjes. gedistilleerd water zou misschien wel kunnen. maar gezond is het niet, citroen sap, of ascorbine zuur, daar kun je mee spuiten
koehwam zei:Saivy zei:Waarom zou je dat willen doen? Drinken is toch gemakkelijk, en voor sommige lekker.
Geen calorieen![]()
slunse zei:van snel veel sterke drank te zuipen kan je al zo'n smeten krijgen
PRINCEZS_ zei:Als je pure alcohol inspuit vergiftig je jezelf!
Ascobinezuur (vitamine c poeder) haal je bij de apotheker en is nog beter dan citroenzuur. Hier raden ze ook altijd ascorbinezuur en gedistileerd water aan. Maar er zijn er zovéél die dat niet altijd doen. Vroeger gebruikte ik soms ook azijn. Kun je ook gebruiken om heroïne te shotten. Je hebt gewoon een licht zuur nodig. Maar azijn is nog slechter. Als je dat shot, krijg je een azijnsmaak in je mond.BillyBilo zei:wazig bij ons hebben ze gewoon citroenzuur om mee te shotten en word water behalve gedistilleerd sterk afgeraden, zo zie jemaar wat een fabeltjes er weer in de ronde gaan.