daar ben ik het echt keihard mee oneens.. ik vind de bends en ok computer minder goed..cronos zei:the bends en ok computer zijn goeie albums...Kid A en Amnesiac zijn beduiden minder![]()
dat ze ontoegankelijker akkoordRosettA_StoneD zei:daar ben ik het echt keihard mee oneens.. ik vind de bends en ok computer minder goed..cronos zei:the bends en ok computer zijn goeie albums...Kid A en Amnesiac zijn beduiden minder![]()
Tuurlijk amnesiac en kid A zijn wat ontoegankelijker.. maar ze zijn wel beter.. als je het mij zou vragen
...hun cd:in rainbows,moet ik nog steeds eens beluisteren...benieuwd :PRosettA_StoneD zei:daar ben ik het echt keihard mee oneens.. ik vind de bends en ok computer minder goed..cronos zei:the bends en ok computer zijn goeie albums...Kid A en Amnesiac zijn beduiden minder![]()
Tuurlijk amnesiac en kid A zijn wat ontoegankelijker.. maar ze zijn wel beter.. als je het mij zou vragen
OK Computer en The Bends zijn denk ik wel hun beste albums maar ook zeker de meest toegangkelijke, hun grootste hits staan toch wel op die 2 albums. De kracht van OK Computer is in mijn ogen dat er eigenlijk geen nummer echt bovenuitspringt en tegelijkertijd er ook geen uit de toon valt. Vanaf het begin tot het eind blijft het album op een consistent niveau, en dat niveau is naar mijn idee behoorlijk hoog. Dat heeft een album als The Bends veel minder, daar springen er juist wel een paar nummers bovenuit (Street Spirit, Fake Plastic Trees, Just), niet dat de rest van het album niet goed is hoor.Hans zei:RosettA_StoneD zei:daar ben ik het echt keihard mee oneens.. ik vind de bends en ok computer minder goed..cronos zei:the bends en ok computer zijn goeie albums...Kid A en Amnesiac zijn beduiden minder![]()
Kid A staat in mijn ogen helemaal vol met geweldige nummers. How to dissappear completely en Optimistic/In limbo zijn toch prachtig. Het is allemaal zeker een stuk ontoegangkelijker dan hun vorige werk maar dat was OK Computer ook in vergelijking met The Bends. Het werd steeds minder mainstream, en steeds minder commercieel. Radiohead heeft in 2000 met Kid A/Amnesiac veel fans verloren (wat een zielepieten trouwens). Met Hail to the Thief maakten ze weer een plaat voor het wat bredere publiek, net zo als In Rainbows.
Ik ben trouwens die hard Radiohead fan. Alle albums, beste band etc... etc..
en eigenlijk vind ik elke plaat een meesterwerk behalve Pablo Honey, wil niet zeggen dat er geen goeie nummers op Pablo Honey staan.