Ha! Vandaag ben ik 's ochtends op tijd opgestaan om naar een afterparty te gaan in een club hier ergens in Londen. Om 11:30 kwamen we binnen en zijn gebleven tot het einde om 15:00. Lekker nuchter, knallende techno, helemaal top. MAAR. Kijk. Ik ben best gewend dat op een feestje op gegeven moment iedereen naar de tyfus is. Maar dit was echt, naar de tyfus 2.0. To the next level. Mensen rolden met hun ogen, soms zag je alleen maar wit, kaken die ECHT alle kanten op gingen, mensen die onverstaanbaar tegen me aan brabbelden, mensen die lam tegen een muur stonden of gewoon achterin de zaal in slaap waren gevallen op een bank. Een jongen vertelde doodleuk tegen me: 'I just passed out.' Ergens achterin de zaal dus. Mensen vroegen vaak aan ons welk feest wij vandaan kwamen. Ja eh, uit ons bed... 'What, you slept last night?!' Bijna iedereen ging daar al vanaf vrijdag door.
Ben ik nou zo'n braaf meisje dat ik zo'n soort afterparty in NL nog nooit heb meegemaakt? Ik ben ook wel eens op een afterparty na een festival geweest, en dan lopen er misschien in totaal 2 van dit soort types rond maar echt niet een hele zaal vol. Vertel, wat zijn jullie ervaringen met afterparties?
Ben ik nou zo'n braaf meisje dat ik zo'n soort afterparty in NL nog nooit heb meegemaakt? Ik ben ook wel eens op een afterparty na een festival geweest, en dan lopen er misschien in totaal 2 van dit soort types rond maar echt niet een hele zaal vol. Vertel, wat zijn jullie ervaringen met afterparties?