alcohol spuiten?

slunse

Bewuste gebruiker
iemand ervaring mee? is dit aan te raden of gevaarlijk? verdraagt je lichaam dit? welke dosis enz..

matthijs

Badass junkie
Heb er wel eens over gehoord...lijkt me wel goed gevaarlijk. Denk eigenlijk dat je pure alcohol moet hebben...lijkt me niet gezond als er opeens whiskey in je bloed zit

caatje

Badass junkie
Het zal best wel gaan, ze geven in het ziekenhuis toch ook wel eens een infuus met zoiets erin? Maar hoe en wat???????????? geen idee.

edit:
klees net dat ze ook wel 100% alchol in een tumor spuiten om die zo te "vergifigen"

qinn

Bewuste gebruiker
100% alcohol bestaat tog niet, das tog 99.999999999%
want da heeft tog met die monuculen te maken :confused:

tog?

maja, waarom alcohol spuiten als je het ook lekker kan opdrinken :grin:

slunse

Bewuste gebruiker
GewoonVOL zei:
Alcohol spuiten? Waar gaat het toch heen met de wereld. :rolleyes:
daar heb ik nou eens absoluut geen ene reet aan hé. als ik ethish advies wou had ik dat wel gevraagd.
96 % heb ik ergens gezien. en waarom? omdat ik nieuwsgierig ben of het een rush geeft

Purple haze

Bewuste gebruiker
slunse zei:
GewoonVOL zei:
Alcohol spuiten? Waar gaat het toch heen met de wereld. :rolleyes:
daar heb ik nou eens absoluut geen ene reet aan hé. als ik ethish advies wou had ik dat wel gevraagd.
96 % heb ik ergens gezien. en waarom? omdat ik nieuwsgierig ben of het een rush geeft

Ik zal het wel verdunnen als ik jou was.....

Mindless1985

Badass junkie
mathijs zei:
Niet verdunnen gek...dat lijkt me alleen maar slechter.

Waarom? Als je het een beetje verdunt met weet ik veel wat, water ofzo, dat is in ieder geval een stuk makkelijker doseren, en echt veel kwaad kan dat water ook niet lijkt me. Maar ik ben benieuwd, vertel even als je het gedaan hebt he slunse!

matthijs

Badass junkie
This is similar to what happens when you inject alcohol into a system. First, the alcohol acts as an antifreeze stopping moisture blockage. Next, any moisture in the drier is sucked out by the alcohol circulating in the refrigerant-oil stream. The hungry drier slowly starts to trap alcohol and reject all water adsorption. (molecular sieve has a great affinity for alcohol). The interchange of moisture for alcohol in the drier core may take many months. Often, but not always, the system may experience a second bout of moisture blockage. Of course that just means we did not add enough alcohol the first time, so the uninformed technician may dose the system with another shot of gin. With plenty of free water now circulating in the system damage to the compressor is imminent.

http://www.refrigtech.com/kiss.html

Doe maar niet dus :P

Purple haze

Bewuste gebruiker
Veel alcohol is slecht denk ik. Alcohol en bloed hebben niet dezelfde dichtheid en dat kan betekenen dat het niet gaan mengen, denk maar aan een lavalamp.

68899

Bewuste gebruiker
Purple haze zei:
Volgensmij is dat harstikke slecht voor je bloedvaten, omdat de concentratie alchol te hoog is.

Wat denk je wat je nieren er van vinden.........
Neem gewoon een paar :beer: meer.

jopio

Experimenterende gebruiker
edit:
klees net dat ze ook wel 100% alchol in een tumor spuiten om die zo te "vergifigen"[/quote]

dus als je 100% alcohol in je lichaam spuit vergiftig je dus je lichaam.
toch? :confused:

BillyBilo

Badass junkie
Dzy zei:
mathijs zei:

Waarom? Als je het een beetje verdunt met weet ik veel wat, water ofzo, dat is in ieder geval een stuk makkelijker doseren, en echt veel kwaad kan dat water ook niet lijkt me. Maar ik ben benieuwd, vertel even als je het gedaan hebt he slunse!

Water, gewoon water is heel erg giftig, net als luchtbelletjes. gedistilleerd water zou misschien wel kunnen. maar gezond is het niet, citroen sap, of ascorbine zuur, daar kun je mee spuiten

zommes

Badass junkie
Wat een ongehoord grote hoeveelheid bullshit weer.

Alcohol kan je gewoon spuiten, alleen verdund uiteraard. Via een infuus dus.

slunse

Bewuste gebruiker
ik zeg niet dak ik het effectief zou gaan doen, ik ben er wel benieuwd naar.. van snel veel sterke drank te zuipen kan je al zo'n smeten krijgen, wat moet dat dan niet zijn als het rechtstreeks je bloed ingaat.. :P
heb ondertussen al een verhaal gehoord van iemand, over een vrouw die een delerium kreeg in de kliniek toen ze een operatie moest ondergaan. ze was een zware alcoholicus. die vrouw hebben ze dus effectief alcohol moeten toedienen via haar infuus opdat ze niet zou bezwijken :openmouth: :mrgreen:

needlefreak

Bewuste gebruiker
BillyBilo zei:
Dzy zei:
mathijs zei:

Water, gewoon water is heel erg giftig, net als luchtbelletjes. gedistilleerd water zou misschien wel kunnen. maar gezond is het niet, citroen sap, of ascorbine zuur, daar kun je mee spuiten

Als je spuit, gebruik je altijd water. Gedistilleerd water is natuurlijk het beste. Maar gewoon kraantjeswater word ook veel gebruikt. Is zeker niet gezond maar je kookt het nog altijd hé.

Enja, alcohol spuiten is gewoon keihard junkgedrag. Het is zeker mogelijk maar bvb whiskey geeft een erg branderig gevoel. Zeker niet gezond. Maarja, echte junks spuiten nu 1maal alles. Als je ziek bent (heroïneafkick) en je spuit gewoon water in je aderen, dan zou je je al beter voelen. Je geest vraagt gewoon om die spuit.

Imke

Badass junkie
Ik denk dat ze bedoeld dat het risico wel bestaat dat er je iets overkomt dan en dat je jezelf kan vergiftigen ofzo..

drop out

Newbie
PRINCEZS_ zei:
Als je pure alcohol inspuit vergiftig je jezelf!

als je alcohol drinkt vergiftig je jezelf ook! :beer:

dit alcohol spuiten blijkt een rage te worde
in duitsland zijn er echt veel mense die het doen
op fullmoon hebk het mense zien doen

ECHT NIKS VOOR MIJ !!!

er kan volges mij zoooooveel mislopen!

BillyBilo

Badass junkie
wazig bij ons hebben ze gewoon citroenzuur om mee te shotten en word water behalve gedistilleerd sterk afgeraden, zo zie jemaar wat een fabeltjes er weer in de ronde gaan.

needlefreak

Bewuste gebruiker
BillyBilo zei:
wazig bij ons hebben ze gewoon citroenzuur om mee te shotten en word water behalve gedistilleerd sterk afgeraden, zo zie jemaar wat een fabeltjes er weer in de ronde gaan.
Ascobinezuur (vitamine c poeder) haal je bij de apotheker en is nog beter dan citroenzuur. Hier raden ze ook altijd ascorbinezuur en gedistileerd water aan. Maar er zijn er zovéél die dat niet altijd doen. Vroeger gebruikte ik soms ook azijn. Kun je ook gebruiken om heroïne te shotten. Je hebt gewoon een licht zuur nodig. Maar azijn is nog slechter. Als je dat shot, krijg je een azijnsmaak in je mond. :mrgreen:

Bovenaan